Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Mitä animeita haluaisit katsoa?  (Luettu 77939 kertaa)

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Mitä animeita haluaisit katsoa?
« : Elokuu 08, 2013, 19:36:57 »

Elikäs tässä voitaisiin sanoa mitä animeita haluat katsoa. Kysessä saa olla tv-sarjan lisäksi OVA tai elokuva.

Tv-sarjat:

Space Battelship Yamato

Tämä on yksi suurinpia anime klassikoita. Yksi neljästä animesta, jotka mulisti animea.

The Super Dimension Fortress Macross

Mecha klasikko, joka on myös saipuaooperaa. Olen tästä nähnyt vain Do You Remember Love elokuvan, että alkuperäinen sarjakin olisi hienoa katsoa.

The Slayers

Luultavasti suosituin fantasia anime. Tästä on sekä tv ja OVA animeita, että katsotavaa on ylin kylin.

Gundam ZZ

Tämä ei nyt varmana ole ole hyvä sarja, mutta kun olen katsonut jo joitakin Gundameita, niin kyllä tämänkin voisi katsoa.


OVA:at

Gundam 0083: Stardust Memory

Suosituinpia Gundameja. Tämä oli aikansa kallein OVA. Mitä animaatiosta näin, niin se oli mielestäni hienoa.

Devilman OVA

Alkuperäinen Devilman (tv) anime ei ole kovin uskollinen alkuperäiselle mangale kuulema, että tämä OVA olisi kiva katsoa. Ainakin sen animaatiota oli kehuttu.

Gundam Unicorn.

Tuore Gundam OVA. En ole tätä nyt vaan katsomassa, koska se on kesken vielä.

Gunbuster

Neon Genesis Evangelion luojan Hideaki Annon ensimmäinen ohjaama anime. Tämä fanipalvelu vaikutaa hieman kiusaliselta, mutta ei yhtä typerältä kuin Highscool of the Deadin.


Elokuvat (ei ole montaa)

Rebuild of Evangelion

Tämä käsitää neljä elokuvaa, joista kolme on ilmestynyt. Koska pidän alkuperäisestä Evangelionista, niin ihan luonollista olisi katsoa tämä.

Tulikärpästen hauta

Tiedän, että tämä on surullinen elokuva, mutta koska tämä on sodanvastainen ja itse olen ajatuksiltani melkein pasifisti (vaikka sanonkin melkein, niin en ole militaristikaan), niin haluaisin tämän nähdä.


Lisäilen lisää, jos keksin vielä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2013, 23:06:26 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Deathwolf

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Mitä animeita haluaisit katsoa?
« Vastaus #1 : Elokuu 09, 2013, 15:54:50 »

öö mikä estää katsomasta? ja on vähän sellainen kutina että jos joku jotain haluaa katsoa niin sitten se katsotaan =D, mystinen topic tämä. vai haettiinko tässä mitä animea haluat seurata?
Kirjattu

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Mitä animeita haluaisit katsoa?
« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2013, 17:35:52 »

Lainaus
öö mikä estää katsomasta? ja on vähän sellainen kutina että jos joku jotain haluaa katsoa niin sitten se katsotaan =D, mystinen topic tämä. vai haettiinko tässä mitä animea haluat seurata?

Menee off-topiciksi, mutta 2 asiaa estää katsomasta:

1. Katson kaikki animet You Tubesta (nykään kuminkin todella harvoin), koska en luota muihin sivustoihin, koska suurin osa niisä on "laitomia."

2. Koska en ymmärrä subattua englantia niin hyin, kuin dubaatua, niin joudun katselemaan dubbina animeita lähinä. Näitä kun löytyy vielä dubbina helppomin joskus Tubesta. Esim. kaikki katsomani Gundam animet on Tubessa dubbina katsottu. En näes halua kaikkia animeita dubbina katsoa. Suomi subeilla olisi hyvä katsoa.
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Deathwolf

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Mitä animeita haluaisit katsoa?
« Vastaus #3 : Elokuu 09, 2013, 21:07:32 »

aah, oukei. asia klaari
Kirjattu