Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Yleinen keskustelu  (Luettu 76663 kertaa)

Francis

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Yleinen keskustelu
« : Marraskuu 05, 2013, 14:36:18 »

Tällä alueella voit jutella mistä huvittaa!
Joo. Tää o tämmönen yleinen vitutus/yleinen positiivisuus/ yleinen Scheißen puhumispaikka. Mieluiten ihan oikeasti voitaisiin keskutella asioista täällä, ettei Fadorin sääntöjä vastaan tapeltas :-D

--

Miusta tuntuu, että tein tän uuden ketjun vaan siksi, että voin kertoa miten miun tekee mieli vanukasta :D
Ja ei nyt jaksaisi miettiä kouluasiaoita, äärh.

Mites teillä menee?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2013, 14:38:10 kirjoittanut Francis »
Kirjattu

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #1 : Marraskuu 05, 2013, 19:29:33 »

Itseläni menee hyvin, vaikka työtömänä olo suretaa. Stresaan hieman, että en saakaan töitä tänä vuonna olenkaan.

Kotiseudun sade häirtsee. Toisin se häirtsee ennemmän vasta yölä, kun se pitää meteliä.

Hyvänä asiana isän päivä lahja on hankittu. Kortti vaan vielä.
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Michiyo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #2 : Marraskuu 06, 2013, 15:04:48 »

Lähikaupan myyjä on jo oppinut millaisia postimerkkejä haluan, kun käyn noukkimassa lisää postcrossingia varten ja muistaa useimmiten vielä kysyä onko mulla tarpeeksi priority-merkkejä.

Ulkona on kiva ilma ja koira pölli mun tyynykasani - jälleen kerran.
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.

frey-chan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Baka!
    • Profiili
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #3 : Tammikuu 31, 2014, 00:38:50 »

Noh, täälläpä on puheliasta!

Mulla on kolmatta päivää joku vatsatauti tai vastaava. Kolme päivää mennyt nukkuessa, diablo III:sta  pelatessa ja supernaturalia ja animea tuijotellessa. Katoin just tänään supernaturalin viimesen julkastun jakson.. En kyllä tiedä, miten jaksan odottaa seuraavaa. Noh, onneksi animen ei luulisi loppuvan kesken, huh? :'D

Toivottavasti tää kipuilu menis ohi, ei meinaan huvittais olla viikonloppua kipeänä. No, ei kyllä muutenkaan huvittaisi, varsinkin kun on enää viikko koulun alkuun. ^^'
Kirjattu

frey-chan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Baka!
    • Profiili
Vs: Yleinen keskustelu
« Vastaus #4 : Helmikuu 05, 2014, 21:13:00 »

Tuplapostaukseksi menee tämä, mutta aaargh. Mun pää on ihan sekasin. Oon tässä pari päivää päntännyt matikkaa lähes taukoamatta ja valvonut mielettömästi ja juonut kahvia enemmän kuin laki sallii. Mulla alkaa siis maanataina aikuislukio, ja oon menossa matikka4 kursille. Tajusin vähän liian myöhään, että en muista aikasemmista kursseista tuon taivaallista (lukio jäi kesken vuosia sitten), joten nyt yritän kahlata kolme matikan kirjaa läpi ennen maanantaita. Ja mä oon käynyt nyt läpi 0.5 kirjaa kolmesta.

Välillä oon aina nukkunut vähän aikaa, kun ei enää millään pysy hereillä. Mä nään jopa untakin niistä helkutin matikanlaskuista. Mun pää yrittää muodostaa jotain ihme kaavoja kaikesta, mitä teen tai ajattelen. Silmät sattuu väsymyksestä, paha olo liiasta kofeiniista, pää sekasin kaavoista. Mulla on ihan sellanen olo kuin olisin joissain aineissa tai umpihumalassa tai jotain. Samalla pitäis vielä etsiä asuntoa, kun ilmeni että talossa, jossa kämppämme on, on esiintynyt jotain kosteusvaurioita ja homeongelmaa. (Se taitaakin selittää mystisen kroonisen nuhan, selittämättömät  alituiset kurkkukivut sekä ne pirun kosteusmadot)

Täytyy vaan toivoa, ettei tuu burnouttia jo ennen kuin koko koulu edes alkaa...

Noh, anyway, mitä muille kuuluu?
Kirjattu