Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: naruto manga päättyi. Mahd spoilereita keskustelun myötä.  (Luettu 114971 kertaa)

Deathwolf

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 21
    • Profiili

No niin, viimein koitti se päivä että naruto manga saatiin päätökseen chapter 700 myötä. Mitäs aatoksia tämä ihmisissä herättää, keskustelua pystyyn.
Kirjattu

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: naruto manga päättyi. Mahd spoilereita keskustelun myötä.
« Vastaus #1 : Marraskuu 06, 2014, 18:46:36 »

Laitan kaikki spoilerit piiloon, jos jotkut ei ole vielä lukennut.

Olin itse hyvin pettynyt tähän. Juttuja jäi auki.
(click to show/hide)
Ja loppu viralliset paritukset eivät oikein iskeneet.
(click to show/hide)

Seuraava elokuva varmaan selitääkin osan näistä varmana, mutta odotukset on nyt aika pieniä syistä, mitkä luitte.

Hieman on tyhjä olo, kun on loppunut yksi suosikki mangoistani. Naruto ei ole pitkään aikaan ollut ykkös sarja, mutta kuitenkin sillä on omat hienoutensa.

Ensi keväänähän saataa tulla Kishimoton työstämä jatko-osa. Olen vähän skeptinen tämän suhteen, mutta annan mahdolisuuden ja tuomitsen vasta sitten, kun olen lukenut sitä noin vuoden chapujen määrän verran (riipuen tietty miten pitkä se  on).

Mutta joo. Kiitoksia kuitekin Masashi Kishimoto ja avustajsi tästä managsta. Ei ollut aina parhaimilaan, mutt osaisi silti olla lukemisen/seuramiisen aroinen. Sinunhan ansiostasi Animu.fi on olemassa. Jos Narutoa ei olisi tehty, niin Fador ei ehkä olisi alkanut tehdä Naruto.fi:itä (pikku pahoitelu Fador, jos olit suunitelut sen tyylistä sivustoa ennen Narutoon tutustumista).  Arigatou gozaimasu, Kishimoto-san ja Fadorkin sammala.

(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2014, 19:02:23 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari