Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Äänestys

Suosikkisi Strawhateista?

Monkey D. Luffy
- 6 (37.5%)
Roronoa Zoro
- 2 (12.5%)
Nami
- 2 (12.5%)
Usopp
- 0 (0%)
Sanji
- 2 (12.5%)
Tony Tony Chopper
- 0 (0%)
Nico Robin
- 1 (6.3%)
Franky
- 1 (6.3%)
Brook
- 1 (6.3%)
Going Merry
- 1 (6.3%)
Thousand Sunny
- 0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 16


Kirjoittaja Aihe: Strawhatit  (Luettu 63092 kertaa)

Plaze

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
  • One Piece -fanaatikko
    • Profiili
    • DeviantArt
Strawhatit
« : Joulukuu 11, 2011, 23:37:28 »

Älä suinkaan jätä kaikkea siihen. Kerro myös toki miksi juuri se hahmo.

Täytyy sanoa, että omalla kohdalla hyvin vaikea kysymys tuo minkä äänestykseksi laitoin. Tätä täytyy oikeasti pohtia.

Okei, Luffy on mahtava hahmo. Idiootti mutta positiivisella tavalla. Paljon hullun nättejä tempauksia ja temppuja. Hienoimpia hetkiä animeharrastukseni varrelta oli Enies Lobbyssä animessa kun Luffy ekan kerran käytti Gear 2 ja Jet Pistol. Red Hawk tuoreimmista iskuista on myös hullun nätti. Eikä toki keskitytä pelkkiin taisteluihin. Luffyn asenne elämään on ihailtava.

Zorolla on kans omat puolensa. Miekat on aina hienoja, ei sille mitään voi ja Zoro käyttää niitä tyylikkäästi. Lisäksi Zorolla on sopivan jämpti asenne vakavissa asioissa. Lisäksi Zoron design on omaa silmää miellyttävä.

Arlong Parkissa kun Nami pyysi Luffyltä apua itkien oli ensimmäisiä kertoja animesarjojen parissa kun tuli tippa linssiin. Vielä nykyäänkin vaikka se pätkä on jo yli 10 kertaa tullut luettua tulee tippa linssiin kun siihen kohti pääsee. Aina jotenkin myös syttynyt noille rikollisille naishahmoille, niissä on oma tietty viehätyksensä. Lisäksi nykyisellää Namin hiukset on jotain niin kaunista katsottavaa. Saisi pukea enemmän vaatetta päällensä tosin. Liikaa fanservicee mun makuun.

Usopp on omalla tavallaan ärsyttävä hahmo. Ärsyttävä siksi, että hänessä on liikaa samoja piirteitä mitä huomaan itsessäni. Alkuun vihasin kyseistä hahmoa mutta nykyisellään olen oppinut tykkäämäänkin.

Sanji oli hieno hahmo. Niin designiltään, käytökseltään kuin taistelutyyliltäänkin. Sanjin koomiset kohtaukset ovat erittäin koomisia. Nykyisellään jotenkin turhan irstas, joskin design ja taistelutyyli ovat parantuneet roimasti vaikka aiemminkin olivat hyviä.

Chopper... Liian maskotti. Tykästyin kyllä siihen, että Chopperissakin on tapahtunut edistystä Japanin tahdin mukaan. Se mitä Chopper tahtoo olla ja tehdä on jotenkin liikuttavaa ja opettavaista.

Robin Sabaondyn saaristossa on hienoimpia designejä mitä olen hetkeen nähnyt. Robin oli pitkään OP:n naiskaksikosta se ns. hotimpi mun silmissä. Eikä nyt jäädä mitenkään pinnalliseksi tämänkään hahmon suhteen. Myös tarinallisesti Robin on hieno hahmo. Myös hänen vakavuutensa miellyttää allekirjoittanutta.

Frankyn pärstäkerroin on parhaita asioita mitä Eiichiro Odan kynästä on lähtenyt. Designiltään Franky on absurdi, muttei liikaa kuitenkaan. Jotenkin muuten Franky jättää hieman kylmäksi. En nyt tarkoita huonoksi hahmoksi (Franky on yksi suosikeistani) mutta se jokin puuttuu. Lisäksi nykymangassa Franky alkaa mennä sinne liian absurdin puolelle.

Afropäinen luuranko Brook on mielenkiintoinen ilmestys ja piristää päivää useasti mutta kyllä tältä hahmolta valitettavasti puuttuu se jokin. Hieno sinänsä designiltään ja tarinaltaan mutta jotain puuttuu. Kenties Brookissa ja Frankyssä on se, että he ovat kuitenkin melko tuoreita jäseniä vaikka meikäläisten aikaa ovatkin olleet menossa mukana jo vuosia.

Going Merry oli laiva, joka sopi OP:n alkutaipaleille. Silloin se oli ihan hieno. Nykymittareilla kun katsoo niin kyllä se minut jättää kylmäksi. Paljon se ehti nähdä ja ihailtavaa miten se kuluminen näkyi Merrystä tarinan edetessä.

Thousand Sunny on hieno ilmestyksenä mutta on niin tuore laiva, että se on vain laiva toisin kuin Merry jossa alkoi olla sieluakin.

Mihin ratkaisuun itse siis päädyin äänestyksen suhteen? Kyllä se Nami on se oma suosikki nykyisellään vaikka jokainen Strawhat on omalla tavallaan sydäntä lähellä. Namin on vaan jotenkin niin mahtava hahmo, että huh huh.

Vaikka minä luen mangani jotenkin ylisyvällisesti, se ei tarkoita, että teidän tarvitsisi tehdä niin voidaksenne postata tänne. Oli peruste mikä vaan suosikkihahmon valinnalle, kertokaa se ihmeessä. Otsikko on myös yliyksinkertaistettu siksi, että ko hahmoista voi ylipäänsä keskustella. Itse koitin pitää linjana, etten spoilaisi ketään joka lukee Suomen tahtia, mutta kukin tehköön eettisen valitnansa itse. Spoiler-tagi toiminee jos jotain syvällisempää haluaa jakaa.

Kokeillaan vielä toista topiccia One Piecestä, joskos ihmiset heräisivät :D
Kirjattu

SilentNumberXIII

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Strawhatit
« Vastaus #1 : Joulukuu 14, 2011, 18:40:51 »

Aika vaikea valinta ainakin omalla kohdallani.

Valintani on kuitenkin Monkey D. Luffy, vaikka käy kovaa kilpailua melkein kaikkien muiden Srawhattien kanssa.

Oikeastaan miehistöstä vain Chopper ei niinkään ole mieleeni en tosin tiedä miksi, onhan hänelläkin toki hieno unelma ja traaginen tarina takanaan.
Kirjattu

celebfalas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Okita <3
    • Profiili
Vs: Strawhatit
« Vastaus #2 : Joulukuu 14, 2011, 21:42:12 »

Rustasin kohdan Monkey D. Luffy.
Ja onhan se nyt aikamoinen hahmo ja tarinan sielu (jäi päähän tuo sielu sana aloitustekstistä). Ja se luonne tietty ;D

Teki mieli äänestää myös Going Merryä. Sillä jotenkin sitä tuli ikävä!
Zoroa olisin aikojen alussa varmaan äänestänyt, mutta nykyään en saa enää 'kiinni' Zorosta. Aivan kuin Zoro olisi... laimentunut.
Myös Chopper on minusta kiva.
Ja muut ei sitten yllä lähellekkään paalupaikkaa, varsinkaan Usopp :P
Kirjattu

EgyLynx

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Strawhatit
« Vastaus #3 : Joulukuu 16, 2011, 17:04:18 »

Jaa One Pice? Jos on Minulla tulee Luffyn taistelutyylistä mieleen Dhalasim street figterista... ainaskin periatessa,
Luffystä muuten tuloo Mieleen Naruto... ja tietenkin Goku...

Vaikea valinta... liian vaikkea... Mutta...

Kirjattu

Hiso

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Strawhatit
« Vastaus #4 : Joulukuu 22, 2011, 13:38:31 »

Vaikeeta...Laitoin Sanji kun on hauska katella kun se potkii muita pärstään 8D.
Zorokin on hyvä kun sillä on komeita hyökkäyksin ja on hieno katella kun se huitoo 3 miekalaan. ( =
Robin on hiljanen lukija, mutta mun makuun vähän liiankin hiljanen...Ja ehkä vähän liian totinen joskus.
Luffy on sellanen jääräpäinen ja toimii ennenkuin ajattelee 8 )
Chopper on taas tollane maskottimies o.0
Going Merry on jo poissa, mutta olihan silti ihan ok.
Usopp on joskus mahtava, mutta yleensä ihan hiton ärsyttävä xD
Nami on Eikan sanoin 'MEGARYNNÄSSEXYLEIDI'. Kuvaa kyllä hyvin Namia... p_p

En jaksa muista.



Kirjattu
Chelsea Smile < 3

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Strawhatit
« Vastaus #5 : Syyskuu 20, 2013, 20:12:45 »

Voisinpa minäkin antaa mielipiteitä Olkihattuista. Ja joo. Puhun heistä tällä nimellä, koska luen sitä mangana suomeksi enkä enkuksi.

Luffy on oma suosikkini. Tyhmä, mutta kuitenkin positiivisella keinolla. Hänen tovereitensa suojeleminen on mielestäni hienoa ja ihailtavaa. Sellainen on todellinen ystävä.

Zoro on kaikin puoli siistin oloinen miekkamiesm, jolla on aikamoisen huono suuntavaisto. Zoro onkin toinen suosikki hahmoni sarjassa Luffyn jälkeen. Hänessä on vain 1 asia josta en pidä, toisin jos se vietäisiin yli niin en sitä silloin pitäisi. Se on kuminkin off-topicmaista, että ei siitä sen enemäpää.

Nami suhteen olen ihmeen kyllä aivan neutraali. Joskus hän on ärsytävän oloinen, mutta ei niin että mieleni tekisi hutaa tälle päin naamaa. Ainoa asia mikä hänessä ärsytää on se, että hän joutuu mielestäni liikaa fanservicen kohteeksi. Se on kuminkn toinen juttu

Usopp taas  on hahmo josta jollain laila pidän. Hänen pelkuruutensa ei haitaa. Tämän naraaminen ehkä joskus, mutta ei paljoa. Mielestäni hän osoitaa olevansa inhimillinen, kun hän pelkää asioita eikä ole rehellinen aina. Aikanaan hänestä kuminkin tulee varmana merten rohkein mies.

Sanjiin suhtaudun nykään vähän negatiivisesti, kun hän on nykään liijan pervomainen kuin ennen silloin. Hänellä on kuminkin hauskoja tilanteita ja siistejä tekniikoita. Sanji on mielestäni itseasiassa ainoa olkihattu, jolle sopii hyvin kiroilu.

Chopperin suhteen olen myös neutraali. Pidän toisin hänessä siitä, kuinka hyvä lääkäri hän on. Hänen takaumansakin on yksi sarjan parhaista.

Robinsta ajattelen neutraalisti myös. Hänen marjavoimnasa on aika erikoisia. Hänellä on myös samanlainen kiinostuksen kohde kuin itseläni, eli historia. Hänesäkin on asia mistä en ihan pitäisi, mutta sekin on ihan off-topicia.

Frankystäkin olen neutraali. Tämän kyborgi voimat ovat toisin aika siistejä mielestäni, kun pidän sellaisista juttusista.

Brookiin suhteen olen jäleen neutraali. Eka ajatukseni siitä, että hän liityy olikihattuhin oli se, että Odala on ideat pikuisen vähissä. Hänhän taistelee Zoron tavoin miekalla (toisin erinlaisella tyylillä) ja Sanjin tavoin hän on pervo. Brook on kuminkin hauska ja kyllä Luffyn jouko tarvitsee muusikon.
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari