Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Äänestys

Mitä käsikonsoleita omistat?

Nintendo 3DS
- 13 (18.3%)
Playstation Portable
- 9 (12.7%)
Nintendo DS (jossain muodossa)
- 23 (32.4%)
Game Boy Advance (jossain muodossa)
- 13 (18.3%)
Game Boy Color
- 9 (12.7%)
Game Boy
- 4 (5.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 30


Kirjoittaja Aihe: Käsikonsolit  (Luettu 347559 kertaa)

Afeni

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #30 : Joulukuu 25, 2013, 13:35:06 »

Joululahjapaketista paljastui punainen 3DS XL miehelle ja minulle yhteiseksi. Mukana tuli myös The Legend of Zelda: A Link Between Wolrds (miehelle) ja Bravely Default (minulle). Valitettavasti laturi ja muut tarvikkeet jämähtivät ilmeisesti postin jouluruuhkaan, joten konsolia ei pääse ainakaan ennen perjantaita lataamaan. Saas nähdä, tulevatko silloinkaan vielä :D

Mutta tosiaan nyt on kaunokainen kotiutunut ja kovasti odotellaan, että jotain pääsisi myös pelaamaan. Täytynee myöhemmin miettiä sitäkin, että mitä pelejä laitteella lopulta hankkii.

nadal

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #31 : Syyskuu 26, 2019, 15:21:25 »

Joululahjapaketista paljastui punainen 3DS XL miehelle ja minulle yhteiseksi. Mukana tuli myös The Legend of Zelda: A Link Between Wolrds (miehelle) ja Bravely Default (minulle). Valitettavasti laturi ja muut tarvikkeet jämähtivät ilmeisesti postin jouluruuhkaan, joten konsolia ei pääse ainakaan ennen perjantaita lataamaan. Saas nähdä, tulevatko silloinkaan vielä :D

Mutta tosiaan nyt on kaunokainen kotiutunut ja kovasti odotellaan, että jotain pääsisi myös pelaamaan. Täytynee myöhemmin miettiä sitäkin, että mitä pelejä laitteella lopulta hankkii.

Ai että, tuosta Legend of Zelda -pelistä olen kyllä miehellesi enemmän kuin kateellinen.
Kirjattu