Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Mitä katsot tällä hetkellä  (Luettu 405070 kertaa)

Runte

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
  • Lazy Translator
    • Profiili
    • Mangahelpers
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #15 : Tammikuu 15, 2012, 14:47:24 »

http://myanimelist.net/animelist/Runte

  • Another
  • Beelzebub
  • Bleach (Skippaan fillerit ja kelaan tylsät kohtaukset)
  • Brave 10
  • Detective Conan
  • Fairy Tail
  • Gintama'
  • Highschool DxD
  • Hunter x Hunter
  • Inu x Boku
  • Mouretsu Pirates
  • Naruto (Skippaan fillerit ja kelaan tylsät kohtaukset)
  • Natsume Yuujincho Shi
  • Nisemonogatari
  • One Piece
  • Papa no iukoto wo kikinasai
  • Phi Brain
  • Zero no Tsukaima F

Another, Inu x Boku ja Zero no Tsukaima on vähä viel sellai että en oo varma jaksanko kattoo loppuun asti. Etenki Another ja Zero no Tsukaima.

Nisemonogatari on tän kauden paras sarja, Mouretsu pirates oli mukava positiivinen yllätys ja Brave 10:ssä oli paljon parempi art, animointi ja ääninäyttely kun odotin. Then of course, tän kauden fanservice: HS DxD~~
Kirjattu
人は孤独には勝てない
故に我は孤独感を満喫している

Hiso

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #16 : Helmikuu 02, 2012, 16:44:47 »

Uutta animee aloin kattoo ja nimi on:Elfen Lied. Perkuleen mahtavaa. Etenkin kun etin jotain verisempää ja väkivaltasempaa kamaa kun Higurashi 2. seasonilla ei niin paljoa sitä ole. Eikä oikeastaan ollu eka seasonillakaa hirveesti. Tais löytyy uus suosikki anime < 3 (   :
Kirjattu
Chelsea Smile < 3

Flaronet

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
    • Kukkakedon Pokénurkkaus
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #17 : Helmikuu 05, 2012, 09:24:27 »

Tällä hetkellä tulee seurattua:

~ Pokémon
~ Naruto (DVD-levyjen avulla, mitä on tullut ostettua kaupasta)

Ja sivusilmällä on tullut hieman katottua sitä uutta Beyblade: Metal Masters-animea, joka pyörii tällä hetkellä Maikkarilla Pokémonin jälkeen.
Kirjattu

Hen-chan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #18 : Helmikuu 13, 2012, 12:19:38 »

Mulla on kesken aika monta sarjaa. aika moni niistä on on-going sarjoja ^^' mutta kuitenkin listataanpas:

- Another
- Mirai Nikki
- Inu x Boku SS
- Mahou Shoujo Madoka Magika

jne xD
Kirjattu

PikkuElvis

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #19 : Toukokuu 03, 2012, 17:36:31 »

Minä en aktiivisesti odota minkään sarjan uusia jaksoja. Animen katseluni on nykyään rajoittunut lähinnä Narutoon, Hopeanuoleen, Digimoniin ja Ghiblin elokuviin, Digimonistakin vain kahteen ensimmäiseen tuotantokauteen, joten siitäkään minulla ei varsinaisesti ole mitään odotettavaa. Narutoa haluan katsella mieluusti ihan ns. omaan tahtiini, kun olen katsellut sitä aina vain muutamia jaksoja kuukaudessa, ja minä kun tykkään katsoa sarjat maratooneina. Varmaan viikonloppuna tulee aloiteltua sekin.
Kirjattu

tynnyri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #20 : Toukokuu 08, 2012, 10:49:26 »

Mie eilen ryhdyin katsomaan Fair Tailia  :D Vaikutta aikas jännältä, joten jatkuu--->
Kirjattu

Kipsi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #21 : Heinäkuu 01, 2012, 12:05:45 »

One Piecea tulee katseltua ja odotan aina innoissani uutta jaksoa näin sunnuntaina~ muutenkin on menossa uusintakierros kyseistä animea, koska äitini tahtoi alkaa katsomaan sitä kanssani, mikä oli aikamoinen yllätys. On tullut nyt sitten katsottua jo kolmasosa hänen kanssaan. XDD

Odotan myös innolla viimeistä Hellsing Ultimaten jaksoa, jonka pitäisi tulla tämän vuoden puolella...

Ja sitten on kuitenkin katsottavien listalla ihan kivasti matskua. Nyt kun on kesäloma niin on tullutkin katseltua vähän enemmän. Näkyykin sitten täältä listaltani: http://myanimelist.net/animelist/Kipsi
Kirjattu

kushisama

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #22 : Heinäkuu 24, 2012, 17:04:55 »

Naruto shippuuden
Kirjattu
Kushisama

pennywise

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • magikarp sushi
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #23 : Heinäkuu 27, 2012, 17:33:41 »


- Mirai Nikki

- Bakemonogatari

- Ao no exorcist

- Shiki

- Aoi Bungaku Series

:-------)
Kirjattu

Erqe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #24 : Syyskuu 22, 2012, 11:17:25 »

katsottavana:
Koi to Senkyo to Chocolate,Hagure Yuusha no Estetica, Dakara Boku wa, H ga Dekinai, Jinrui wa Suitai Shimashita

odotan:
To Love-Ru: Trouble – Darkness, Hayate no Gotoku: Can’t Take My Eyes Off You, Little Busters!, Seitokai no Ichizon 2
noista odotan eniten Little Busters! animea, sillä olen pelannut peliä
ensi vuonna:
 da capo 3, Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai Dai 2-ki, High School DxD Dai 2-ki, Sora no Otoshimono III
Da Capo 3, on myös odostuslistalla... sillä olen pelannut kaikki da capo pelit, lukuun ottamatta 3:sta
Kirjattu

LonelyWarrior

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • Maoo!
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #25 : Lokakuu 21, 2012, 16:14:01 »

Mulla on ollu vähän randomia nuo animen katselut, ja yleensä cr:ltä jotakin seuraan. Tällä hetkellä tosin anime katseluni on rajoittunut lähinnä Sword Art Onlineen, jota oon seurannu tässä aktiivisena parisen kuukautta. Rakastan sitä <3
Kirjattu

kushisama

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #26 : Tammikuu 13, 2013, 15:43:19 »

aloin katsomaan One Piece:a
Kirjattu
Kushisama

xondriac

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #27 : Tammikuu 13, 2013, 23:25:41 »

Darker than Blackia olen tässä yrittänyt katsella, mutta toistaiseksi ei ole oikein napannut. Olen tainnut neljä jaksoa katsoa, mutta voi olla että tässä on pitkästä aikaa sarja jonka katsomisen jätän määrittelemättömälle tauolle. Jotenkin hahmot ovat omaan makuun tylsiä, eikä tarinakaan oikein koukuta.
Kirjattu

celebfalas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Okita <3
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #28 : Tammikuu 23, 2013, 19:47:25 »

Tietenki seuraan animena perus Naruto Shippuudenia ja One Pieceä, mutta myöskin olen uudelleen katsomassa kaikkia Hakuouki kausia <3
Kirjattu

Hen-chan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #29 : Maaliskuu 19, 2013, 12:58:23 »

Tällä hetkellä katselen Tamako Market nimistä lyhyttä animea. Kyseisestä animesta ei ole mangaa eli se on vartavasten tehty animeksi. Ja plussaa on se että Reiko Yoshida on animen käsikirjoituksen laatijana, ihan niin kuin K-on! animenkin kohdalla ja sarjan ojaajana toimii Naoko Yamada, tämäkin henkilö sama kuin K-on! animessa. Eli ulkonäöllisesti saa nauttia samanlaisesta söpöstä tuloksesta kuin K-onin kohdalla!

Tämän lisäksi olen juuri katsonut ensimmäisen jakson uudesta animesta; RDT: Red Data Girlistä. Vaikuttaa mielenkiintoiselta enkä malta odottaa uutta jaksoa.

JA vielä tuonkin lisäksi olen ihan hurahtanut ihanaan jalkapallo animeen, Ginga e kickoffiin! Slice of life tyylisesti tehty jalkapallo aiheinen anime, joka saa oikeasti katsojan mukaan pääosassa olevan jalkapallojoukkueen, Momoyama Predatorsin kannattamiseen. Totta kai kyseinen sarja ei olisi mitään, ellei päähenkilö olisi juuri niin kömpelö kuin muissakin animeissa.

Näin lyhyesti :) Tarkempaa tietoa katsomistani animeista saa profiilistani jos rupesi kiinnostamaan :'D
Kirjattu