Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Mitä katsot tällä hetkellä  (Luettu 405035 kertaa)

elbo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #30 : Maaliskuu 30, 2013, 21:40:41 »

En ole useampaan vuoteen katsellut oikein mitään, mutta nyt alkoi innostaa taas. Tällä hetkellä meneillään on Bleach ja Black Cat. Bleachia olen joskus aiemmin katsonut pidemmälle, mutta aloitin sen alusta ja olen nyt katsonut kuusi jaksoa. Black Cattia olen nähnyt vasta yhden jakson enkä oikein tajunnut ideaa, mutta eiköhän se sitten jossain kohtaa aukea.
Kirjattu
Hämärässäkin on värit, silmä on vain sokea niille.

Krafter

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #31 : Huhtikuu 23, 2013, 18:57:19 »

Olisi tässä muutaman kuukautta aikaa katsoa One Piece alusta ja ottaa kiinni. Death Note pitäisi katsoa kanssa. :)
Kirjattu

Michiyo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #32 : Kesäkuu 21, 2013, 13:53:10 »

Tällä hetkellä katson sarjaa nimeltä So Ra No Wo To, ja odotan jatkoa AKB0048:lle.

Pidän positiivisista puolipitkistä sarjoista. ^^ Vähän aikaa sitten tuli myös katsottua Senki Zesshō Symphogear, josta pidin erittäin paljon; Suosittelen!
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.

Kipsi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #33 : Heinäkuu 28, 2013, 22:44:05 »

Aloin katsomaan sellaista kun Working!!, joka on ihan pirun hupaisa. :'D
Sarja kehkeytyy perheravintolan työntekijöiden ympärille, jotka ovat kaikki aivan pimeitä tyyppejä.. ja tulikin sitten taas bongattua siitäkin tuttuja ääninäyttelijöitä. ^^ Mm. Ono Daisuke ja Kamiya Hiroshi.. nämä kaksi sitten tykkäävät olla samoissa sarjoissa. Törmäsin heihin ensimmäistä kertaa varmaan kunnolla Durarara!!:ssa, jossa ovat Shizuo ja Izaya. :3
Kirjattu

Nel3

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
« Vastaus #34 : Elokuu 07, 2013, 18:09:42 »

  • Suzumiya Haruhi
  • Kuroko no basuke

    Nämä ovat juuri meneillään.
    Molemmat ovat todella hyviä, kannattaa katsoa (:[/list]
    Kirjattu

    Emi

    • Newbie
    • *
    • Viestejä: 1
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #35 : Syyskuu 16, 2013, 11:00:48 »

    Mie ennemmin luen mut kyl sitä animee tullee katottuu. Kahon nyt Bleachia ja sellasta uutta sarjaa Devils and realist. Haluisin kattoo soul eaterin uudestaan ja shugo charan. Minnuu ei kylläkään ihme kiinnosta sellaset klassikot kuin one piece, naruto tai dragon ball. Sellanen ku kamisama no inai nichiyobi kiinostas myös.
    Kirjattu

    Bu_fu

    • Newbie
    • *
    • Viestejä: 7
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #36 : Syyskuu 24, 2013, 15:12:00 »

    Naruto Shippuden on ainut anime mitä näinä päivinä seuraan. On tässä kyllä yritetty aloittaa katsoa muitakin mutta jostai syystä vaan ei ole napannut.
    Kirjattu
    Peace

    Shinji

    • Jr. Member
    • **
    • Viestejä: 98
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #37 : Lokakuu 12, 2013, 18:30:27 »

    Katselen nyt pitkästä aikaa anime japaniksi.

    Kysessä on yaoi sarja Okane ga Nai (tunetaan myös nimellä No Money). Tämä on ensimmäinen katsomani yaoi sarja. Tästä olen kuulut vaan sen verran kehuja, että mieleeni on ollut tämäkin katsoa.

    Osa syy miksi halusin tätä katsoa on, kun arvostettu ja suosittu seiyu Jun Fukuyama on tässä (uke Ayasena) ja olen halunnut kuula millainen hänen äänensä on. Tässä hän kuulostaa enään nipin napin pojalta. Lol

    Myös haluisin tietää millaisia yaoi sarjat ovat ja nyt tiedänkin. Tässä on toisin pahin seme/uke luokittelu mitä tiedän. xD
    « Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2013, 00:54:12 kirjoittanut Shinji »
    Kirjattu
    "Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

    Shinji

    • Jr. Member
    • **
    • Viestejä: 98
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #38 : Tammikuu 19, 2014, 11:32:40 »

    Pokemon Orgiinsia katselen nyt.

    Tämä perustuu ensimäisiin Pokemon peleihin Red/Blueiin tarkemmin, kuin alkuperäinen anime. Tämä ei ole samaa Pokemon animea kuin aikaisemmat.

    Tätä katselessa japanilaisiin pokemonien ja ihmmisten nimiin on hieman vaikea tottua, vaikka subeissa on kerottu ketkä hahmot ovat kysessä (esim. Brook on japanissa Takehsi).

    Orgins on vaikuttanut tähän asti kiinostavalta. Ainoa iso miinus mitä tulee mieleen, että tämä on aika lyhyt. Vain neljä jaksoa. Se on kuminkin vaihtelua pitkälle sarjalle.
    Kirjattu
    "Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

    Kipsi

    • Newbie
    • *
    • Viestejä: 36
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #39 : Tammikuu 19, 2014, 13:35:16 »

    On tullut nyt viime aikoina taas katsottua enemmän animea..
    Katsoin Free!:n ja nyt katson Kuroko No Basukea. Ihan hyviä sarjoja ovat.. ja yleensä, kun en katso urheiluanimeita ollenkaan.
    Kirjattu

    jolasu

    • Newbie
    • *
    • Viestejä: 1
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #40 : Tammikuu 25, 2014, 17:27:07 »

    Aloitin tuossa pari kuukautta sitten Naruton katsomisen (vihdoin ja viimein) ja jaksossa (vasta) 172. Välillä on ollut "laiskoja" hetkiä joina päivinä en ole katsonut kuin max. 3 jaksoa ja parhaimillaan 16 jaksoa putkeen. :D

    Toinen sarja jonka aloitin 1 kuukausi sitten, on Fairy Tail johon olen kiintynyt, koska kyseessähän on fantasia ja seikkailua sekä komediaa josta pidän erityisesti animessa. Olen vasta jonkun verran jaksoja jo katsonut = en ole päässyt 10:ttä jaksoa pidemmälle.

    Täytyypä sitten jatkaa noiden katsomista, että saisin ne edes joskus katsottua kokonaan. Meni siihen sitten kuinka kauan, mutta otan sen mukavana haasteena. :D
    Kirjattu

    Shinji

    • Jr. Member
    • **
    • Viestejä: 98
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #41 : Helmikuu 19, 2014, 17:53:15 »

    Black Jack OVA sarja on itseläni nyt kesken.

    Luin uusimasta Anime lehdestä tähän liityvän artikelin ja kiinostukseni tähän heräisi (olen toisin tämän manga version lukemista pitempään harkinut), etekin kun tämä pohjautuu Osamu Tezukan mangaan. Toisin tämä sarja ei sarjakuvaan perustu, vaan tämä on animen tekijöiden oma näkemys Jackista. Tässä Black Jackin voisi sanoa olevan hieman eränlainen tohtori Housein ja Batmanin risteys.

    Olen vasta yli puolet tästä katsonut, mutta voisin sanoa tämän olevan tähän asti paras katsomni OVA sarja.
    Kirjattu
    "Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

    NeitiHoo

    • Newbie
    • *
    • Viestejä: 5
    • Nörtti n:nteen potenssiin
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #42 : Marraskuu 04, 2017, 22:37:15 »

    Mie kattelen tällä hetkellä Junjou Romanticaa, jaksan aina vaan yllättyä siitä, miten paljon pidän yaoista.

     
    On tullut nyt viime aikoina taas katsottua enemmän animea..
    Katsoin Free!:n ja nyt katson Kuroko No Basukea. Ihan hyviä sarjoja ovat.. ja yleensä, kun en katso urheiluanimeita ollenkaan.

    Siis katoin ton Free! Iwatobi Swimming Clubin pari kuukautta takaperin tavoistani poiketen ja rakastuin <3 Innostuin katsomaan YouTuben laajan AMV-valikoiman pohjalta. Kuroko no Basukea en oo kattonut, vaikka moni sitä kehuu, onkohan oikeastikin katsomisen arvoinen? :)
    Kirjattu

    Deathwolf

    • Administrator
    • Newbie
    • *****
    • Viestejä: 21
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #43 : Tammikuu 04, 2018, 19:01:18 »

    Itse sorruin ja aloitin boruton katsomisen...onkohan se taas yks 14v seuratava yhtä sarjaa.
    Kirjattu

    nakkisormi-chan

    • Newbie
    • *
    • Viestejä: 2
      • Profiili
    Vs: Mitä katsot tällä hetkellä
    « Vastaus #44 : Helmikuu 18, 2018, 13:12:29 »

    Katon tällähetkellä Gintamaa ja One Piecen Enies Lobby arc:ia. Gintama oli jonku vuoden(?) tauolla ku ei jaksanu kiinnostaa, mut nyt ollaan siskon kanssa katottu joku 40 jaksoa parissa viikossa. One Pieceäki katoin joskus, mutta animaation laatu meni niin huonoksi, etten viittiny kattoa sitä. Vanhat jaksot on kuitenki iha  hyvin katottavissa ku animaatio oli vielä ees jotenki tasokasta.
    Kirjattu