Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Mistä sarjasta animeharrastuksesi on alkanut?  (Luettu 304485 kertaa)

Michiyo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
Vs: Mistä sarjasta animeharrastuksesi on alkanut?
« Vastaus #45 : Kesäkuu 21, 2013, 13:57:47 »

Ensimmäinen anime, joka tuli katsottua niin että tiesin sen jopa olevan animea, oli Neon Genesis Evangelion, ja se pysyykin minulla kestosuosikkina osittain senkin takia. Katsoin sitä sisarusteni kanssa vanhoilta, kärsineiltä VHS-kaseteilta ja nautin joka hetkestä. Anime-elokuviin pääsin Ylen Teeman teemaillan Yhdestoista matkustaja- elokuvan kautta, jonka jälkeen aloin ymmärtää ettei anime ollut vain ja ainoastaan lapsille. (Taisin olla itse joku 13.v)

Mangassa ensin Akira, jonka löysin kirjastosta, ja pian sen jälkeen löysin Meitantei Conanit (Salapoliisi Conanit), josta tuli ensimmäinen keräämäni mangasarja. ^^
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Mistä sarjasta animeharrastuksesi on alkanut?
« Vastaus #46 : Syyskuu 20, 2013, 12:48:36 »

Seurasin pienenä joitakin animeita, vaikka harrastus ei alkanut siinä vielä. Ylä-asteen toisena vuonna harrastus alkoi.

Aluksi se alkoi Dragon Ballin fanitamisella (voi kyllä vain xD), sitten Hopeanuolella (näin tätä pienenä vain pari kertaa), kunnes Neon Genesis Evangelion aloitti innostuksen muihinkin sarjoihin, jotka ovat suosituimpia muualla kuin Suomessa.

Nykyään animea tulee seurattua harvoin, kun mielestäni sen seuraaminen on raskaampaa kuin mangan. Manga on myös ainakin omasta mielestäni helpompi tapa saada tekemistä itseleen.
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari