Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Inhoavanne anime hahmot  (Luettu 153856 kertaa)

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Inhoavanne anime hahmot
« : Tammikuu 08, 2012, 00:29:40 »

Nimi kertoo mitä tässä ajetaan takaa.


Sasuke Uchiha Narutosta. Ymmärän miksi Sasukesta pidetään ja ymmärän miksi hän on sellainen mitä on, mutta silti hän on kovin inhotavan oloinen ja ärsytävä minusta. Hänen Naruto morkamisessa ei ole mitään järkeä. Tuoko se hänen klaaninsa takaisin muka? Eipä näytä tuovan. Anteeksi Sasuke fanit.


Makoto Itou School Dayistä. Tarviiko minun edes selitää? Jätkä on niin epärhellinen p#ska, että en ihmmetele jos hänellä ei ole olenkaan faneja.


Yuki Nagato Haruhi Suzumiyasta. Pidän hahmoista jotka ovat personalisia ja inhimilisiä ja niitä Nagatola ei ole kovin paljoa. Voisin luula häntä lähes koneeksi. Onneksi hän on ulkonälisesti aivan siedetävän näköinen.



Ja ennen kuin aletaan suutua, niin olen katsonut School Daysin lopuun. Okei. 2 OVA jaksoa ei ole katsottu, mutta ne eivät jatka tarinaa. Narutoa luen kirjastossa. Olen nyt noin kirjassa 46 ja tiedän siitä eteenpäin mitä Sasukee tekee. Haruhi Suzumiya anime on katsottu lopuun ja se elokuvakin. Niitä rommaneja en kyllä ole lukenut.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2012, 23:25:28 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Erppa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #1 : Tammikuu 08, 2012, 00:48:57 »

Tuo oli vaikea kysymys. Mutta listaan tähän vain ne rasittavimmat hahmot ikinä. Kirjoitukseni ei ole siis todellakaan pilata hahmojen mainetta tai tuoda heidän faneilleen tuskaa. Kerron vain oman mielipiteen ja yritän olla hienovarainen sanoissani. (:

Jigoku Shoujo: Kiguri: Hahmo on suloinen kyllä, mutta minussa hän saa raivon kumpuamaan. Hänellä on aivan liian kimeä ääni minun makuuni ja on ärsyttävän ärsyttävä. Hän on epäkohtelias ja on minusta hyvin töykeä pompottelija.

Axis Powers Hetalia: Itävalta: Rakastan hahmoja, joilla on käytöstapoja ja tyyli vanhalta ajalta, mutta Itävalta on aivan liian paljon kuvaukseen sopiva. En itse ole nähnyt hahmoa koskaan riehumassa missään muualla kuin ehkä juuri ja juuri sodassa. Joskus pitää irroitella, rakas Itävalta.

Sengoku Basara: Kasuga: Minulla ei ole vahvaa syytä, mutta siitä asti kun näin hahmon, aloin inhoamaan sitä. Hänessä on se jokin piirre, jota inhoan ylikaiken. En ole varma mikä siinä on, mutta Kasuga saa minut vaan niin raivon valtaan. ^^'

Siinä on ainakin minun listani hahmoista, joita en siedä. Toivottavasti kukaan ei pahoittanut mieltään ja sain tekstin nätisti tuohon.

Tästä tekstistä huomaa siis, että en ole paljoa ihminen, joka inhoaisi hahmoja, niin ettei näistä löytyisi hyviä puolia ollenkaan. Jos jotain oikeasti koko sydämmestäni voin vihata jossain sarjassa, se on mauton ja surkea juoni tai over 9000% shoujo-silmillä, ettei aivoille jää tilaa yhtäkään senttiä.
Kirjattu

EgyLynx

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2012, 16:34:57 »

DRAGONBALL (Z) : HERKULE... nössö valehtilija, joka jopa OSTAA MARTIAL ARTS mestaruuden...

(click to show/hide)
Kirjattu

Lucy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2012, 19:44:11 »

Jotenkin arvasin Sasuken olevan heti ensimmäisenä...

En inhoa hahmoja. Inhoan että jotkut ovat huonosti kirjoitettuja. Sasuke oli parhaimmillaan Hebi-aikoina, sanoisin että monet hänen ilmeistään paljasti paljon syvemmän puolen hänestä (vain mangassa, anime ei ole läheskään yhtä pikkutarkka). Mutta sitten tuli raivopaska Sasuke joka kertoo vain sarjan vajoamisesta vessapaperin korvikkeeksi. En kyllä pidä Narutostakaan, varsin yksipuolisesti rakennettu hahmo.

Keskustelun aloittaja ei näköjään ole nähnyt Haruhi-leffaa. Koko teos on elämäänkin pidempi kohdistus Yukin hahmon tarkasteluun. Lopputuloksesta voi olla montaa mieltä, itse en välittänyt, mutta hahmona Yuki sai kyllä rutkasti lihaa luittensa päälle. Syy miksi en pitänyt tarinan tapahtumista on spoilaava joten anti olla.
Kirjattu

EgyLynx

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2012, 22:24:13 »

Noh Narutohan nyt on aika puhdas klooni Dragonball:n Gokusta...
Kirjattu

horaaneko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Mui. :3
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #5 : Helmikuu 27, 2012, 23:34:35 »

Jes! Niin mun topic! :3
Pyytäisin Shinjiä kirjoittamaan uudelleen. Et sä oikeesti ketään loukkaa, tuo on ihan typerää. Olisin halunnu kuulla sun mielipiteen ite aloittamaas topiciin. :(

Rock Lee ~ Naruto

Voisin tykätäkin tästä, jos en olisi törmännyt joidenkin suosimaan Lee/Gaara -paritukseen. Joskus paritukset voi pilata hahmon.

Winry Rockbell ~ FMA

FMA:ssa on tosi kivoja naishahmoja, mutta Winry on jotain niin huonosti suunniteltua ja toteutettua etten kestä katsoa. Jatkuvat Edin hakkaamis -vitsit menee vanhaksi kakkososan jälkeen ja Winryn pikku ihastumiskohtaukset on ihan liian teennäisen kliseisiä. Ei, ei näin.

Maora ~ The Gentlemen's alliance cross

Olis voinut olla enemmän miehinen niin oltaisiin saatu edes jotain hyvää sarjaan.

Hinata ~ Naruto

Oon yrittänyt oppia pitämään hänestä, mutten vaan jotenkin onnistu. Jos hänestä ja Narutosta tulee pari niin en kyllä tiedä mitä sanoa. Jos Naruto aiotaan parittaa jonkun kanssa, niin haluaisin vähän tuntuvamman otteen hahmosta enkä vain sellaista pahvista "olin ujo pieni tyttönen mutta minusta kasvoi vähän vähemmän ujo tyttönen sinun ansiostasi" -tarinaa.

Light Yagami ~ Deathnote

En vaan tykkää psykopaateista.

Karin ~ Naruto

Vihaan tällaisia bitch-hahmoja.

Kabuto ~ Naruto

Rasittava. Muuttuu liikaa sarjan aikana eikä hänestä saa mitään selvää. Jotenkin vaan tyyppi josta ei saa kiinni.

Orihime Inoue - Bleach

Menee siihen samaan kategoriaan Hinatan kanssa.

Kaikki Arina Tanemuran naishahmot

Liian stereotypisia, liian Mary Sue -kaavaa noudattavia, liian noloja, liian ärsyttäviä ja suurin osa liian keskenkasvuisia. Sekä liian helposti miehiä saavia. Nih.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2013, 21:26:38 kirjoittanut horaaneko »
Kirjattu
"Miska, miten paljon tuo kissa painaa?" "Ei tässä puhuta pelkästä painosta, Kai hyvä. Mr. Andersonissa on 156 kiloa täyttä rautaa!"

~ 99 totuutta poikaystävästäni ~

Momelus

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #6 : Maaliskuu 02, 2012, 16:04:44 »

Jes! Niin mun topic! :3

^Totally agreed! xD

Sasuke - Naruto

Norminarutossa - täysi kusipää. Shippuudenin alussa - ihan ok (rrrrrrakastan sitä yli-eeppistä bad ass-kohtausta ekassa jaksossa, se on vaan niin eeppinen! xD). JA SITTEN SE MENI JA [SPOILAAA!!!] tappoi ensin Deidaran ja sitten vielä Itachin, stana, ja kehtasi vielä omia Itachin silmät. D< [/SPOILAA] Ja ihan kuin nuo eivät riittäisi, kuka keksi parittaa Itachin Sasukelle...? D|

[SPOILAA PAHASTI NARUTO SHIPPUDEN- ANIMEA!]
Tobi/Madara - Naruto

VOI ensanomitä. Jotenkin vaan niin totaalinen _vihaan_ reaktio! Koska Madara on koko surullisen Pain-ilmiön takana, ja sitten se vielä tappoi Konanin ja sen jälkeen ryösti Nagaton Rinn'eganin - ei mene maailmassa nallekarkit tasan. Screw you, Madara! Tobia inhoan yksinkertaisesti siksi, että ihmiset parittaa Deidaraa sille naamiopellelle, joka on alter ego kusipäisimmälle kuolemattomalle ninjalle ikinä.

[SPOILAUS PÄÄTTYY SHIPPUDENIN OSALTA]

Misa Amane ~ Death Note

Tulee ja pilaa L:n ja Lightin hauska kissahiiri-leikin --.

Winry Rockbell ~ FMA

FMA:n muut naiset on kyllä kivoja, mutta Winry on liian teini. Enkä olisi halunnut nähdä [SPOILSPOIL!!!] Edin ja Winryn lapsia. [SPOILSPOIL!!!]
Ja se jakoavaimella lyömis -homma meni aika vanhaks sarjan aikana.

Light Yagami ~ Deathnote

Oikeastaan en vihaa Lightia, ja pidän Light/L-parituksesta, mutta hän vain ärsyttää tunteettomuudellaan. Se on liian äärimmäistä. Tuntuu ettei Light ole ihminen.

Karin ~ Naruto

Vihaan tällaisia bitch-hahmoja.

Kabuto ~ Naruto

Rasittava. Muuttuu liikaa sarjan aikana eikä hänestä saa mitään selvää. Jotenkin vaan tyyppi josta ei saa kiinni.

Oli aivan ihana - kunnes [SPOILSPOIL!!!] obsessio Orochimaruun alkoi mennä liian pitkälle, jätkästä tuli puoliksi käärme ja - mikä h-vetti se ero tensei -jutsu oikein oli olevinaan?![/SPOILAA]

Laitan lisää jos tulee mieleen. C: (uskottavasti, olen herkkä vihaamaan x)

Tän viestin tarkotus ei ollut loukata ketään ja turha tulla puolustelemaan hahmoja - tän topicin idea on dissata hahmoja eikä riidellä niistä. Okei? C: Jokaisella mielipiteensä. ^^

...ja loppu menikin sitten horaanekoa komppaillessa. ^^'
Kirjattu

Bai-Ju-Li

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #7 : Maaliskuu 03, 2012, 15:07:24 »

Tässä nähdään syvä inhoni ja raivoni seuraavia hahmoja kohtaan:

SEBASTIAN JA CIEL ETC sarjasta Kuroshitsuji. En suorastaan pysty kuvaamaan tätä suunnatonta inhon määrää! Koko sarja on täynnä sieluttomia, stereotypisiä ja kliseisiä hahmoja, joissa ei ole mitään persoonallista!
koko sarja on tehty vain fanipalvelun ja shonen-ain takia! Jos kaikilta hahmoilta otettaisiin ulkokuoret pois, ei olisi mitään jäljellä, ei yhtään mitään! Sebastianin täydellinen huomaavaisuus ja demonisuus ja ulkonäkö ruokkivat varmasti muiden mielikuvituksia ja tarpeita, mutta minuun ei iske missään vaiheessa.
(Anteeksi, jos loukkaannutte mielipiteestäni, saattoi mennä överiksi myös koko sarjan kannalta mutta näin se vaan on. Aamen.)

Ouran High School Host Clubin kaikkia hahmoja paitsi päähenkilötyttöä, joka on ihan siedettävä. Siis, come on... Toisiaan lirkuttelevat kaksoset, ällöttävä bishie joka mielistelee koko ajan, pikku kawaii - poika, etc.... Kuinka moni todellisuuden mies on tuollainen? Juuri niin kaukana todellisuudesta ja mielekkäästä persoonallisuudesta kuin olla ja voi - tämäkin yhtä stereotypiaa ja klisettä. Tykkäävätkö kaikki tytöt tuollaisista host-miehistä??

Barajou no Kiss : Anis!!!! Voi että, mikä yllätys, päähenkilöllä on pinkit metrihiukset, hän on prinsessa, hieman kärttyisä, mutta hurmaava ja saa kaikki ritarinsa ja voittaa taikuudellaan kaikki! Voi miten suurta iloa kokisinkaan jos saisin repiä tämän nahan irti ja ampua tämän pään.... (Oivoi, olenpa väkivaltainen!) Kliseinen,kliseinen,kliseinen..... Ja niin ärsyttävä pikku neiti pirppana.

Itse asiassa näen suuria yhtäläisyyksiä niin kuroshitsujin, ouranin ja barajoun hahmoissa. Kaikenlaisia bishejä, kylmä- ja kuumakalleja, kaikki niin samanlaisia.... Mielistelevä valkoisen ruusun ritari, sebastian ja host clubin johtaja ovat kaikki hyviä mielistelemään - ja olemaan niin.... No, en selitä enää tästä.
(En olisi ihmeissäni, jos ihmiset vihaisivat minua tämän takia)

Ja sitten siirtynen näihin:

Orihime Inoue - Bleach. Tite Kubo ei taida tietääkään sitä tosiasiaa, että jos  oikean elämän naisella olisi todella tuollaiset ryntäät, tämä olisi kuin vammainen - selkäkivut, niskakivut, etc... Ja inouen pirteys, viattomuus ja kauneus ovat juuri tyypillistä ihannenaista, jota miehet fantasioivat. Ja niin epärealistinen..... Juuri epärealistiset hahmot ärsyttävät!

Belldandy - ah my goddes! Sama juttu kuin inouella, mutta ilman ryntäitä ja siivet, plus jumalainen ääni. Epärealistinen ihannekuva naisesta, jota ei periaatteessa ole tai tule olemaan. Niin lojaali ja uskollinen, viaton ja kaunein, kaikkien kadehtima, täydellinen, hyvä tekemään ruokaa.... Täydellisen kotiäidin kuva. Äärimmäisen mustavalkoinen hahmo, ei eriäviä luonteenpiirteitä, myös tyhjä kuori.

Nyt on kyllä sellainen vaihe, että sanon hahmotyypit, joita en kertakaikkisesti siedä, sillä näihin kuuluu ainakin miljoona tunnistettavaa hahmoa: Tsunderet, poikatytöt ja moet. Olen varma, että kaikki löytävät näitä hahmoja.

Muuta en osaa oikein mainita. Tyypillisimmät kliseet ja ihannekuvat, epärealistiset ja teennäiset hahmot. En. Sie. DÄ!

(Suonettehan anteeksi vahvan näkemykseni.)
Kirjattu

Lucy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #8 : Maaliskuu 04, 2012, 21:51:49 »

SEBASTIAN JA CIEL ETC sarjasta Kuroshitsuji. En suorastaan pysty kuvaamaan tätä suunnatonta inhon määrää! Koko sarja on täynnä sieluttomia, stereotypisiä ja kliseisiä hahmoja, joissa ei ole mitään persoonallista!
koko sarja on tehty vain fanipalvelun ja shonen-ain takia! Jos kaikilta hahmoilta otettaisiin ulkokuoret pois, ei olisi mitään jäljellä, ei yhtään mitään! Sebastianin täydellinen huomaavaisuus ja demonisuus ja ulkonäkö ruokkivat varmasti muiden mielikuvituksia ja tarpeita, mutta minuun ei iske missään vaiheessa.
(Anteeksi, jos loukkaannutte mielipiteestäni, saattoi mennä överiksi myös koko sarjan kannalta mutta näin se vaan on. Aamen.)
Voi luoja mitä yleistyksiä.. Oletko edes lukenut mangaa? Joo kaikilla on mielipiteensä enkä minäkään pidä Sebastianin haxxor godmodesta, mutta Yana Toboso osaa kyllä kirjoittaa hahmoihinsa syvyyttä pienillä yksityiskohdilla ja dialoginpätkillä. Itse sanoisin että sarjan ongelma on ennemminkin hajanainen ja muista fiktiosta lainattu juoni. Hahmokaarti on ainoa syy miksi minä tätä luen. Mikäli puhuit animeversiosta saatat olla oikeassa koska se on sontaa. Jos taas tarkoitat mangaa niin olet kyllä onnistunut missaamaan kaikki tärkeät osat vedellessäsi herneitä nenään muutaman harmittoman shonen-ai viittauksen takia...
Kirjattu

Kipsi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #9 : Maaliskuu 05, 2012, 16:29:42 »

Ai että. :D

Ensimmäisenä tulee mieleen tietysti Uchiha Sasuke ja Uzumaki Naruto.
Sasukesta en koskaan ole pitänyt, mutta itseäni alkoi tympimään jo enemmän sarjan puolivälissä se, että tyyppiin kiinnitettiin jopa enemmän huomiota kuin itse sarjan päähenkilöön, Narutoon (no ei ole ihme, kun Sasuke on yksi Kishin lempihahmoista, mutta silti!). Shippuudenissa aloin vihaamaan hahmoa vielä enemmän ja ihan aiheellisista syistä.
Narutosta olen tykännyt enemmän, mutta Shippuudenin myötä Naruto muuttui niin paljon angstimpaan suuntaan (ihan aiheesta), etten ole enää hänestäkään kauheasti välittänyt. En vihaa Narutoa, mutta en myöskään tykkää hänestä. Kaiken lisäksi Naruto jaksaa aina vaan hokea, että kyllä hän vielä saa Sasuken palaamaan takaisin kylään. Hohhoijaa.
Olen myös aika lailla jo tympääntynyt näiden vuosien myötä siihen ainaiseen SasuNarun/NaruSasun tulvimiseen joka helkkarin nurkan takaa.. ei siis ihme, etten hahmoistakaan enää välitä.

Danzo Narutosta. Ei ole tullut kai vielä vastaan yhtä inhottavaa hahmoa kuin hän.
(click to show/hide)

Orihime Inoue Bleachista. En yhtään ihmettele, että kyseinen hahmo on jo muutamaan otteeseen mainittu täälläkin. :D Koko hahmo on varmaankin Bleachin ärsyttävin. Inoue ei osaa mitään muuta kuin huutaa: "Kurosaki-kun, Kurosaki-kun, Kurosaki-kun..." jne. Kaiken lisäksi naikkonen on jatkuvasti vain tiellä.

Nefertari Vivi One Piecesta. Suurin osa OP:n hahmoista on ihania, kestettäviä ja ei niin lemppareita, mutta ei kauheitakaan. Vivin kohdalla vihamittari nousi hetkessä (varsinkin animen puolella) ja tähän syynä oli se jatkuva itkeminen ja kimittäminen. "Kukaan ei saa kuolla tai loukkaantua!" -ideologia oli ihan naurettava. Olin niin iloinen, kun Vivistä päästiin eroon ja häntä ei ole sitemmin kauheasti enää näkynyt. (Ja nyt kun olen uudelleenkatsomassa OP:ta niin ah ja voih kun olen juuri jumittunut kyseiseen arciin, jossa häntä näkyy 24/7. -_-'')

Marshall D. Teach aka Mustaparta One Piecesta. Toinen OP -hahmo, jota vihaan suunnattomasti ja ihan syystäkin. En ala spoilimaan sen koommin.

Akainu One Piecesta. Tämäkin on aika varmasti selvää niille, jotka sarjaa ovat seuranneet.

Ei tule tällä hetkellä muita mieleen.. lisäilen myöhemmin jos tulee. Mutta itseäni ottaa myös päähän sellaiset yliteennäiset hahmot ja varsinkin sellaiset hirveät kimittävät pikkutytöt joita kuunnellessa pää meinaa hajota.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2012, 16:31:25 kirjoittanut Kipsi »
Kirjattu

Yukata

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #10 : Maaliskuu 21, 2012, 15:55:54 »

En erityisesti vihaa mitään hahmoa, mutta eniten kaikkista sarjoista bleachin Hiyori Sarugakia ja Shinji Hirakoa, molemmat ärsyttäviä tyhmännäköisiä pellejä.
Kirjattu

Bai-Ju-Li

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #11 : Toukokuu 31, 2012, 13:01:27 »

En ollut käynyt foorummilla vähään aikaan, mutta nyt vastaan seuraavaan kommenttiisi:

Voi luoja mitä yleistyksiä.. Oletko edes lukenut mangaa? Joo kaikilla on mielipiteensä enkä minäkään pidä Sebastianin haxxor godmodesta, mutta Yana Toboso osaa kyllä kirjoittaa hahmoihinsa syvyyttä pienillä yksityiskohdilla ja dialoginpätkillä. Itse sanoisin että sarjan ongelma on ennemminkin hajanainen ja muista fiktiosta lainattu juoni. Hahmokaarti on ainoa syy miksi minä tätä luen. Mikäli puhuit animeversiosta saatat olla oikeassa koska se on sontaa. Jos taas tarkoitat mangaa niin olet kyllä onnistunut missaamaan kaikki tärkeät osat vedellessäsi herneitä nenään muutaman harmittoman shonen-ai viittauksen takia...

Ensinnäkin, kultsi:

-En ole katsonut kuroshitsujia animena ollenkaan, joten en tiedä, mistä puhut. Mangaa olen lukenut, ja sitä löytyy jopa hyllyltäni. Tässä faktat.
-"Missaamaan kaikki tärkeät kohdat" - En tiedä edelleenkään, mistä puhut, mutta luin sitä siihen asti, kunnes en löytänyt haluamaani kyseisestä sarjasta. Olin lievästi sanottuna pettynyt, sillä kaikki olivat kehuneet sitä. En siis tiedä, mistä tärkeistä kohdista puhut, mutta yritätkö kenties kaikella selittelylläsi selitellä itsellesi syitä, miksi en voinut pitää sinulle niin tärkeästä sarjasta? O.o
- "Vetää herneet nenään muutaman shonen-ai viittauksen takia" Vedin herneet nenääni pikemminkin siitä, miten tyhjä koko sarja oli. Tavallaan käsitän sen, että vetämällä syyn siihen miksi vedin herneet nenääni selität "shonen-ai kammolla", mutta asia ei todellakaan ole niin. Olin nimittäin täysin tietoinen kuroshitsujin shonen-ai pitoisuudesta. Onko sinulla siis jonkinlainen erityissuhtautuminen shonen-aihin, kun tuolla tavalla vedät johtopäätöksiä, neitiseni? O.O

Periaatteessa kommenttisi sai minut hämilleni, sillä koko aihe kyseisellä palstalla kertoo kaiken. (Rage palsta) En olisi oikein uskonut, että sinunkaltaisesi tyyppi tulee juuri tällaiselle palstalle tuollaisen kommentin kera. Se, että en pidä siitä sarjasta kuin sinä, ei ole sellainen fakta, jonka pitäisi saada sinut ottamaan minua uhkana pitämällesi sarjalle. Kommentissasi yritit selitellä, että olen missannut kaikki tärkeät kohdat ja olen vain katsonut animea, en pidä shonenaista, yana toboso kyllä osaa asiansa....

Ja ihminen ei saa ragepalstalla ragettaa rauhassa ilman, että joku tulee väittämään, ettei pidä sarjasta koska on kohdannut sarjan kokonaan väärällä tavalla, kyllähän sitä muuten rakastettaisiin, ei siitä voi olla tykkäämäättä, kyllä jokin on nyt vinossa....

Ihmisillä on mielipiteitä, ja ihmisillä on mielipiteitä. Annetaan heidän kuitenkin olla sellaisia kuin ovat, ja ollaan itsekin ihmisiksi.

Ja muita animehahmoja, joita inhoan:

Konoha sarjasta ZETMAN: Hyvin samanlainen kuin muutkin inhoamani naishahmot shonensarjoissa. Periaatteessa hänkin on vain hyödytön seinäruusu, joka on kawaii ja tykkää päähenkilöpojasta. Tylsää.... Sellainen hahmo, joka ei oikeastaan ole kovin persoonallinen, kun otettaisiin kaikki ulkoinen pois ja jätettäisiin vain "sielu" esille. Ei tunnistettava persoonallisuus sinänsä.

Undertaker Riddle: Oikeastaan inhoan kaikkia sarjan hahmoja ja ulkoasua. Tämäkin muistuttaa muita sarjoja: Kuroshitsujia, Barajou no Kissiä, etc. Hahmot ovat samanlaisia kuin muissakin sarjoissa, taas jos otettaisiin kaikki muut paitsi hahmon sielu pois, sekoitettaisiin hahmon persoonallisuus muitten sarjojen samanlaisiin massahahmoihin. Tyylikin on taas taattua japanilaista laatua: Gunshuu shinriä. En tykkää gunshuu shinristä.

Siinä kaikki tällä kertaa.
Kirjattu

Lucy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #12 : Toukokuu 31, 2012, 23:47:42 »

Huoh.

Noin ei kirjoiteta kunnollista tekstiä.

Voisinko saada vieläkin enemmän vähättelyä ja yliampuvaa kategoriointia?

Tässä ketjussa ja muissa samanlaisissa ärsyttää juuri se että tänne raivoaa kaikki jotka ovat vähiten nähneet vaivaa hahmojen ymmärtämiseen tai hädin tuskin lukeneet sarjaa. Manga ja anime ovat mahtavia medioita tarinankerrontaan sillä ne mahdollistavat monipuolisen ja pitkäkestoisen hahmokehityksen toisin kuin esim. elokuva tai pätkittäinen sarjakuva. Muutaman chapterin kritisointi on typerää, kyseessä on keskeneräinen teos. Missä on ihmisten kärsivällisyys nykyään? Jos minä saisin päättää jokaisen olisi pakko lukea Monster alusta loppuun. Siinä kunnon esimerkki miten hieno tarina ja yksityiskohtaiset hahmot rakentuvat ajan mittaan.
Kirjattu

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #13 : Kesäkuu 01, 2012, 09:00:35 »

Lucy: Annat kuvaa itsestäsi siitä, että kaikkien on oltava samaa mieltä tietyissä anime ja manga sarjoista ja että jos toisen mielipide on erinlainen kuin sinulla, se on väärin Anteeksi tuollainen teksti.

Antaa Bai-Ju-Liin inhota Sebastiania (vaikka hän on kuuluisa hahmo). Kyllä hän varmaan on lukenut sarjaa sen verran, kunnes huomasi että se ei ole häneen mieleen.

Mainitsevasi Monster voi olla hyvä, mutta tuskin kaikki haluvat sitä seurata eikä kaikkien tarvitse olla täysin samaa mieltä kuin itselä.

Kaikki tuskin haluavat katsoa/lukea samoja sarjoja mitä kaverit katsovat. Esim. minusta olisi kivaa jos kaverini seurasivat jotakin Gundamia. He eivät seuraa, mutta ei se minua haittaa. Heillä on eri maku ja erilaisuus on rikkautta.

Samaa sanon siitä, kun et tuntunut pitävän siitä, että haukoin Yuki Nagatoa. Olen nyt nähnyt sen elokuvan ja oli sinälänsä hyvä, että Nagato sai personaa lisää, mutta en silti pidä hänestä koska hän on hyvin vähä personalinen. Minä vaan pidän hahmoista joissa on persoonaa ja jotka ovat inhimmilsiä.

On varmasti kivaa, että joillakin on samoja mielipiteitä, mutta on hyvä myös että niitä ei ole koko aikaa, koska täysin samat asiat ovat tylsiä. Antaa ihmisten olla erinlasia (natsimaiset mielipitet  ovat mielstäni kyllä väärin).
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2012, 18:42:53 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Lucy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Inhoavanne anime hahmot
« Vastaus #14 : Kesäkuu 02, 2012, 10:36:43 »

Mulle on ihan sama mitä mielipiteitä muilla on. Pointtini on että useat lukijat tuomitsevat hahmot liian nopeasti ja tähän otin Monsterin esimerkiksi.

Hyvin kirjoitettu hahmo kehittyy sarjan aikana. Se että lukee pari sivua ja tulee raivoamaan internetiin on kuin arvostelija arvioisi elokuvaa trailerin perusteella. Toinen hyvä esimerkki on Tsubasa Reservoir Chronicles manga. Kyseisessä sarjassa ei mikään ole miltä näyttää, hahmot mukaanlukien, fun stuff.

En minä ala mollaamaan Game of Thronesin hahmoja. Olen nähnyt vain kuusi jaksoa. Mutta olen sitä mieltä että sarja ei ole minun makuuni. Tadaa!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2012, 10:40:58 kirjoittanut Lucy »
Kirjattu