Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Oma musiikki ja soittaminen  (Luettu 95457 kertaa)

Francis

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Oma musiikki ja soittaminen
« : Joulukuu 27, 2011, 10:47:29 »

Tekeekö joku itse musiikkia tai säveltääkö? Soitatko jotain soitinta? Antaa kuulua, jos niin on! : )

-

Mie oon itte tosi epämusikaalinen. En osaa soittaa mitään ja en todellakaan tee itse musiikkia (kokeilin joskus fruitylooperia ja.. niin : D).
Minua kuitenkin kiinnostaa itsetehty musiikki ja musiikintekijät. Kertokaa inspiraatiostanne 8)



Kirjattu

Hiso

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 20
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2011, 16:14:05 »

Siis...Oli tää nyt koneella musiikin tekemisestä vai soittimilla soittamisesta/kummistakin? Kai kummastakin..

Itellä on Akustinen kitara joka on riippunut siinä seinällä varmaan 5 vuotta ja on 100% epävireessä. Sitten on sähkökitara ja tunnit alkaa ensvuoden puolella.
Rummut piti tulla joululahjaks, mutta pukki ei ehtinyt tuoda = (. Tyhmä posti, olisi pitäny tilata aikesemmin. :_< Rummut tilattiin siksi, koska vanhemmat oli kyllästyny mun jaloilla ja käsillä rummutteluun, joten tilattiin rummut. Joo ja en oo ADHD vaikka niin vois luulla x D.[Tai jos oon niin se on sun vika]

Koneella musiikin teosta ei tajuu mtn, oon kokeillu jtn. trackereita ja niiden käytttöön tarvii talenttia. Ei tälläne manne osaa mitään niillä tehä ; <
FL:lää haluaisin kokeilla, mutta maksaa[Eikö siitä oo kokeiluversioksin joka on ilmainen...?] ja Trialin latauksessa kestää ja vie tilaa koneelta. Pianolla pimputtelu on kyllä mahtavaa[8 )], sellasta omaa settiä vetää nii kyllä kuulostaa makeelta 8 D.
Kirjattu
Chelsea Smile < 3

EgyLynx

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #2 : Joulukuu 27, 2011, 18:14:15 »

Yhteen aikaan käytin semmoista kuiin Jazz++, nykyään riisutunna riistanna lähdekoodina...

tietenkin jos olis taitoo ja halua... niin...

mutta midiä tuli... ( ja soitimet kuulosti ok)
Kirjattu

Gawomaru

  • aminem katselijä äijjä
  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #3 : Tammikuu 09, 2012, 22:55:07 »

Pianoa olen nyt aika tarkkaan neljä vuotta soittanut aktiivisesti. Säveltäminen on jäänyt aika vähälle, mutta keskeneräisiä mestariteoksia B'3 löytyy jonkin verran. Aloitin joskus 15-vuotiaana, kun halusin osallistua muusikoiden.netin riffiskaboihin. Alussa en saanut lainkaan kehuja tai pisteitä, mutta pikkuhiljaa ihmiset alkoivat pitää riffeistäni ja motivoidun tosi paljon. Nämä sävellykset olivat tosin lyhyitä, mutta joistain niistä pidin jopa itse, joten niistä voisi yrittää kehittää kokonaisia kappaleitakin.
Kirjattu

kushisama

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #4 : Tammikuu 15, 2012, 06:50:15 »

soittaan pianoa taikka koskettinsoittinta omaksi huviksi
Kirjattu
Kushisama

Deathwolf

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #5 : Tammikuu 15, 2012, 18:35:49 »

Sähkökitaralla aloittelin mutta nyt sitten hylkäsin sen ja kokeilen onnea koskettimien kanssa, vaikka wanha aloittamaan olenkin niin kyllä sitä omaksi iloksi pimputtelee vaikka ei maestro olisikaan.
Kirjattu

Appe-Kun

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #6 : Tammikuu 31, 2012, 18:37:45 »

Ite soitan Pianoa, Alttosaxofonia ja joskus ukulelea... :DD
Kirjattu

WinterMoon

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #7 : Elokuu 10, 2012, 12:58:05 »

Heips oon soittanu rumpui nyt noin 9 vuotta ja kitaraa 4 vuotta ja myös osaan laulaa. Muutamia biisejä ollaan kaverin kanssa kirjotettu akustisesti soitettaviksi ja iha hyviähän niistä on tullutkin. Rumpuja soitan bändissä ja bändi ollut nyt noin 7 vuotta kasassa! Kitaraa nyt soittelen parin kaverin kanssa säännöllisesti mut en siä bändiksi sanois :D
Kirjattu

Turu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #8 : Syyskuu 04, 2012, 01:16:36 »

Kitarointia takana 6-7 vuotta.
Jonkinlaista osaamista rummuista, bassosta ja laulusta.
Aloittanut huuliharpun soiton noin kuukausi sitten, helvetin hieno soitin.
Bänditoimintaa ollut aina ja nyt se alkaa jo tuottaa hedelmääkin.
Kirjattu

celebfalas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Okita <3
    • Profiili
Vs: Oma musiikki ja soittaminen
« Vastaus #9 : Tammikuu 23, 2013, 20:07:21 »

No ennen kävin piano tunneilla, mutta loppujen lopuksi en jaksanut keskittyä silloin asiaan.
Löysin sitten myöhemmin rummut ja niillä sitten opettelin soittamaan. Harmi vaan nykyään en tiedä missä pystyisin rumpuja soittamaan kun asuinalue vaihtunu.
No joskus vuonna nakki ja peruna kaverin kans kyllä pruukattiin lauluja/mainosmusiikkia keksiä, ne oli ihan loistavia :'D
Kirjattu