Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: [Japanin tahtiin] Hunter X Hunter  (Luettu 47547 kertaa)

Freyr

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 33
    • Profiili
    • Animu
[Japanin tahtiin] Hunter X Hunter
« : Helmikuu 23, 2012, 20:48:25 »

Dodiih. Itse sain tänään juuri kiinni mangan kokonaisuudessaan, joten sitä uskaltaa aiheesta tehdä topiciakin tulematta spoilatuksi ;D

Heti alkuun on todettava, että itse Hunter Exam ja Greed Island olivat ehdottomasti melkeinpä parasta antia mitä mangoista on vastaan tullut. Vaan mitä tapahtui sen jälkeen?! Sarja otti kyllä täydellisen käännöksen ötököiden ja vaalien kanssa ja kummastakaan juonesta en pitänyt sitten yhtään. Ököt olivat oikeasti aivan liian vahvoja ja lopun ratkaisu päästä niistä eroon oli mielestäni varsin typerä ja puiseva. Kuningas myös itsessään oli hahmona varsin typerä. Neteron kuolema oli niin ennalta-arvattava, että todella toivoin ennemminkin sitä yllätystä että se ei olisi kuollut. Ainoa valonpilkahdus kaiken turhakkeiden keskellä oli mielestäni se mustekala :P Vaan entä nuo vaalit sitten? Taas tuotiin esille vain liuta uusia entistä typerämmän näköisiä hahmoja, jotka ovat ne parhaimmista parhaat ja jostain syystä silti niistä emme olleet aiemmin kuulleet ollenkaan. Ja kaiken tämän jälkeen Gon lopulta tapaa Gingin noin järkyttävän typerästi. Oikeesti?! Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että jos taso ei nyt nouse, niin olisi ollut paljon parempi kun sarja olisi päättynyt Greed Islandin jälkeen siihen kun Gon käyttää kortin ja olisi nimenomaan sen avulla päässyt Gingin eikä Kaiton luo.

Noh, aika näyttää mihin tämä nyt tästä etenee. Vaalit on ohi, ököt voitettu ja Ging löydetty. Toivottavasti nyt sitten lähtee tosiaan täysin uusille tuulille tämä.

Tulipas katkeraa tilitystä ;D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2012, 00:23:53 kirjoittanut Freyr »
Kirjattu