Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Desucon 2012  (Luettu 152586 kertaa)

oneechan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Desucon 2012
« : Huhtikuu 20, 2012, 17:57:32 »

Menetkö? Mitä cossaat? Oletko jo ostanut lipun? Yksin vai kavereiden kanssa?

Eli hehkutusta Desuconinsta ennen ja jälkeen tapahtuman.

Jos joku ei tiennyt, niin kesän Desusta tulee kolmi-päiväinen. 8.-10.6. Lahden sibeliustalolla.
Kirjattu

Luihu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #1 : Huhtikuu 21, 2012, 01:27:52 »

Jos taivaat avautuvat ja jokin suuri voima läjäyttää satasen junalipun eteeni niin kyllä.

Muussa tapauksessa pukeudun yksikseni Deidaraksi ja mussutan melankolisesti pullataikinaa.
Kirjattu

oneechan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #2 : Huhtikuu 21, 2012, 18:24:24 »

Mä olen menossa, ja se mitä cossaan onkin hyvä kysymys! :3
Kirjattu

PureBloodPrincess

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #3 : Huhtikuu 22, 2012, 23:04:04 »

Suunnitelmissa ois mennä. Oiski sit mun eka kerta :) Ja lippuja ei kyl viel oo tullu hankittuu :/ Meen sinne yhen kamun kanssa ja aattelin cossata Reverie Metherlencee, ehkä :)
Kirjattu

GotyZ

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #4 : Huhtikuu 23, 2012, 15:15:51 »

Menen tietysti. Asuina Kakashi ja Jedi, lisäksi ehkä Alucard jos asu valmistuu. Lippu tilattu, ilmoitus tuli 2 viikkoa sitten, lippua odotan vieläkin >_> nyt pitää valittaa ettei lippua ole tullut vielä.
Kirjattu

hagane

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #5 : Huhtikuu 23, 2012, 15:38:05 »

Tulossa olen ja luultavasti ainaki jonain päivänä pyörin siellä Chibitaliana ^w^~
Kirjattu

Purjo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #6 : Huhtikuu 23, 2012, 18:05:48 »

Ei kannata jättää niitä lippuja viime tinkaan, kun alle 3/4 enää jäljellä. :-)

Mutta itse ostin lipun eilen, jee.
Kirjattu

oneechan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #7 : Huhtikuu 26, 2012, 17:11:21 »

Joo, ne liput voi loppua tosi nopee! Tilasin mun lipun viime kuussa, ne kuulemma menee nopeesti. O.O
Tosin ehkä se johtuu osiksi siitä, että kaikki skitsoo siitä, että liput loppuu :P

Joo ♥
Kirjattu

narutonen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #8 : Huhtikuu 27, 2012, 21:09:53 »

Hohohoo tulossa ollaan toden näköisesti! Liput tilataan mahdollisimman pian, ja hotellihuonekkin varataan... Kaveriporukan kanssa ollaan menossa.
Ite cossailen varmaankin Kuroshitsuin Ciel Phantomhiveä... Mutten kyllä ole varma vielä...

Kirjattu

Momelus

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #9 : Huhtikuu 27, 2012, 22:29:20 »

Olen tulossa juu, liput tilailtu hyvissä ajoin ja tuossa möllöttää ilmoitustaululla. <3 Cossaan Deidaraa erikoisessa kigurumiversiossa. Notta jos näätte kymmenen kilometriä keltaista fleeceä kiinni Akatsuki-kigurumin hupussa, saa tulla tökkäsemään. : D
Kirjattu

horaaneko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Mui. :3
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #10 : Huhtikuu 28, 2012, 10:00:49 »

Menen tietysti. Asuina Kakashi ja Jedi, lisäksi ehkä Alucard jos asu valmistuu. Lippu tilattu, ilmoitus tuli 2 viikkoa sitten, lippua odotan vieläkin >_> nyt pitää valittaa ettei lippua ole tullut vielä.

Jakoavain sano tuolla Aniki.fi:ssä että lippujen postittaminen viivästyy koska niitä on tilattu niin paljon ja postittamisessa on ruuhkaa. Hän kuitenkin vakuuttaa että kaikki tilatut liput saadaan turvallisesti perille. (joku oli oottanut jo kolme viikkoa)

Ite en pääse kun Lahti on niin kaukana ja pitää säästää rahaa. :p Harmi. Mutta ehken olis halunnutkaan nähä sitä Sasuke-fanityttöjen kiljuntahilluntaa erään vieraan kohdalla. x)
Kirjattu
"Miska, miten paljon tuo kissa painaa?" "Ei tässä puhuta pelkästä painosta, Kai hyvä. Mr. Andersonissa on 156 kiloa täyttä rautaa!"

~ 99 totuutta poikaystävästäni ~

GotyZ

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #11 : Huhtikuu 28, 2012, 15:21:28 »

Menen tietysti. Asuina Kakashi ja Jedi, lisäksi ehkä Alucard jos asu valmistuu. Lippu tilattu, ilmoitus tuli 2 viikkoa sitten, lippua odotan vieläkin >_> nyt pitää valittaa ettei lippua ole tullut vielä.

Jakoavain sano tuolla Aniki.fi:ssä että lippujen postittaminen viivästyy koska niitä on tilattu niin paljon ja postittamisessa on ruuhkaa. Hän kuitenkin vakuuttaa että kaikki tilatut liput saadaan turvallisesti perille. (joku oli oottanut jo kolme viikkoa)

Ite en pääse kun Lahti on niin kaukana ja pitää säästää rahaa. :p Harmi. Mutta ehken olis halunnutkaan nähä sitä Sasuke-fanityttöjen kiljuntahilluntaa erään vieraan kohdalla. x)

Juu, ite lähetin 2 viikon jälkeen viestiä ja sieltä ilmoitettiin että kohta tulee
Kirjattu

Fuyu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #12 : Toukokuu 07, 2012, 18:37:13 »

Menossa ollaan ku ihan melkeen naapurissa kumminki :D Liput? Mitkä liput ku vänkkärinä mennään >: D Menen varmaan kavereiden kanssa ja sitten randomisti palloilen siellä yksikseni kun seura on töissä. Airin Misuzua olis tarkotus cossata, kunhan yksityiskohdat suostuisivat kaupasta löytymään :D
Kirjattu

mango

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #13 : Toukokuu 07, 2012, 20:02:05 »

American Mcgee's Alice: Madness Returns Misstiched Alicena olen pyöriskelemässä paikalla B3 Kuin myös Kirsikankukkaconissa.
Kirjattu
Marie Curie invented the theory of radioactivity, the treatment of radioactivity, and dying of radioactivity.

oneechan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #14 : Toukokuu 09, 2012, 15:01:51 »

SOS! Liput loppuunmyyty!
Niin kuulin :3

Cossia:
Ciel Phantomhive
 ja Sasoria (Narutosta)

^u^
Kirjattu