Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Nyt v*tuttaa -ketju  (Luettu 95136 kertaa)

Lucy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Nyt v*tuttaa -ketju
« : Kesäkuu 07, 2012, 16:32:22 »

Naruto.fi foorumeilla oli samantyylinen ketju. Perinne jatkukoon!

Eli avautukaa kaikesta mikä kyrsii juuri tällä hetkellä.


Itse hajoan 3D-elokuvien vallankumoukseen. Yritin päästä katsomaan Avengersia mutta saatavilla oli vain yksi 2D iltanäytös. Kuppanen leffa ollut teattereissa vasta puolitoista kuukautta! No eipä saa Finnkino minun rahojani... En kirjaimellisesti pysty katsomaan 3Dtä näkövammani takia, kyrsii tällainen tarjonnan kaventaminen!

Toinen mikä nyt ärsyttää on amerikkalaisten kuluttajien suosiminen. Älyttömän useat palvelut on vain saatavilla Pohjois-Amerikassa. Ja yksi dollari ei perhana vastaa yhtä euroa! Eurooppalaisille vielä järkyttävät postimaksut ja tullit päälle!

Kolmantena: olen matkoilla juuri samaan aikaan kuin Guild Wars 2 beta on käynnissä. Vittu!

No mutta joo.
Kirjattu

mango

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #1 : Kesäkuu 11, 2012, 19:52:41 »

Mua niin vituttaa kans toi 3D leffa 8( tulen todella huonovointiseksi niistä leffoista ja sit aina jos ei mee heti ku se leffa tulee kattomaan niitä ne vähentää niit 2D aikoja ja jättää ainoat ajat jonnekin aamuun tai myöhään iltaan jolloin ei ehdi -___- olen lähettäny parikin valituskirjettä mutta mitäpä yksi palaute auttaisi kun raha puhuu ja 3Dstä saa enempi rahaa.

Tällä hetkellä vituttaa etten saanut Noriakin nimmaria Desussa koska VR.
Kirjattu
Marie Curie invented the theory of radioactivity, the treatment of radioactivity, and dying of radioactivity.

horaaneko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Mui. :3
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #2 : Kesäkuu 14, 2012, 00:33:13 »

Taas niin meikän ketju <3
(saako tässä topicissa kiroilla paljon? <<<: Jookos?)

Vituttaa tää saatanan homorasismi. Siis oikeasti. Oli niin kiva katsoa kun Adam Lambert oli tossa joskus 2009 esiintymässä AMA:ssa ja tää esitettiin telkkareissa. Adam sitten suuteli siellä basistiaan, eikä ees lavan eessä vaan ihan takana. Kun esitys loppu, juontaja tuli lavalle aloittaen: "Adam Lambert. ... Sorry for all of those who disgusted." ja vanhemmat valitti että lapset ei saa nähä tollaista. Kello oli 11 illalla joten mitä ne lapset teki telkkarin eessä? Ja miks naiset sitten saa suudella toisiaan julkisesti?? :D (koska miehet tykkää sitä, tietty) Adam vastasi sitten kaikille, että "I'm not a babysitter. I'm an entertainmer."
Siis tämä nyt vaan pienenä esimerkkinä. Viha lapsityövoimaa ja sotia kohtaan on ymmärrettävää ja kaikki vihaa niitä asioita koska ne on väärin. Mutta kun homoseksuaalit ei oo tehnyt mitään väärää, mikä syy niitä on vihata? En vaan tajua. Pitää vaan toivoa että tää maailma joskus kasvaa aikuiseks.

Vituttaa etten päässy lattiamajoitukseen Aconiin. Olis voinu olla kivaa tutustua siellä tyyppeihin ja muuta. :c (saatiin sit hotelli mut se maksaa sairaasti)

Vituttaa kun tuntuu etten edisty koskaan mihinkään.

Vituttaa kun kaikki kiva tapahtuu Helsingissä. -.- Sauli Koskistakin ois voinu nähä mutta kivahan se on täältä ~700km:n päästä lähteä päivän varoitusajalla. Eikä vanhemmatkaan ois tietty päästänyt.

Vituttaa hullut fanit joilla ei oo aivoja.

Vituttaa cosplaystressi. xC

Vituttaa kun kaikki vituttaa vaikka on kesäloma... c'x
Kirjattu
"Miska, miten paljon tuo kissa painaa?" "Ei tässä puhuta pelkästä painosta, Kai hyvä. Mr. Andersonissa on 156 kiloa täyttä rautaa!"

~ 99 totuutta poikaystävästäni ~

-Kultakala__

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #3 : Kesäkuu 17, 2012, 08:49:00 »

Vituttaa koska kynnysmatto meni portaiden alle ja sitte piti alkaa kaivamaan sitä jollaki vitun matto piiskalla ja sitte ovi oli lukossa ja piti hakea avain ja sitte piti pestä jalat ja koiraki oksensi matolle aamula ja pitäs vielä kestää sukulaisia koko päivä koska siskolla on rippijuhlat ja ARGHHHH!!!!!


hiuksetki on huonosti :'(
Kirjattu

Momelus

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #4 : Kesäkuu 17, 2012, 23:59:19 »

Conidarra iski ja nyt vituttaa. Olin kahtena viikonloppuna peräkkäin coneilemassa ja nyt on tyhjä olo. Siis mitä, oonks mä muka menossa vasta 8 kuukauden päästä Frostiin seuraavaks?!

Vituttaa, koska pitää vahtia huomenna pikkuveljeä, joka roikkuu kuitenki koko ajan mun poikaystävässä, joka siis tulee meille huomenna. ...tai kai se on jo tätä päivää.

Ja vittu ku vituttaa niin vitusti se, että ihmiset vaivautuu chattiin ja meseen ja joka paikkaan näin myöhään illalla!
Kirjattu

Lucy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #5 : Kesäkuu 21, 2012, 00:12:34 »

http://www.hs.fi/politiikka/Yle-veroa+maksetaan+ensi+vuoden+alusta/a1305575867088

Vitun YLE! Paskaaka kiinnosta televisio! YleX:ää kuuntelen tyyliin kerran kuussa, vittu sellasesta mitään maksaisin! Painukaa helvettiin homehtuneiden medioittenne kanssa! Olen jo tottunut iPadia käytettyäni että maksan ja saan haluamani mediatuotteen sillä sekunnilla. Ei nykypäivänä kuluttaja jaksa odottaa että ehkä joku kaunis sviidun päivä telkusta tulee jotain kiinnostavaa. Radiossakin ainoastaan kiinnostaa hauskat juontajat, tämänkin on podcastit syrjäyttäny.

Vittu mikä Albania tää Suomiki on.
Kirjattu

Turu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #6 : Syyskuu 04, 2012, 01:47:27 »

Tällä hetkellä vituttaa kaksi asiaa.

1. Sivukaljut.
En tajua miten joku voi kyseistä kampausmallia pitää hienona.
Sopii ainoastaan punkkareille, jotka näyttävät muutenkin niin hassuilta. Tyyli on vaan nyt laskeutumassa ihmisiksi laskettavienkin joukkoon.

2. Poliisivastaisuus.
Eikö porukka jo perhana tajua että jos käyttäydytte poliisia kohtaan kuin apinat, saatte sen myös tuntea.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Poliisi on ystävä.
Kirjattu

celebfalas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Okita <3
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #7 : Syyskuu 07, 2012, 22:15:11 »

Vituttaa ihan hirveästi 160 €uron kampaamoreissu. Itsekkään en huomaa eroa edelliseen, mutta rahat kyllä katos.
Vituttaa myös kello neljän ruuhkat, kalliit juomat baarissa ja ihmiset, jotka eivät osaa pitää itsestään huolta.
Myös opettajat, jotka näyttävät naamaansa tunnilla sekunnin ja valittavat koulupäivän päättyessä, ettei mitään ole saatu aikaan, on vituttavaa.
Miksi vitussa vaatekaupasta ei voi saada normaaleja vaatteita, normaaleja sävyjä jne? Ei, en pukeudu arkeen kimmeltävissä tai läpinäkyvissä vaatteissa saati sitten pastellin sävyissä.
Miksi Vallilan Kelohonka tuotteet on niin vitun kalliita?
Vituttaa myös julkisivuihmiset...

No niin, siinä oli pieni purkaus... next!
Kirjattu

Lee-san

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #8 : Helmikuu 22, 2013, 15:59:18 »

Megaforce loppu nyt v*tuttaa  >:(
Kirjattu

elbo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #9 : Maaliskuu 30, 2013, 20:25:57 »

Tässä on nyt ollut viimeaikoina hirveästi hässäkkää ja porukkaa rampannut kämpässä enemmän kuin laki sallii. Ei siinä silti, mä oonkin ihminen, joka tarvii ihmisiä ympärilleen, mut jostain syystä nyt tarttisin vähän omaa rauhaa, mutten saa sitä. On liian vaikea sanoa "ei nyt".
Kirjattu
Hämärässäkin on värit, silmä on vain sokea niille.

elbo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #10 : Huhtikuu 26, 2013, 17:06:30 »

Mmmh. Pahoittelen tuplapostausta.

Ottaa päähän, kun en tunnu löytävän lainkaan hyvää foorumia. Mikään ei oikein tunnu olevan aktiiviivinen ja kaikki on ihan kuolleita. Oon useita päiviä koittanut metsästää fooruja, tuloksetta.

Mulla on ikävä Naruto.fi:n forea. Se oli paras tietämäni foorumi, rakastin sen aiheita ja ihmisiä, kaikki oli niin täydellistä. Se oli omanlaisensa yhteisö, jonka vertaista ei kertakaikkiaan vain löydy. Rekisteröidyin tänne siinä toivossa, että tämä tosiaan olisi vastaava kuin naruto.fi, mutta ei kai sitten. Ei siinä, kyllä mä täällä viihtyisin, varmasti, mutta kun tänne postailee joku tyyliin kerran kuukaudessa, niin vähän turhauttaa.

Olenko mä ainoa, jota enää kiinnostaa fooruilu o__o?? Vai missä piilossa kaikki oikein on. ;_;

Nah, anteeksi avautuminen.
Kirjattu
Hämärässäkin on värit, silmä on vain sokea niille.

Krafter

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #11 : Huhtikuu 27, 2013, 08:14:31 »

Mmmh. Pahoittelen tuplapostausta.

Ottaa päähän, kun en tunnu löytävän lainkaan hyvää foorumia. Mikään ei oikein tunnu olevan aktiiviivinen ja kaikki on ihan kuolleita. Oon useita päiviä koittanut metsästää fooruja, tuloksetta.

Mulla on ikävä Naruto.fi:n forea. Se oli paras tietämäni foorumi, rakastin sen aiheita ja ihmisiä, kaikki oli niin täydellistä. Se oli omanlaisensa yhteisö, jonka vertaista ei kertakaikkiaan vain löydy. Rekisteröidyin tänne siinä toivossa, että tämä tosiaan olisi vastaava kuin naruto.fi, mutta ei kai sitten. Ei siinä, kyllä mä täällä viihtyisin, varmasti, mutta kun tänne postailee joku tyyliin kerran kuukaudessa, niin vähän turhauttaa.

Olenko mä ainoa, jota enää kiinnostaa fooruilu o__o?? Vai missä piilossa kaikki oikein on. ;_;

Nah, anteeksi avautuminen.

Täällä ollaan o/

On kyllä vähän kuollut joo tää mut ehkä se siitä vielä lähtee..? Olisihan tuo kyllä kiva että täällä oikeasti tulisi keskustelua aikaiseksi muutakin kuin 1 postaus/2 vko. :/
Kirjattu

elbo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #12 : Huhtikuu 27, 2013, 17:15:08 »

Täällä ollaan o/

On kyllä vähän kuollut joo tää mut ehkä se siitä vielä lähtee..? Olisihan tuo kyllä kiva että täällä oikeasti tulisi keskustelua aikaiseksi muutakin kuin 1 postaus/2 vko. :/
Mesotaan me täällä sitte kauheesti, ni jotai eloo tulee 8D
Kirjattu
Hämärässäkin on värit, silmä on vain sokea niille.

Krafter

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Nyt v*tuttaa -ketju
« Vastaus #13 : Huhtikuu 27, 2013, 17:17:43 »

Täällä ollaan o/

On kyllä vähän kuollut joo tää mut ehkä se siitä vielä lähtee..? Olisihan tuo kyllä kiva että täällä oikeasti tulisi keskustelua aikaiseksi muutakin kuin 1 postaus/2 vko. :/
Mesotaan me täällä sitte kauheesti, ni jotai eloo tulee 8D

No kaipa sekin alku on, eiköhän tää vielä tästä virkoudu :p
Kirjattu