Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Tarviin apuu 3;  (Luettu 58576 kertaa)

Gaara-fani

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Tarviin apuu 3;
« : Marraskuu 07, 2012, 17:32:19 »

Niin siis.... Ajattelin värkätä Fursuitin mutten oo ikinä tehnyt niitä. Joka conissa oon niist haaveillu... Mutta tekeminen ja suunnittelu on jäänyt melko vähäiseksi tanssi harrastuksen takia.
Mutta nyt päätin etten enään jää haaveilemaan tuosta ihanaisesta puvusta joten katsoi parhaaksi että voisin alkaa tehdä Fursuittia kesä lomalla Espanjan tanssikisojen jälkeen... mutta... Ongelman ydin on se etten millään suostu löytämään suomeksi ohjeita. Nojoo... Niitä ei kauheesti tarmaan oo mutta kuva + teksti ohjeet olisivat kivat.. Koko youtuben kohta kalunnut luuta jaksaen mutta siihenkin kyllästyy ajan muotä ^^'

Joten voisitko auttaa ja linkittää/kertoa joitakin kivoja ohjeita Fursuitin tekoon?
+ Kankaiden löytämis paikka olisi kiva tietää ^^'
Kirjattu
~Feel like Canada~

ahmatassu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Tarviin apuu 3;
« Vastaus #1 : Marraskuu 07, 2012, 19:46:54 »

Äh, aina kun joku ottaa fursuitit puheeks nii alkaa tekeen hirveesti ite mieli ruveta väsään sellasta. :'D

Mä en tiiä fursuittaamisesta paljoa ollenkaan, mut mun kaveri on hurahtanu siihen viimeaikoina ihan totaalisesti. Syy miksi mä tässä sitten jauhan on se, et kaveri tilas basen toiselle fursuitilleen tuolta -> http://berrystudios.yolasite.com/ Ei oo mikään tarkotus mainostaa, mut hän varmaan osaa neuvoa paremmin kunhan kysyt. Ihan suomalainen henkilö kun se kumminkin on. (:
Kirjattu