Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Lempimateriaalit Arteissa  (Luettu 61662 kertaa)

Sam

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
  • Maailma syö sinut....
    • Profiili
Lempimateriaalit Arteissa
« : Tammikuu 21, 2013, 14:03:33 »

Elikkäs, mitkä ovat kansan lempimateriaalit fan-artteja tehdessä. Itselläni on kivi, koska osaan sitä työstää ja hiekkapuhalluksista saa cooleimmat työt tehtyä :3
Pitäisi joskus kokeilla veistämistä, mutta sitä ei saa toteutettua ainakaan tällä vuosikymmenellä.

Eli, lempimatskuja!
Kirjattu

Michiyo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
Vs: Lempimateriaalit Arteissa
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2013, 15:55:42 »

Mitä taidetyyleihin tulee, itse suosin vahvasti valokuvausta. Jos ihan käsin työstettävään pitää mennä, niin hiili on ehdottomasti yksi suosikeistani. Tämän lisäksi teen jonkin verran puhtaasti lyijykynätöitä. En oikein koskaan hallinnut värien käyttöä, joten pysyttelen mustavalkoisessa piirroksessa. Ajoittain tulee tehtyä sekoitetun median töitä. Ensin lyijykynä, ehkä tussaus, skannaus ja editori. En ole tehnyt näitä kuitenkaan muutamaan vuoteen.
 Maaleista bodypainting ja maskeeraus kiinnostuksena, taitoja kehitellen.
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.

frey-chan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Baka!
    • Profiili
Vs: Lempimateriaalit Arteissa
« Vastaus #2 : Tammikuu 31, 2014, 01:42:17 »

Vesivärit ja vesivärikynät. Tykkään niitten jäljestä ja muutenkin hallitsen ne parhaiten. Tussaus on yhtä tuskaa, mutta pitäisi sitäkin harjotella, koska haluaisin tehdä sarjakuvaa. Koneellakin tykkään tehdä joskus töitä, mutta en oikein hallitse sitä vielä.

Lähinnä siis kaikki tuollaiset piirtämiseen/maalamiseen soveltuvat jutut on vaan sitä mun juttua, mä en oikeen tule toimeen minkään muunlaisten käsitöiden parissa.
Kirjattu