Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Naruto foorumipohjainen roolipeli!  (Luettu 24405 kertaa)

Armadoggen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Naruto foorumipohjainen roolipeli!
« : Maaliskuu 09, 2013, 21:28:11 »

Korjatkaa vapaasti, mikäli tämä aihe eksyi väärälle osastolle! :D

Noniin eli, minulla on tässä jo vähän aikaa mielessäni käynyt ajatus jos Naruto siirrettäisiin suomenkielisenä foorumipohjaiselle alustalle roolipelinä. Englanninkielisenä toki löytyy niitä kymmeniä kappaleita, mutta minun oma tarkoitukseni olisi luoda suomalaisille suomenkielisenä tällainen mahdollisuus päästä roolipelaamaan Narutoa suomenkielellä foorumiroolipelinä. Olen aikaisemmin yrittänyt erään nettituttuni kanssa kahdesti pystyttää Narutosta foorumiroolipeliä mutta kumpikaan ei oikein onnistunut. Olen itse kerran roolipelannut yhdessä suomenkielisessä Naruton aiheisessa foorumiroolipelissä.

Tietysti on olemassa Naruto Alliance, mutta tämän roolipelin tarkoitus olisi saada myös canon hahmot mukaan peliin.
Mutta ongelmana kuitenkin on, että on aivan turhaa lähteä tekemään tällaista projektia jos ihmisiä ei yksinkertaisesti kiinnosta koska silloin roolipeli kuolee pystyyn ennen kuin kerkeää edes alkamaan. Yrittäisin tällä topicilla saada mukaan ihmisiä joilla on kokemusta foorumien tekemisestä ja samalla kysellä, että kiinnostaako ihmisiä Naruto aiheinen foorumiroolipeli?

Tässä alustavaa tietoa roolipelistä:

* Roolipeli sijoittuu shippuudenin alkuun, aikaan kun Naruto saapuu Jiraiyan kanssa takaisin Konohaan, Akatsuki on viellä lähes salainen järjestö josta tietävät vain harvat, Sasuke on edelleen Orochimarun hoivissa ja opeissa ja Gaara on viellä Shukakun jinchuuriki. Shippuudenin alku oli mielestäni loistava aika roolipelille koska silloin suuri osa hahmoista on vapaina. Kuitenkin, vaikka roolipeli sijoittuu shippuudenin alkuun, siellä voi pelata myös hahmoja jotka esiintyvät vasta myöhemmässä animessa (mm: Killer Bee). Roolipeli tulee myös olemaan tarinamuotoinen.

Jotenka, halukkaat jotka tahtovat voivat ilmoittautua mukaan (ainakin muutama jotka osaisivat moderoida foorumeita hyvin) olisi hyvä saada mukaan ja myös tähän voi ilmoittaa, jos kiinnostaa roolipelata kyseisessä roolipelissä kun se valmistuu.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2013, 21:33:08 kirjoittanut Armadoggen »
Kirjattu

Kakashifani

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Naruto foorumipohjainen roolipeli!
« Vastaus #1 : Huhtikuu 28, 2013, 18:17:20 »

mua kiinostaa
Kirjattu

Armadoggen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Naruto foorumipohjainen roolipeli!
« Vastaus #2 : Huhtikuu 30, 2013, 14:04:06 »

Noniin, eli nyt kun on muutama aiheesta kiinnostunut niin alkaisin kyselemään hieman lisää kiinnostuneita. Jokainen, joka olisi kiinnostunut nyt tästä Naruto foorumiroolipelistä joka tosiaan shippuudenin alkuun perustuisi, laittakaa yksityisviestiä minulle (tai vastatkaa tähän aiheeseen). Tarvitsen ainakin kaksi henkilöä itseni lisäksi jotka kykenisivät luomaan foorumin pohjaksi. Itse aion tehdä systeemit, säännöt sekä muun tarpeellisen, mutta tarvitsen henkilön / henkilöitä jotka osaisivat luoda oikeanlaisen foorumin. Heti kun löytyy henkilö joka loisi roolipelille tarpeellisen foorumipohjan, niin projekti käynnistyy samantien, eli alan heti tekemään foorumille sääntöjä ja systeemejä, ja ilmoitan täällä heti kun projekti on valmis! Jotenka, se joka tahtoisi luoda foorumin roolipelille, ota yhteyttä minuun. : )
Kirjattu