Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Mitä peliä pelaat tällä hetkellä? / Mikä peli on ostoslistallasi?  (Luettu 311122 kertaa)

Kipsi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili

Saadaan tännekin puolelle vähän lisää keskustelua, toivoisin?

Elikkäs, mitäs peliä olette pelaamassa tällä hetkellä, onko hyvä peli? Mistä pidät/et pidä siinä?
Itse pelaan tällä hetkellä Assassin's Creedin Ezion trilogiaa.. ja oon edelleen vasta Assassin's Creed II pelissä. Tosin siinä taitaa olla jotain vikaa, koska on nyt jumittanut samaan latauskohtaan jo kolme kertaa eikä siitä pääse mitenkään veke ellei käynnistä koko peliä uudelleen.. muuten toimii ihan hyvin. ,__,'' Että joo. Saa nähä saanko sitä kohtaa mitenkään toimimaan.
Tykkään itse pelissä siitä, että saa kulkea vapaasti ja tehdä niitä tehtäviä, taistelut ja tehtävät on kivoja.. tasohyppelyt välillä pikkasen rasittavia, kun on päässyt johonkin kohtaan ja sitten kun failaa niin joutuu alottamaan sieltä alusta asti. XD

Ja sitten mikä peli on seuraavana ostolistallasi? Mitä odotat kyseiseltä peliltä?
Itse odottelen tässä että seuraava One Piece Kaizoku Musou tulee.. samaten odottelen uutta Batman -peliä. Ja sitten mietin tässä että millon hankin tuon Deadpool pelin. :3
Odotan One Pieceltä erityisesti niitä uusia hahmoja joilla saa pelata, Thriller Bark arc. <3 Toivon myös, että se uusi Batman on yhtä hyvä kuin edeltäjänsä, vaikka pelin tekijä onkin vaihtunut.. ja Deadpoolilta nyt en tiedä mitä odottaisin. Kuhan ei ole ihan randomness niin mikäs siinä. XD
Kirjattu

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Mitä peliä pelaat tällä hetkellä? / Mikä peli on ostoslistallasi?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 31, 2013, 21:57:18 »

Pelailen tällä hetkellä hieman randomisti. Olen pelailut Mario pelejä nykään. Mario Kart DS ja Mario Kart Wii mikroauto kilpailu pelejä. Molemmat ovat hyviä ja hauskoja pelejä, mutta Wiin pelin huono puoli on se, että sitä pitää pelata ohajeimella niin, kuin siinä oikeeasti ajaisi autoa ratilla. Se vaikeutaa peliä todella todella paljon. DS pelin heikous on sen helppous.

Sitten olen pelannut Super Mario Bros. kakkosta Gameboy Advance versiona (alkuperäinen oli NES:ille). Peli on hyvä Mariona ja yleisenäkin tasoloikka pelinä. Ainot minukset tulee siitä, että välillä niisä on kohtia jotka koetelevat hermoja ja pelin viimeinen kenttä on vaikea pelata muilla hahmoilla kuin vain Luigila (pelissä on 4 peltavaa hahmo jotka voi valita vapaasti), koska Luigin korkeilla hyppyilä pääsee niihin mihin muut eivät helposti tai oleenkaan pääse.

Odotelen itse syyskuusa ilmesytmää GTA V:eta. Hankin sen PS3:elle. Pelin trailerit ja julkistetut kuvat on varsinkin oleet hienoja. Siihen luvataan tähän asti isoin avoimen pelin maailman mitä sen julkaisia Rockstar on tähän asti kehittänyt/julkaisut. Vielä hyvänä lisäyksenä sen pelimaailman luvataan olevan kokonaan auki kun pelin aloitaa. Tätä ennen ne on Rockstarin hiekkalaatiko peleissä pitänyt saada auki suoritamalla tehtäviä. Odotukset on kovia. :3
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Deathwolf

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 21
    • Profiili

world of tanksia pelaan, ja mikäs siinä. Grafiikka on upeaa ja pelaajia 40miljoona, rahaa ei ole pakko hassata vaan pärjää ilmankin. pelissä ehkä ärsyttää eniten puolalaiset siema/kurwa pelaajat.

seuraavaksi hankinnassa dragon age 3.

ps deadpool oli sellanen randomness että ei mitään järkeä, hauska kyllä mutta en maksaisi.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2013, 20:09:07 kirjoittanut Deathwolf »
Kirjattu

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili

Lainaus
ps deadpool oli sellanen randomness että ei mitään järkeä, hauska kyllä mutta en maksaisi.

Tulipas randomia. Anteeksi. Kaikkilahan on mielipiteet. En vaan itse sano foorumissa, jos joku on maininut ennen minua asian joka ei kiinosta minua (jatkossa en sano mitään, jos tämä meni yli). Itseäni kyllä kiinostaisi Deadpool peli  jonkin verran. Vaikka arvostelut eivät sano sitä "kymmenen tähden peliksi" niin kyllä sitä voisi olla hauska peleta. Ainakin ääninäytely voisi upota (Nolan Northin ja Steven Blumin kaltaiset huippu äänet pelissä).

Mutta, jotta tämä ei mene off-topiciksi niin sanon tähän osioon liityvääkin.

Odotelen itse GTA V:eden lisäksi hieman Metal Gear Solid V The Phantom Painiä. En ole sitä takuu varmana ostamassa (en ole pelanut muita sen pelejä), mutta peli on kiinostavan oloinen. Siihenkin luvataan vapaa-maailma. Vieläkin sellainen, joissa olaan muissa paikoissa kuin vain yhdessä. Lähi-Idässä ja Afrikasa esimerkiksi. Odotelen peliä toisin, koska se varmana viimein vastaa kysymykseen, joka on Metal Gear peleissä ollut arvoitus.
(click to show/hide)
Katselen tämän pelin kulun You Tubesta sitten aikoinaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2013, 20:10:52 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Kipsi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili

ps deadpool oli sellanen randomness että ei mitään järkeä, hauska kyllä mutta en maksaisi.
:'D Noh voi. Ootko itse pelannut? Jos se on ihan älyvapaa niin täytyy sitten katsoa mitä teen. Täytyis varmaan tsekata videoita kun ihmiset on sitä pelanneet niin saa enemmän kuvaa siitä. Yleensä katson aina videoita pelistä ennen kun sen hommaan, ettei käy ihan surkeasti. :3

Joo ja nähtävästi toi Assassin's Creed II jota oon pelannut niin se tosiaankin tyssää samaan kohtaan ja tilttaa. Very nice. ,__, En siis saa sitä pelattua loppuun.. joten alotin nyt sitten Relevationsin. Oisin alottanu Brotherhoodin, mutta kun tuo käynnisti sen pelin itsestään ja alko lataamaan niin mikäs siinä sitten. Menee vähän väärässä järjestyksessä, mutta tuskinpa se nyt haittaa kauheasti.
Kirjattu

Michiyo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net

Ihana threadi, kiitos sen lisäyksestä!

Elikkäs, mitäs peliä olette pelaamassa tällä hetkellä, onko hyvä peli? Mistä pidät/et pidä siinä?

   Guild Wars 2 on edelleen pelauksessa, ja se on ihanuutta, vaikka välillä hieman puuduttava levujen metsästyksessä. Scribblenauts Unlimited on mahtavaa aivot narikkaan pelaamista, etenkin siskojen kanssa! Tällä hetkellä muuten on mennyt aika hiljaisesti PC-pelien puolella, kun ei ole ollut varaa ostaa uusia.

Ja sitten mikä peli on seuraavana ostolistallasi? Mitä odotat kyseiseltä peliltä?


   Ostoslistani peleistä on pitkä kuin nälkävuosi, enkä takuulla muista niistä puoliakaan, mutta tulevista peleistä Dragon Age 3 Inquisition on ehdottomasti ostettava sillä sekunnilla kun se tulee ulos! Koko sarja on ollut niin ihana, ettei siitä vielä irti pääse. ^^ Tiedä kuinka monta kertaa aikaisemmat osat on tullut pelattua läpi. ^^"
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.

Deathwolf

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 21
    • Profiili

Lainaus
:'D Noh voi. Ootko itse pelannut? Jos se on ihan älyvapaa niin täytyy sitten katsoa mitä teen. Täytyis varmaan tsekata videoita kun ihmiset on sitä pelanneet niin saa enemmän kuvaa siitä. Yleensä katson aina videoita pelistä ennen kun sen hommaan, ettei käy ihan surkeasti. :3

joop, se meni läpi 4 ja puolessa tunnissa, nykyisillä pelihinnoilla ehkä turhan vähän sisältöä. Ääninäyttely oli jees ja ihan deadpoolimaisen randomeja kohtauksiakin. käsikirjoitus oli kyllä hieno, varsinkin käsikirjoittaja itse =D. you see when u play the game.
Kirjattu

Kipsi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili

Lainaus
:'D Noh voi. Ootko itse pelannut? Jos se on ihan älyvapaa niin täytyy sitten katsoa mitä teen. Täytyis varmaan tsekata videoita kun ihmiset on sitä pelanneet niin saa enemmän kuvaa siitä. Yleensä katson aina videoita pelistä ennen kun sen hommaan, ettei käy ihan surkeasti. :3

joop, se meni läpi 4 ja puolessa tunnissa, nykyisillä pelihinnoilla ehkä turhan vähän sisältöä. Ääninäyttely oli jees ja ihan deadpoolimaisen randomeja kohtauksiakin. käsikirjoitus oli kyllä hieno, varsinkin käsikirjoittaja itse =D. you see when u play the game.

Ehkä sit järkevintä ois vaan venata että tuo hinta laskee. Se kun on tosissaan kallis. :D Harmi oikeesti, että pelit on kauhean kalliita. ,_,
Muistan ite kans kun pelasin ton Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Generationsin päivässä läpi ja sit olin ihan disappointed. Oli siin tosin niit haasteita ja näin sitten, mut kun se peli makso just aika paljon.
Kirjattu

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili

Olen vasta aloitellut tämän pelaamisen äskeitän (työpäivät estää pelamisen), mutta voin kai sanoa tästä.

Nyt pelelailen Residnet Evil kutosta PS3:lle. Itseläni ei ole paljoa kokemusta RE:eiten pelaamisesta (olen ekaa, tokaa ja Code Veronicaa toisin pelanut hieman vuosia sitten) ja itseleäni on kokemusta enemmän sen leffa versiosta.

Peli kyllä poikeaakin tosi paljon aivan ekoista RE peleistä. Tämä on melkein räiskintä peli. Tutkitavaa ei ole niin paljoa kuin ennen ja peli kertoo lähes suoraan mistä löytää asiaa, jolla pääsee eteenpäin. Peli kyllä vaikutaa ihan peletavalta ja se tuokin vaihtelua näihin muhin pelameihini peleihin tänä nykypäivänä. Pelkään kyllä hieman pelissä tulevia bossi tappeluja ja itseäni häirtsee, että zombeja voi pitää ampua kaksi kertaa päähän, jotta ne voi kokonaan hoidella. Yleensä se yksi osuma riitää päähän hoitamaan zombin pois päivältä.  :P
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2013, 23:21:56 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Afeni

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 27
    • Profiili

Itsellä on jo pidemmän aikaa ollut sellainen fiilis, ettei mikään PS3:n peli jaksa ainakaan kovin pitkään innostaa... saas nähdä, onnistuisiko joku PS4:n peli sitten joskus tulevaisuudessa koukuttamaan minut.

Tällä hetkellä siis pelailen PS2:lla Star Ocean: Till the End of Timea, mikä on pelinä todella hyvä ja todella kamala yhtä aikaa. Siinä on paljon sellaista, mistä en pidä ja mikä käy tökkimään (kuten liian pitkät taistelu-/kävelymaratoonit ilman tallennusmahdollisuutta), mutta tarina kuitenkin pitää otteessaan. Ihan kiva sitä on pelailla, vaikka kirosanat välillä lentelevätkin.

Työn alla on myös Final Fantasy XII: International Zodiac Job System strong mode. Kertaalleen siis peli on tullut pelattua läpi ja nyt sitten new gamea valmiiksi 90-levelisillä hahmoilla. Vähän hitaanpuoleisesti on silti edennyt, mutta mukavaa pelailua sekin.

Ostoslistalla ovat tällä hetkellä Lightning Returns ja Final Fantasy XV, mutten oikeasti usko niidenkään innostavan kovin paljon. Kokoelman jatkoksi tulee hankittua ja luultavasti kerran vedettyä läpi, ennen kuin jäävät hyllyyn pölyttymään x) Minulle on muutamaan otteeseen vihjailtu, että PS2 joutaisi jo eläkkeelle, mutta koska sille on (imo) paljon parempia pelejä kuin nykyiselle konsolisukupolvelle, en ole suostunut vielä laitetta naftaliiniin pakkaamaan.

Yumisha

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili

Tällä hetkellä pelailussa on Resident Evil 4, kun olen tässä noita ressoja nyt innostunut pelailemaan. (5&6&revelations on pelattu). Sitten oon miettiny pitäskö ressan jälkeen aloittaa vaikka Final Fantasy 10 alusta vaihteeks.

Ostolistalla on kuten Afenilla Lighting Returns ja FFXV, sekä monta vuotta odottamani Kingdom Hearts 3 <3 ja tietysti tässä piakkoin tuleva Pokemon X.
Kirjattu
Wings symbolizes freedom for those who have none

Bu_fu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili

Viimeviikolla läpäisin: Naruto: Rise of a Ninja. Ihan ok seikkailu peli kyllä oli.
Pelailen tällähetkellä: Dirt Showdown.
Ostoslistalla: Ainekin sieltä löytyy sellanen takuuvarma hankinta kun South Park: The Stick of Truth. Muut pelit onkin sitten vieläkin kovasti harkintamyssyn alla.
Kirjattu
Peace

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili

Nyt pelailen Grand Theft Auto vitosta.

Peli on tähän asti ollut kiinostavaa peleata. Vapauden tunne on tässä aidompaa, kuin GTA IV:essä. Maailma on suurempi, erinlaisia ajoneuvoja on ennemmän ja maailma on heti avoin, kun pelin aloitaa.

Pelin auto kontrolit ovat vain pieni haasta. Ohjatavuus on aika herkää. Olen toisin alkanut tottua siihen.

Viimeksi peletaseani en suoritanut tehtäviä, vaan muuten vaan "sekoilin" ympäri pelin maailman (vain 20 % olen suorittanut pelistä nyt).

Pelaaminen jää kyllä varmaan nyt vähäksi aikaa pois muiden asioiden takia. Esim. seuraavan kirjan lukemisen takia, jossa en ole paljoa edistynyt ja jonka tahtoisin saada luetuksi ainakin ennen marraskuun puolta väliä  (en oo edes puolessa väliä kirjaa Lol).
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2013, 10:51:32 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Michiyo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
Vs: Mitä peliä pelaat tällä hetkellä? / Mikä peli on ostoslistallasi?
« Vastaus #13 : Marraskuu 06, 2013, 15:08:42 »

Elikkäs, mitäs peliä olette pelaamassa tällä hetkellä, onko hyvä peli? Mistä pidät/et pidä siinä?

 Ostin Humble Bundlen kautta kasan kivoja pelejä, joiden pelaamisen aloittamista koitan viivyttää siihen kuin saan hankittua uuden kunnon pelikoneen. Hankinta suunnitteilla pian vuodenvaihteen aikoihin! ^^

Ja sitten mikä peli on seuraavana ostolistallasi? Mitä odotat kyseiseltä peliltä?

 Far Cry 3:n hinnat näyttävät tulleen alas, joten kohta sen varmaan kestää ostaakin. :)
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Mitä peliä pelaat tällä hetkellä? / Mikä peli on ostoslistallasi?
« Vastaus #14 : Tammikuu 02, 2014, 16:37:30 »

Pelailen jouluna saatua Call of Duty: Ghostia PS3:ella.

En olisi oikeastaan halunut tätä, koska Call of Dutyt ovat alkaneet hieman kylästytää. En aluksi pelanutkaan tätä, vaan annoin sen olla vähän aikaa peleemata.
Nyt olen tätä pelanut jonkin verran. Ok:olta tämä vaikutaa. Tuttua CoD:etä, vain pienillä eroilla.

En olisi nyt ostamassa mitään, mutta olen harkinnut hieman jos hankisi 3DS:lle Super Mario 3D Landin, kun ainoa 3DS peli meillä Angry Birds Trilogy on hävinnyt jonnekin. Myös olisi hyvä olla jokaiselle omistavalle Nintendo konsolille oma Mario peli.
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari