Tuplapostaukseksi menee tämä, mutta aaargh. Mun pää on ihan sekasin. Oon tässä pari päivää päntännyt matikkaa lähes taukoamatta ja valvonut mielettömästi ja juonut kahvia enemmän kuin laki sallii. Mulla alkaa siis maanataina aikuislukio, ja oon menossa matikka4 kursille. Tajusin vähän liian myöhään, että en muista aikasemmista kursseista tuon taivaallista (lukio jäi kesken vuosia sitten), joten nyt yritän kahlata kolme matikan kirjaa läpi ennen maanantaita. Ja mä oon käynyt nyt läpi 0.5 kirjaa kolmesta.
Välillä oon aina nukkunut vähän aikaa, kun ei enää millään pysy hereillä. Mä nään jopa untakin niistä helkutin matikanlaskuista. Mun pää yrittää muodostaa jotain ihme kaavoja kaikesta, mitä teen tai ajattelen. Silmät sattuu väsymyksestä, paha olo liiasta kofeiniista, pää sekasin kaavoista. Mulla on ihan sellanen olo kuin olisin joissain aineissa tai umpihumalassa tai jotain. Samalla pitäis vielä etsiä asuntoa, kun ilmeni että talossa, jossa kämppämme on, on esiintynyt jotain kosteusvaurioita ja homeongelmaa. (Se taitaakin selittää mystisen kroonisen nuhan, selittämättömät alituiset kurkkukivut sekä ne pirun kosteusmadot)
Täytyy vaan toivoa, ettei tuu burnouttia jo ennen kuin koko koulu edes alkaa...
Noh, anyway, mitä muille kuuluu?