Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Hahmo, joka muistuttaa sinua?  (Luettu 85484 kertaa)

Michiyo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 50
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
Hahmo, joka muistuttaa sinua?
« : Joulukuu 04, 2013, 07:37:45 »

Oletko koskaan törmännyt animessa tai mangassa hahmoon, joka on ulkonäöltään, fyysisiltä atribuuteiltaan tai luonteeltaan aivan kuin sinä?

Itselleni cosplayn harrastajana tämä on se lyhyt riemun hetki, kun löydät hahmon jota olisi sekä ilo cossata, että myöskin mahdollisuus tehdä siitä niin totuudenmukainen kuin mahdollista. Itselleni on kertynyt jo kaksi hahmoa:
 Nonette Enneagram Code Geassista, se yhdeksäs ritari. Useimmiten vakava, mutta läheistensä seurassa hymyilee ja halailee ilman suurempia estoja.
Toisena on Matsumoto Rangiku sarjasta Bleach, aika pitkälti samoin perusteluin, vaikka osittain hieman päivastainen. Siinä missä Nonette on useimmiten vakava ja rentoutuu ystävien seurassa, Matsumoto on useimmiten hymyilevä ja vakavoituu tarpeen tullessa.

Molemmat ovat myös pitkiä ja muodokkaita naisia. ^^
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Hahmo, joka muistuttaa sinua?
« Vastaus #1 : Joulukuu 04, 2013, 13:30:16 »

Olen itse vastanut tähän muutamassa foorumin aiheesa, mutta vastaan tähänkin sammala laila lyheesti.

Enimäkseen muistuan Neon Genesis Evangelionin Shinjiä. Olen joskus ujo ja välillä syrjäänvetäytyvä. Ulkonäölläkin on yhteistä.

Toinen jota muistutan, on One Piecein Luffy. Siinä missä Shinji on joskus epäsosailinen, niin Luffy on todella sosiaalinen, ja itsekin olen sellainen välilä. Toisin yleensä vain kavereiten seurassa. Tietysti myös intoilen hänen tavoin joskus.
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

horaaneko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 37
  • Mui. :3
    • Profiili
Vs: Hahmo, joka muistuttaa sinua?
« Vastaus #2 : Joulukuu 04, 2013, 19:51:25 »

Olen löytänyt itseni ehkä eniten Parasyten Shinichistä. Hahmo on luonteeltaan optimistinen ja rento, mutta kasvaa ikävyyksien kautta sulkeutuneeksi ja varautuneeksi, kadottamatta kuitenkaan milloinkaan sitä hyvää sisältään. Ulkonäöltä meissä ei ole paljoakaan samaa. :D

Toinen on Soul Eaterin Kid! Mulla ei ole pakkomielteitä symmetriaan mutta kärsin monista muista neurooseista ja tunnen suurta sielunveljeyttä Kidin kanssa :'D <3

Ajoittaisia samaistumispuuskia kohtaan myös Gaaran (Naruto) kanssa, siis edelleen luonteen puolelta.

Ulkonäöltä en kyllä muistuta ketään. :D
Kirjattu
"Miska, miten paljon tuo kissa painaa?" "Ei tässä puhuta pelkästä painosta, Kai hyvä. Mr. Andersonissa on 156 kiloa täyttä rautaa!"

~ 99 totuutta poikaystävästäni ~

MayMagicNa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Hahmo, joka muistuttaa sinua?
« Vastaus #3 : Joulukuu 30, 2013, 17:09:43 »

Muistutan luonteeltani aika paljon Temaria ( Narutosta ) en vain tiedä miksi :'D Samaistuikin häneen aika nopeasti.
Mutta olen myös ujo, arka ja puhun erittäin hiljaa julkisuudessa, joten kyllä luonteeltani muistutan näköjään myös Hinataa ( Narutosta )

Ulkonäöltäni en luullakseni muistuta sinänsä ketään, mutta jotenkin (varmaan hiusteni ja silmieni takia) näytän vähän Hayate Gekkōlta ( Narutosta ). Naurattaa kyllä kokoajan, kun tajusin näyttäväni vähän mieheltä x'D

Kirjattu