Laitan kaikki spoilerit piiloon, jos jotkut ei ole vielä lukennut.
Olin itse hyvin pettynyt tähän. Juttuja jäi auki.
Mitä Orochimarule ja Kabutole tapahtui?
Ja loppu viralliset paritukset eivät oikein iskeneet.
Naruto ja Hinata yhdessä ilman mitään selitystä kuinka siihen on päädytty??!! Sasuke ja Sakura yhdessä (vaikka lapsi näytää mielestäni ennemmän Karinilta, kuin Sakuralta)?! Lähes inhokki parituksia tulia tässä. NaruHina paritusta en oikeasti vihaa, mutta Hinata vastaa japanilaisten naisihanneta, niin se on mielestäni vähän tyhmää. Olen myös vihannut Sasukea alusta lähtien, että mielestäni hän ei ole koskaan kuulunut kenelekään. Naruto ja Sakura yhdessä olisi ollut mieleeni ennemmän. Onhan se kliseistä, että tärkeimmät päähahmot alkaisivat seurustella, mutta Narutohan on ollut tykänyt ja rakastanutkin varmana Sakuraa kauan, niin mitä sitten? Kushinahan toivoi ennen kuolemaansa (minun tulkinan mukaan), että halauisi Naruton päätyvän yhtä hyvän naisen kanssa yhteen, kuin hänen. Luonteltaan Sakura muisutaa ennemmän Kushinaa, kuin Hinata. Minato luuli vielä Sakuraa Naruton tyttöystäksi ja Kushina tuli heti mieleen. Shikamaru ja Temari yhdessä toimi toisin mielestäni.
Seuraava elokuva varmaan selitääkin osan näistä varmana, mutta odotukset on nyt aika pieniä syistä, mitkä luitte.
Hieman on tyhjä olo, kun on loppunut yksi suosikki mangoistani. Naruto ei ole pitkään aikaan ollut ykkös sarja, mutta kuitenkin sillä on omat hienoutensa.
Ensi keväänähän saataa tulla Kishimoton työstämä jatko-osa. Olen vähän skeptinen tämän suhteen, mutta annan mahdolisuuden ja tuomitsen vasta sitten, kun olen lukenut sitä noin vuoden chapujen määrän verran (riipuen tietty miten pitkä se on).
Mutta joo. Kiitoksia kuitekin Masashi Kishimoto ja avustajsi tästä managsta. Ei ollut aina parhaimilaan, mutt osaisi silti olla lukemisen/seuramiisen aroinen. Sinunhan ansiostasi Animu.fi on olemassa. Jos Narutoa ei olisi tehty, niin Fador ei ehkä olisi alkanut tehdä Naruto.fi:itä (pikku pahoitelu Fador, jos olit suunitelut sen tyylistä sivustoa ennen Narutoon tutustumista). Arigatou gozaimasu, Kishimoto-san ja Fadorkin sammala.
Pakko sanoa. Olin tyytyväinen Naruto hogakeksi tulemiseen. Naurton unelma on täytetty ja pidin siitä oikeasti, kun Naruto ja Gaara ovat kage kokouksessa kageina.