Miten voi olla käynyt näin, että en ole huomannut täällä tätä maailman parhaan pelin topiccia? >:( Mutta mun on pakko päästä kirjoittamaan tänne, koska Skyrimistä ei vaan voi puhua liikaa. :D Toivottavasti joku muukin vielä eksyy tänne.
Ensimmäinen Elder Scrolls -peli mitä pelasin ja kyllä kannatti! Nyt on hankittuna myös Oblivion ja aikasempiakin tulee varmaan jossain vaiheessa kokeiltua, sitten kun Skyrim innostus laantuu.. jos laantuu ikinä. Aika huonolta näyttää sillä saralla. :-D
Eri hahmoja taitaapi olla kasassa jo joku 5 kappaletta? Yhteensä on tultu pelailtua kyllä jo lähemmäs 500 tuntia, ellei jopa enemmän.. mutta en vaan tunnu kyllästyvän millään. :D Ihan liian mahtava peli. Kaikki Guildit on pelattu läpi, muutama jopa kahdesti, mutta Thieves Guildissa en vielä kertaakaan ole ihan loppuun asti päässyt, koska en oo jaksanu tehdä niitä hanttihommia. :| Liian puuduttavaa. Mutta ehkäpä tässä uusimmassa tallennuksessa, kun on sniikkaileva voro kyseessä. :D
Päätarina tullut vedettyä kokonaan läpi ainoastaan kerran, koska ei jotenkin innosta yhtään. Ei siinä ole oikeen mitään erikoista.. mutta ei se mun mielestä mitenkään erityisen tylsäkään ollut. Ihan mielellään sitä tekee, Greybeardseille jutteleminen vaan on ihan armottoman tylsää.. 8|
Tällä hetkellä aktiivisimmin pelaan High Elf -magella, jolle leveleitä onkin kertynyt jo 47. :-) Smithing, Enchanting ja Alteration on tasolla 100, kohta myös Destruction, Illusion, Speech ja Light Armor. Enchantingin kehittäminen tuolle tasolle oli ihan liian puuduttavaa, meinasin kuolla tylsyyteen. :-D Mutta jes, vihdoin se on ohi. Dark Brotherhood vedetty läpi ja Thieves Guildia, College of Winterholdia ja sisällissotaa (tällä kertaa Stormcloaksejen riveissä) aloitettu. Aion enemmän keskittyä kaikkeen turhaan haahuiluun ja seikkailemiseen kuin noihin guild tehtäviin.
En tiedä mikä tässä pelissä on se juttu, miksi mua näin paljon koukuttaa. Varmaan se, että tässä on niin paljon kaikkea, että en vielä näinkään monen pelitunnin jälkeen ole löytänyt kaikkia paikkoja, tehnyt läheskään kaikkia tehtäviä ja kohdannut läheskään kaikkia hahmoja ja öllimöllejä. Rakastan, kun voi vaan tehdä tehtäviä oman maun mukaan, eikä tarvitse tyhmän päätarinan mukana mennä. On myös ihanaa, kun jokainen pelikerta on ihan erilainen.