Uusia tuulia, eletään jo 2017, kohta 2018! Tänä vuonna rakastuin totaalisesti
The Legend of Zelda: Breath of the Wild -peliin. Olen tosin rakastunut videopeleihin kyseisen pelisarjan kautta, joten hypetän jokaista TLoZ-peliä
Olen usein miettinyt, miksi kyseinen pelisarja saa minut lankeamaan polvilleni, mutta osa pitää sitä suorastaan roskana. Tulin lopputulokseen, että se on minulle se tuttu ja turvallinen. Itse pidän peleistä, koska niissä on selkeä juoni, jonka mukaan edetä eikä aivan päätöntä juoksemista ja juonen kannalta merkityksettömiä tehtäviä ei ole pakko tehdä, eikä niitä huijata tekemään
Varsinkin myöhempien pelien visuaalinen toteutus on omaan mieleeni <3 Lisäksi pelisarjan musiikki on eeppistä. Tosin monella varmaan juilii esimerkiksi, ettei hahmoa voi kehittää omien toiveiden mukaisesti, vaan sinulla on ainoastaan se yksi suunta edessä. Haluaisiko joku valottaa,
miksi The Legend of Zelda - pelisarja EI olisi maailman paras sarja ikinä? Tänä vuonna tutustuin myös Blizzardin areenapeliin
Heroes of the Storm. En ikinä oikein päässyt tietokonepelien hienon maailman ymmärrykseen ennen tätä. Luonnollisesti tämä johdatti minut myös kokeilemaan muita uusia pelejä. HoTSista vielä sen verta, että yleensä MOBA-tyypin pelit ei iske minnuun, mutta tää kolahti kyllä. Tosin turhautuessani meinaa läppäri lentää...
Onko muillakin pelien suhteen pieniä vihanhallintaongelmia? Mutta tykkään siis HoTSista. En osaa oikein sanoa, mikä sen erottaa muista MOBA-tyypin peleistä siinä määrin, esimerkiksi LoL ei iske kerta kaikkiaan. Iso miinus on kyllä kommuunin ääretön toksisuus. Vähentää ajoittain pelihaluja.
Mikä tekee pelistä hyvän?