Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Äänestys

Mitä käsikonsoleita omistat?

Nintendo 3DS
- 13 (18.3%)
Playstation Portable
- 9 (12.7%)
Nintendo DS (jossain muodossa)
- 23 (32.4%)
Game Boy Advance (jossain muodossa)
- 13 (18.3%)
Game Boy Color
- 9 (12.7%)
Game Boy
- 4 (5.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 30


Kirjoittaja Aihe: Käsikonsolit  (Luettu 347861 kertaa)

GotyZ

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #15 : Elokuu 04, 2012, 23:56:09 »

Itse rakastan käsikonsoleita, itseltä löytyy 2 GBA, DS Lite, PSP sekä kohta ehkä 3DS, pokemoneja tullu pelattua eniten :D
Kirjattu

EgyLynx

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #16 : Elokuu 12, 2012, 19:36:47 »

N3ds... enpä tiedä :(...

NDS... lite? mullakin...
Kirjattu

Purjo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #17 : Elokuu 26, 2012, 15:17:14 »

Nintendo 3DS, kaunis punainen sellainen, on uusin tulokas, vaikka sillä ei vielä oikeen tulekkaan pelailtua, kun en omista vielä mitään pelejä. :D 3D Pokédexin kyylääminen on kyllä erittäin mukavaa ja siinäkin saa aikaa yllättävän paljon kulutettua... on niin nättiä! ;_;

Lisäksi omistan tavallisen Nintendo DS:n, sellainen iso ja pinkki :3 Sitten GBA ja GBC. Aion kyllä ostaa Playstation Vitan mahdollisimman pian.
Kirjattu

EgyLynx

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #18 : Elokuu 26, 2012, 16:06:49 »

Gba pelejä n3ds?
toimiskohan?

Purjo: Mitään Anime/Manga pelejä?
Kirjattu

Yumisha

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #19 : Elokuu 27, 2012, 17:02:04 »

Käsikonsoleista itteltä löytyy:

Gameboy Advance
- Pokemon Silver, LeafGreen, Sapphire
- Super Mario
- Legend of Zelda
- Harry Potter ja Viisasten Kivi & Azkabanin vanki
- ja joku muu jota en muista :D

PSP
- Final Fantasy VII: Crisis Core
- Final Fantasy VII & IX psStoresta ladattuna
- Ape Escape
- Naruto Shippuuden Legends
- Kingdom Hearts Birth by Sleep
- Medievil: Resurrection

3DS uusimpana tulokkaana
- Pokemon White & Platinum
- Kingdom Hearts 358/2 days & Dream Drop Distance

EgyLynx, tietääkseni joitakin GBA pelejä saa ostettua nintendon sivuilta (3)DS:ään, mutta muistaakseni niissä ei ole kyllä 3D ominaisuutta. :P
Kirjattu
Wings symbolizes freedom for those who have none

Afeni

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 27
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #20 : Elokuu 27, 2012, 17:15:30 »

Käsikonsoleina on tässä taloudessa GBA, PSP (x 2) ja NDS (se ihan alkuperäinen). Jälkimmäinen noista alkaa vedellä viimeisiään (lähinnä kosketusnäyttö), joten varmaan jossain vaiheessa täytyy ostaa uusi. Ajatuksena on ollut hommata jenkkiversio 3DS XL:stä, mutta katsotaan nyt, miten käy.

PS Vita voi myös jossain vaiheessa päätyä ostoslistalle, mutta en pidä sen kanssa kiirettä.

Käsikonsolit ovat ihan kiva juttu sinänsä, mutta itsellä meinaa niska jumittua niillä pelatessa (vanhuus iskee :P), joten viihdyn paremmin tavallisten konsoleiden ääressä. Reissatessa on kuitenkin enemmän kuin jees, että voi ottaa pelikoneen mukaan viihdykkeeksi. Toisinaan on myös mukava pelailla iltasella sängyssä, joten selvästi näillä on paikkansa elämässäni.

LonelyWarrior

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • Maoo!
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #21 : Elokuu 28, 2012, 15:52:53 »

Kai mun vakituisena Nintendon käsikonsoli pelaajana on tänne kommentoitava xD Itse kiinnostuin käsikonsoleista vuosia sitten, ku eräs entinen kaverini pelaili GBC:lla pokémonia. Tässä vuosien aikana onkin sitten tullu kerättyä niitä jokunen, ja tullu pelattua siskonkin kaa niitä... Musta on mukava pelata sängyssä/omassa huoneessa, ja meillä oli yhdes vaihees useamman vuoden verran vain yks telkkari, jota vanhemmat käytti, joten ainoa tv konsoli mikä meillä on ollut on SNES. Siks on tullu pelattua enempi näillä käsikonsoleilla, mutta nykyään tosin vähän mietin, josko ostais jonku tv konsolin. Mut on mulla ihan kivaa näiden käsikonsoli pelien kaa, joten ei moitittavaa ;)

Mulla siis löytyy Game Boy Color (kaksin kappalein, toinen on siskon, mut mun omistuksessa nykyään), Game Boy Advance, Nintendo DS, Nintendo DS Lite (kaksin kappalein, samallailla ku GBC:ssa) ja Nintendo 3DS.

Sitten löytyy tällaisia pelejä. Aiemmin ostin randomisti pelejä kaupasta, mut nykyään katson arvosteluita ja mitä mahdollisesti kannattaa ostaa, ja tilaan netin kautta:


Game Boy Color:

Pokémon Blue/Yellow
Toy Story Racer
The Legend of Zelda - Oracle of Ages
Pokémon Silver/Gold/Crystal

Game Boy Advance:

The Lion King 3
Pokémon Sapphire/Emerald/Ruby/Leaf Green
WarioLand4
Grash Bandicoot XS
Grash Bandicoot 2 N-Tranced
Spyro - Season of Ice
Spyro - Season of Flame
Spyro - Adventure
Yoshi's Island - Super Mario Advance 3
Yoshi's Universal Gravitation
The Legend of Zelda - The Minish Cap
The Legend of Zelda - A Link to the Past/Four Swords

Nintendo DS Lite:

Pokémon Pearl/Diamond
Pokémon Silversoul
Pokémon Black/White
Pokémon Mystery Dungeon - Blue Rescue Team
Harry Potter and the Goblet of Fire
Narnia - The Lion, The Witch and The Wardrobe
Yoshi - Touch and Go!
Yoshi's Island DS
Children of Mana
Final Fantasy XII
Final Fantasy - Ring of Fates
The Legend of Zelda - Phantom Hourglass
The Legend of Zelda - Spirit Tracks
The World Ends with You
Shin Megami Tensei - Devil Survivor
Shin Megami Tensei - Devil Survivor 2

Nintendo 3DS:

The Legend of Zelda - Ocarina of Time 3D
Kid Icarus - Uprising
Kirjattu

EgyLynx

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #22 : Elokuu 28, 2012, 16:18:43 »

Itseläni on Civiliztion Revolution, Naruto Nc3 e, Db Kai Saiyan ... ja tietenkin Chrono Trigger .

nds...

Noista vain CT on täysihintaisesti itse ostettu, Civi ja Dragonball Kai taas saatu ja Naruto secondorder.

Kirjattu

Purjo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #23 : Syyskuu 16, 2012, 13:48:10 »

Aion kyllä ostaa Playstation Vitan mahdollisimman pian.
Itseäni hieman lainaten... Lähettimies toi eilen kauniin punaiseen lahjapaperiin pakatun Vitan suoraan kotipihaan ja ... se on täydellinen! Lempparini olen kyllä löytänyt. Paljon mukavampi kun mikään DS, mutta tottakai tykkään muistakin konsoleistani, mutta kyllä pleikkarit pesee aina kaiken mennen tullen. : ) Muistikortti lähti just tilaukseen (on muuten kallista...), sitten vasta voin pelata kun omistan vaan PS Storesta ostettuja pelejä Vitalle~ ^__^ Suosittelen kaikille!! Varsinkin kaltaisilleni pleikkarifaneille.
Kirjattu

celebfalas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
  • Okita <3
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #24 : Tammikuu 23, 2013, 20:03:35 »

Vastasin Game Boy, koska meillä oli sellainen ennen. Sen Mario ja Tetris oli aivan ihania ja ja ja nykypäivänäki haaveilen siitä nimenomaisesta Game Boysta :O
Kirjattu

Px4Valentine

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
  • S.T.A.R.S.
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #25 : Kesäkuu 14, 2013, 19:18:04 »

Mulla on 3DS ja tavallinen (se vanhan mallin iso rohjo) DS. Molemmat ollu tosi hyviä mut toi DS on kärsiny vähäsen :F Tippunut mm. lattialle sen sata kertaa ja siinä on yks näppäin jumissa mutta sepäs onkin kaverin vika... mur. Pelejä noille en omista kovinkaan montaa.. 3DS:lle mulla on Resident Evil Revelations ja The Mercenaries 3D. Eli siis ei kovin montaa, mutta pitää ottaa huomioon se että uutena noi pelit maksoi paljon. DS:lle mulla on noita Nintendogs -pelejä paljon :D Melkein kaikki mut joskus annoin mäyräkoirat yhelle kaverille.. Snif. (Mutta onneks mulla on xBox360 ja pleikka 1 & 2 :D)
Kirjattu
"Fight the future and f*uck the past!"

EgyLynx

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 76
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #26 : Kesäkuu 18, 2013, 13:13:21 »

Hmmm Rpg maker nds... ehkäpä... mutta mitä varten?

Kirjattu

Bu_fu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #27 : Syyskuu 24, 2013, 15:38:31 »

Moontv sivun Pelipoika ohjelmaa kun olin seurannu ja nähnyt kaikki jaksot niin kyllä se ohjelma sen verran pääsikin mun aivoihin käsiksi että oli hankittava 3DS XL. Tähän menessä konsolilla olen pelannu vain kolme peliä läpi. Super Mario 3D Land, Resident Evil: Revelations ja Mario Kart. Aikaa näiden pelien pelaamisesta on jo jonkin verran (yli 3kk) enkä näitä kumpaakaan pelejä enää omista mutta konsoli vieläkin löytyy kaapista. Näiden pelien jälkee tuli hankittua sellaset pelit kuin Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars ja Paper Mario: Sticker Star. Paperista mario en vaan jaksanut pelata loppuu ja sama on käynny Shadow Wars pelin kanssa joka löytyy vielä ja joka lähtee ensikuun puolella pelikauppaan vaihtoon muutaman muun pelin kera. Aikalailla konsoli on osottautunut jopa turhaksi hankinnaksi koska pelit kuten Pokemon ja Mario Kart ovat tunnetusti hyviä ajanvietettä myös pelata netissä Wi-fi:n avulla. Siinä tuleekin sitten se minun suurin ongelma. Täällä kaupungissa missä asun niin ei löydy lähimainkaan avointa (ei sanasanalla suojattua) langatonta nettiyhteyttä johon pystysin konsolin yhdistämään ja sen avulla sitten pelaamaan netissä. Jos haluisin pelata esim. Pokemonia 3DS konsolilla netissä niin minun pitäisi matkustaa Lahteen jonka menomatka maksaa n.8€ ja saman verran paluumatka. Joten toisinsanoen minulla ei oikein ole varaa taloudellisesti pelata netissä 3DS konsolilla vaikka se onkin ilmaista. Pidän kuitenkin konsolin vielä toistaiseksi ja tulen hankkimaan tämän vuoden puolella Pokemon Y pelin koska on tullu tähän mennessä niitä Pokemon pelejä pelattua aika paljon läpi ja en ole joutunut pettymään. Yleensä se peli-ilo vaan loppuu minulla siihen kun yksinpeli tulee pelattua läpi ja nettiin ei pääse syystä tai toisesta. Periaatteessa jos nyt mietin asiaa niin kyllä pidin enemmän siitä (mm. GBA aikaan) että jos halusit peliseuraa niin sinun piti tavata tämä pelaaja jossai, liittää konsolit kiinni kaapelilla toisiinsa ja hauskanpito voi alkaa sekä tutustuminen uuteen ihmiseen jotta voi saada ystäviä. Muutenkin olen sellanen ihminen joka pitää enemmän siitä että peliseura löytyy samalta sohvalta/huoneesta. Lanit, Split-Screen co-op pelit jne. ovat olleet aina lähellä sydäntä. Nykyinen PC:ni on vaan nettikäyttöön hyvä joten aikani kuluukin yleensä pelatessa yksin pelejä läpi ja joskus mutta harvoin jotai pelejä mutsin kanssa vastakkain xbox 360 konsolilla. Että tällästä.
Kirjattu
Peace

Shinji

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 98
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #28 : Lokakuu 08, 2013, 14:53:27 »

Meillä on Game Boy Advance, Nintendo DS ja Nintendo 3DS.

Lisäksi omistuksessa on alkuperäisen Game Boyn peli Pokemon Red, jotta on Advancessä ja DS:ä pelattu.

Vastaisin 3DS:än, koska sille on kiinostavia pelejä eniten näillä käsikonsoleista. DS:älä olen toisin pelailut viimeksi eniten (Mario Kart DS:ää lähinä).

PSP ja sen seuraaja Vitasta ei ole kokemusta. Näihin tuskin tulen koskemaan, vaikka olenkin Playstation ihmmisiä.

3DS:ää olen kyllä käytänyt vähemmän, kun sen ainoa peli Anrgy Birds Trilogy (en ole näiden kova fani) on kateissa.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2013, 15:02:01 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Yumisha

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Käsikonsolit
« Vastaus #29 : Lokakuu 12, 2013, 14:51:59 »

3DS:n omistajat voi halutessaan ottaa yhteyttä viestillä jos haluaa kaverilistalle lisää porukkaa :3 Varsinkin jos löytyy uusin pokemon peli (X/Y) ;)
Kirjattu
Wings symbolizes freedom for those who have none