Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Tuskapaja - Yleinen cosplaykeskustelu  (Luettu 163402 kertaa)

Francis

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Tuskapaja - Yleinen cosplaykeskustelu
« : Joulukuu 19, 2011, 22:12:44 »

Tässä topicissa voit kertoa mitä aiot kossata, mitä olet cossannut tai vaikka siitä kuinka todella vihaat cossaamista sekä cossaajia :-D Kaikkea aiheeseen liittyvää siis!

--

Terve. Olen Franky. 21-vuotias cosplayholisti.

Mie aloitin cosplayn vuonna 2009. Olen siis vielä ihan aloittelija. Mie oon kuitenki coneissä pyörinyt jo useamman vuoden ennen tuota ja kulkenut siskoni vanavedessä. Aina vaan ihailin cossaajia ja pitelin heidän laukkujaan, kun heistä kuvia napsittiin.
Miun itsetunto oli ihan kakkeli, joten en itse halunnut kuvattavaksi tai pukeutua kun tunsin olevani ihan superkuvottava.

Kerran sit kokeilin siskoni blondiperuukkia ja hän otti minusti testikuvia. Huomasin sit, et ehkä en olekkaa niin vitun ruma ko kuvittelin koko ajan. No, sit mie cossasin samaises peruukis Kirjamessuilla 2009 Misa Misaa Death Notesta : )

Siitä se sit lähti! 8>
Mut täytyy myöntää et en nauti niin paljon perinteisestä hahmoihin pukeutumista kuin joidenkin omakeksimien asujen tekemisestä. Ihan vaan jotkut fantsu-asut. Vaikka tää pelle, joka on tehty vanhoista verhoista jotka kirpparilta löysin :D

Nyt oon innostunut tekemään just tollasii fantsu-asuja, kavereitten hahmoista cosplayita ja Homestuck-cossaaminen. Oispa vaan rahaa miljoonasti enemmän ;-D

Ububuu, täältä näkee miun ja Littliksen asuja, jee 8D
Kirjattu

narudossu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Tuskapaja - Yleinen cosplaykeskustelu
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2011, 12:18:22 »