Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Desucon 2012  (Luettu 148812 kertaa)

onslowski

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #15 : Toukokuu 09, 2012, 19:51:38 »

joo-o,tulen kaverin kaa säätää ku ite asun Lahes mut kaveri Lapis nii tulee meillä käymään :DD.Lipun ostin jo Frostis ,onneksi,ja en laita varmaa mitää cossia,mut oon tyytyväinen jos saisin pikachukigun desuun :3
Kirjattu

Fairy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #16 : Toukokuu 16, 2012, 17:19:38 »

Oi, sinne ollaan tulossa altteria cossaten. Liput ostin jo Frostbitesta ja pyörin siellä mitä luultavammin Nejin, Hinatan ja Konoha Gakuen-denin Naruton kanssa. Minut tunnistaa hupparissa olevista korvista ja valkoisista Ginga-tapaisista raidoista hupparin selkäpuolella.
Kirjattu

-naruto-

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #17 : Toukokuu 18, 2012, 15:42:19 »

Menen tietysti. Asuina Kakashi ja Jedi, lisäksi ehkä Alucard jos asu valmistuu. Lippu tilattu, ilmoitus tuli 2 viikkoa sitten, lippua odotan vieläkin >_> nyt pitää valittaa ettei lippua ole tullut vielä.

hanii joo tulen sun kanssa : 333  ja itse cossaan pe anbu(naruto) la miku hatsune sunnuntai en tiiä : 3
Kirjattu

mango

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #18 : Toukokuu 22, 2012, 01:21:50 »

Vaihdoinki suunnitelmia, luultavasti tulen paikalle Adventure Time Fionnana (koska Finniksi olen turhan muodokas... :--D)
Kirjattu
Marie Curie invented the theory of radioactivity, the treatment of radioactivity, and dying of radioactivity.

Cresta

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #19 : Toukokuu 23, 2012, 18:40:09 »

Lauantaina olen mukana Soul Eater-ryhmäcossissa Makana. Sunnuntaista en ole vielä varma ja perjantain cossia pidetään kaverin kanssa salassa itse päivään asti.~
Kirjattu

No-chan

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Evil bitch monster of death
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #20 : Kesäkuu 17, 2012, 12:05:01 »

Nooo olinhan minä tuolla. Olikin eka con ikinä :3 En kyllä cossannu mitää mutta hienoja kuvia sain! :)
Kirjattu

Itadakimasu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Desucon 2012
« Vastaus #21 : Elokuu 11, 2012, 12:35:59 »

Ihana con ja ensimmäinen minulle^^
Olin siellä Amu Hinamori, Shugo Charasta. Aika surkee cossi oli ku peruukki meni vähän pilalle...mut hauskaa oli!!!
Varmasti tuun ens vuonnakin^^
Kirjattu