Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Inhokki parituksenne  (Luettu 123346 kertaa)

Shinji

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
Inhokki parituksenne
« : Marraskuu 15, 2012, 23:31:22 »

Ajattelin, että tälläinen topic olisi saatava tänne. Eli kertokaame anime/manga parituksia joista emme pidä tai inhoamme. Vastapainoksi voidaan luoda päinvastainen topic.

Shinji/Rei Neon Genesis Evangelionista. Rei on lähes epäinnhimillinen ja personaton henkilö, että mietin miksi Shinji haluaisi olla häneen kansaan (hän ei toisin osoita kiinostusta Reihin siinä suhteen), kun ilmet Reilä muutuu juuri ja juuri (hän on lähinä ilmeetön). Kyllä Shinji ansaitsee personalisen tyttön.
(click to show/hide)

Sasuke/Sakura Narutosta. Satun inhomaan Sasukea, jotten en halua hänen päätyvän Sakuran kanssa yhteen. Minusta Sakuran tulee olla Naruton tyttöystävä, jos hänen jonkun kanssa on päätytävä yhteen.

Kyon/Nagato Haruhi Suzumiyasta.  Samma juttu kuin Shinji/Rei parituksen kanssa. Nagato toisin on vielä personatomampi kuin Rei.

Huomatan tässä, että en hauku ketään jos jokuu pitää näistä paritukista. Hyväksyn vallan hyvin toisten paritus aateet. Myönnän myös että olen nähnyt näistä paritkuista (Kyon/Nagatoasta en ole toisin koskaan nähnyt) hyviä fan-arteja.
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

EgyLynx

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
Vs: Inhokki parituksenne
« Vastaus #1 : Tammikuu 04, 2013, 16:22:47 »

NGE original vai rebuild?
Kirjattu

Shinji

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2013, 16:29:51 »

Originaali. Uudesta en voi vielä mitään sanoa. Vaikka en usko pitämäni siinä siitäkään.
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

EgyLynx

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
« Vastaus #3 : Tammikuu 13, 2013, 02:38:25 »

Shinji >< Asuka paritajille pahempi :( ...
Kirjattu

Px4Valentine

• Newbie
  • *
  • S.T.A.R.S.
    • Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 14, 2013, 20:14:35 »

NaruHina
NaruSasu
Yleensäkin Narutox kuka vaan muu kuin Sakura
SasuKarin
Yleensäkin Sasukex kuka vaan muu kuin Sakura
Painxkuka vaan muu kuin Konan
EI OIKEESTI MISSÄÄN TAPAUKSESSA NARUSASU en vaan kestä... nään ne molemmat vaikka Leen kanssa mielummin kuin toistensa <:C
Kirjattu
"Fight the future and f*uck the past!"

Kipsi

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : Kesäkuu 15, 2013, 18:05:13 »

Sasuke/Naruto - Naruto. Tätä tulee joka puskan takaa vastaan, että oon jo ihan kyllästynyt. Nauroin tässä sitä, että oon jopa kirjottanu näistä ficciä vuosia sitten.. ja koitan edelleen kirjottaa sitä valmiiksi (koska en taho jättää sitä kuitenkaan kesken). Wtf.

Zoro/Sanji - One Piece Toinen massaparitus, josta en tykkää yhtään. Tähänkin syynä on se, että sitä tungetaan joka kolosta sisään, enkä tykkää hahmoista yhdessä - en voi edes kuvitella heitä yhdessä. Jopa animen tekijät on tunkeneet fillereihin vihjauksia heistä.. ei näin.

Zoro/Nami - One Piece Ei. Nami on tosi inhottava Zoroa kohtaan usein eikä Zorokaan tykkää Namista melkeinpä yhtään. En ymmärrä tätä paritusta siis ollenkaan.

Tadase/Amu - Shugo Chara! Ew. Oikeesti.. Tadase on niin inhottava - en tykkää koskaan sellasista 'prinssimäisistä' tyypeistä.
Kirjattu

Michiyo

• Jr. Member
  • **
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
« Vastaus #6 : Kesäkuu 21, 2013, 13:32:12 »

Naruto:
NaruHina
NaruSaku
SasuNaru (NaruSasu taas menee välillä)
ItaSasu (incesti on mulle vaan jotain niin vastenmielistä - koskee myös kaikkia muita incest-parituksia)

Full Metal Alchemist:
EdAl
EdWinry (AlWinry on taas <3)
RoyRiza

Prince of Tennis:
RyomaSakuno
RuomaRyoga (kuuluu incest-joukkoon)

Ouran High School Host Club:
TamakiHaruhi

Siinä nyt niistä sarjoista, joista fandomia jossain määrin seuraan.
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.