Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Animu.fi miittejä tapahtumissa?  (Luettu 157532 kertaa)

Fador

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
Animu.fi miittejä tapahtumissa?
« : Joulukuu 01, 2011, 22:24:47 »

Tässä topikissa mietintöjä naruto.fi miittiperinteen jatkumisesta =D

Onko animu.fi:ssä innokkaita miittien järjestäjiä? Naruto.fi aikana niitä aina jostain tupsahteli ja oli mukava mennä katsomaan livenä sivuston ihmisiä. Onko kiinnostusta osallistua miitteihin jos sellainen järjestettäisiin jossain tulevassa tapahtumassa?

Itse en liiemmin miittejä ole järjestänyt, viimeisin Tracon-miitti tosin oli järjestämäni ja sekin oli aika katastrofi ;D

Hentai.fi miitit ovatkin sitten aivan oma juttunsa mutta voi niistäkin tässä keskustella =D
Kirjattu

Freyr

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
    • Animu
Vs: Animu.fi miittejä tapahtumissa?
« Vastaus #1 : Joulukuu 01, 2011, 23:56:10 »

Itse olen sitä sukupolvea jolle miitti tarkoittaa yhden kokonaisen päivän viiva viikonlopun pituista tapaamista: Miitti pidetään yleensä mökillä, laivalla tai jossain vuokratussa tilassa.  Jos animu.fi:n porukka päättää koskaan pitää kunnon miitin, jonka ajankohta on sellainen ettei suurempia esteitä ole, lupaan tulla paikalle. Kaupungilla tehdyt tapaamiset missä sitten hengaillaan tuntikaks ja käydään mäkkärissä ei oo mun juttu. Ei sillä, en sano etteikö sellaisiakin saisi järjestää. Toki saa ja pitääkin! ;D Mie vaan jätän ne väliin :)

Myönnettäköön, että tuollaasen isomman miitin järjestäminen vaatii miittaajiltakin vähän korkeampaa ikää, mutta eiköhän täällä ole jonnin verran täysi-ikäisiäkin?
Kirjattu

Evabeliz

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 07, 2011, 02:56:04 »

Yhdyn täysin Freyrin mielipiteeseen siitä, että kunnon miitit kestävät sen päivän tai viikonlopun jossain meille varatussa paikassa. Hyvä fiilis on muutenkin helpompi saavuttaa siellä kuin jossain tupaten täynnä olevassa kahvilassa. Minä en itse ole täysi-ikäinen, joten en tiedä pystynkö tai haluanko ottaa sitä täyttä vastuuta yksin miitin järkkäämisestä, mutta tuossa ensi vuoden kesäkuussa minulla ainakin tulee täyteen kaksi vuotta kokemusta miittailusta/miittien järjestämisestä, joten jos joku mahdollinen miittiä järjestävä haluaa vaikka ylimääräisen käsiparin auttamaan niin minuun voi ottaa yhteyttä. Totta kai pitää myös miettiä, että jos miittiin jonkun paikan haluaa vuokrata, niin pitää ottaa huomioon, että paikka voi maksaa ja osallistujat voivat joutua maksamaan pienen hinnan päästäkseen sinne. ^^
Kirjattu

mango

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 08, 2011, 12:33:11 »

Kerran järjestin n.fin miitin traconissa. Never again... Mut toivottavasti löytyy coneihin porukkaa pitämään, niissä on hauska käydä :D
Kirjattu
Marie Curie invented the theory of radioactivity, the treatment of radioactivity, and dying of radioactivity.

celebfalas

• Newbie
  • *
  • Okita <3
    • Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 14, 2011, 21:44:33 »

Joskus täys-ikästen Animu.fi pikkujoulut? :D Pilkahti mieleen pikkujoulujen sesonkikauden takia ^^'
Kirjattu

Fador

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 14, 2011, 22:00:59 »

Joskus täys-ikästen Animu.fi pikkujoulut? :D

Vai hentai.fi ? ;D
Kirjattu

celebfalas

• Newbie
  • *
  • Okita <3
    • Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 15, 2011, 14:14:51 »

Hmmm, hentai.fi:n pikkujoulut 8D Kuulostaapas se hyvältä :P
Kirjattu

ukas

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : Joulukuu 18, 2011, 20:20:17 »

Joskus täys-ikästen Animu.fi pikkujoulut? :D

Vai hentai.fi ? ;D

Misä on foorumin viestin tykkäys nappi? Niin ja tietenkin siellä pitäisi olla cosplay jos miitti on eikös?  8)
Kirjattu

Freyr

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
    • Animu
« Vastaus #8 : Joulukuu 19, 2011, 10:21:12 »

Henkilökohtaisesti miuta ei hentain pikkujoulut/miitit kiinnostaisi pätkääkään, mutta animun täysi-ikäisten miitti olis todellakin pop. Vielä ei liene kuitenkaan niin hirveän ajankohtaista kun väki vielä aika vähissä. Lupaudun olemaan tällaisen miitin järjestämisessäkin mukana jos vain ajankohta ja rahatilanne sen sallii.
Kirjattu

Francis

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #9 : Joulukuu 19, 2011, 21:43:39 »

Järjestetään joskus semmonen naruto.fi:lle 2004 liittyneiden miitti ;D KÖH höh.

Mie lopetin jossain vaihees con-miitteihin tulemisen, ko ihmisjoukot o aika pelottavia asioita ja väki tuntu olevan joka kerta vaan nuorempaa (tai mie vanhempi?).
Tommoseen pitkään vloppu miittiin en ainakaa mie voi varmaan koskaa tulla, ko ei oo ikinä rahaa ja asun ilman autoa maalla :-D
Kirjattu

Hiso

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #10 : Joulukuu 22, 2011, 13:53:20 »

Ei pysty ei jaksa. Taino mä en tule, kun asun metässä. Hyvä olis jos asuisin Hesassa : <
Kirjattu
Chelsea Smile < 3

horaaneko

• Newbie
  • *
  • Mui. :3
    • Profiili
« Vastaus #11 : Helmikuu 14, 2012, 20:25:08 »

Itse voisin jopa tyksiä conimiitistä, mutta sit se pitäis saada saumaan jossa ei olis (hyvää) ohjelmaa, mikä voi olla vaikeaa. :P Jos joku on järjestämässä tulevaan Animeconiin miittiä niin olen kiitollinen ja haluan tietää asiasta. :D
Ja ikäpolvesta sen verran että sori vaan, uusi sukupolvi valloittaa alaa eikä sille voi mitään. :P Kannustakaa nyt kuitenkin näitä nuorempia älkääkä vaan valittako että "kaikki on lapsia yhyy", ei se ainakaan näitä ns. lapsia kannusta. :P Me nuoremmat kuitenkin pidetään Suomen anime/manga-pohjaa vahvasti pystyssä kunnes annetaan tilaa taas uudelle sukupolvelle.
Kirjattu
"Miska, miten paljon tuo kissa painaa?" "Ei tässä puhuta pelkästä painosta, Kai hyvä. Mr. Andersonissa on 156 kiloa täyttä rautaa!"

~ 99 totuutta poikaystävästäni ~

Kakashifani

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #12 : Huhtikuu 28, 2013, 12:22:49 »

mua kyllä kiinostasi tavata muita täällä olevia kun mun elämässä ei paljon kavereita oo ja haluun tavata ussia
Kirjattu

Krafter

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #13 : Huhtikuu 28, 2013, 20:44:03 »

mua kyllä kiinostasi tavata muita täällä olevia kun mun elämässä ei paljon kavereita oo ja haluun tavata ussia

Jonon jatkoksi vain \o/
Kirjattu

GotyZ

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #14 : Huhtikuu 28, 2013, 21:19:03 »

Jonon jatkoksi vain \o/
Sama täällä \o
Kirjattu