Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Aktiivisuuden lisääminen Animu.fi:ssä  (Luettu 311805 kertaa)

horaaneko

• Newbie
  • *
  • Mui. :3
    • Profiili
Aktiivisuuden lisääminen Animu.fi:ssä
« : Heinäkuu 17, 2013, 20:27:41 »

En tiedä onko tästä ollut puhetta koska en ole sivustolla paljon pyörinyt, mutta mun mielestä tähän asiaan pitäisi puuttua. Olen kuullut aiheeseen sanottavan, että Naruto.fi oli myös aluksi antiaktiivinen, mutta se oli aika erilaista silloin, ja tämän sivustonhan pitäisi olla aivan yhtä aktiivinen kun ottaa huomioon, että edellisen sivuston (N.fi) käyttäjien olisi pitänyt vain siirtyä tähän sivustoon.

Mitä asian eteen pitäisi tehdä? Onko ehdotuksia, miten me normaalitkin käyttäjät voitaisiin mainostaa tätä sivua ja parantaa aktiivisuustasoa?

Itse olen seurannut tässä toisen hiljaisen foorumin aktivoimisyrityksiä. (Kylä.fi eli juonittelupelit.net, käykää ihmeessä, on hyvä paikka) Siellä nousi aika monesti esille mainostaminen, eli netissä sivuston linkkaaminen esim. allekirjoitukseen tai oman topicin tekeminen sivuston mainostukselle, yms. Lisäksi siellä kokeiltiin ihan konkreettisilla julisteilla mainostamista. (en kyllä muista, toteutuiko se sitten ihan oikeasti) Tuolla sivulla mainostus on vaikeampaa, mutta näin yleiseen aiheeseen kuin animeen ja mangaan liittyvä mainostus voisi olla paljon helpompaa. Esimerkiksi isoimmille aiheen foorumeille (Aniki.fi, Sangatsu Mangan ja Anime-lehden nettsivut, yms.) voisi laittaa mainostustopicia ja vastaavaa. Erityisesti painottaen sitä, että täällä voi lisäillä omia töitään ja kirjoituksiaan muiden nähtäväksi. Uskoisi semmoisen kiinnostavan kansaa.

Joo, ei mulla muuta. Olisi kiva saada tämä sivu kaivettua haudasta, koska täällä on kivoja ihmisiä ja helppoa lisäillä raapusteluja. :> Koska ihan oikeesti, tuo aktiivisuus on vaan kokoajan huononemaan päin, ainakin näin mä sen näen.
Kirjattu
"Miska, miten paljon tuo kissa painaa?" "Ei tässä puhuta pelkästä painosta, Kai hyvä. Mr. Andersonissa on 156 kiloa täyttä rautaa!"

~ 99 totuutta poikaystävästäni ~

Shinji

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
Vs: Aktiivisuuden lisääminen Animu.fi:ssä
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2013, 20:45:30 »

Olen tässä itsekin samaa mieltä. Vaikka nykään olen täälä sivustosssa vain kavereiten takia, niin kyllä tänne lisä aktiivisuta saisi olla muita ajattelen, jotka haluavat tämän olevan aktiiisempi paikka.

Mielstäni seuraavia tarvitaisiin:

- Poll päivityisi useammin.

- Kilpailu teema kirjoutuksiin ja kuviin.

- Lisää aktiviisuta muilta admineilta (jos kaikkila ei ole kuminkaan aikaa, niin se on okei).

- Improt voisi palata.

- Video osiokin voisi palata.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2013, 20:57:40 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Michiyo

• Jr. Member
  • **
  • I don't suffer from insanity, I enjoy it.
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
« Vastaus #2 : Heinäkuu 18, 2013, 15:39:16 »

Sitä itsekin olen tässä toivonut. Koitan omalla aktiivisella postailulla ylläpitää foorumin keskustelua yllä, mutta ellen ihan yksinpuheluksi vedä, niin tarvitsee minunkin odottaa vastausta topicciin, ennen kuin siihen uudelleen kehtaa kommentoida. ^^

- Polli oli kyllä N.fi:ssä jotain mikä jaksoi aina kiinnostaa porukkaa. Ajoittain siitä poiki kunnon keskusteluakin.
    - Polliin ja videoiden palautusehdotukseenkin: Polli yheisestä seurattavasta animesarjasta, josta aina uuden jakson tullessa olisi linkki täällä, ja sen alle syntyisi keskustelua.

- Uutisehdotus takaisin - se oli jotain minkä avulla oli matala kynnys ehdottaa jotain asiaa uutisoitavaksi, ja pahaimmillaan adminit saivat valmiita artikkeleita julkaistavaksi.

- Miittejä, hengausta

- Muistutusmailit tämänhetkisille jäsenille?
Kirjattu
When life hands you lemons, chuck them at people.
Don't take life too seriously. It isn't permanent.

horaaneko

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 18, 2013, 18:54:36 »

Tuo kilpailujuttu on hyvä! Mihin ihmeeseen ne on hävinnyt? Kilpailuista voisi sitten ilmoittaa myös näillä muilla foorumeilla. :>

Mie just katoin tuossa yks päivän youtubesta Naruto.fi:n conimiittejä, ja ne näytti oikein kivoilta. Kukahan näitä miittejä sitten silloin ylläpiti ja järjesti? Tietenkin aina voi valita siihen hommaan uuden innokkaan. :>

Yks tärkeistä jutuista olisi mun mielestä kanssa tuo käyttäjien seuraaminen, koska se ei taida vielä olla voimassa? Kun seurattu käyttäjä lisäisi vaikka ficin, tästä voisi seuraajalle ilmoittaa tämän sähköpostiin. Tällä tavalla esim ficcisarjoista kiinnostuneet saisi pidettyä foorumilla. :> Itse jatkosarjan kirjoittajana oon harmikseni huomannut että innokkaatkin seuraajat jää pois lukemasta, koska sivusto ei muuten kiinnosta.
Sitten tietenkin tuo impromanga, se saisi foorumilla pysymään sekä piirtäjät että lukijat. c:

Kannatan myös edelleen tuon sivun taustakuvion muuttamista johonkin enemmän animeen ja mangaan liittyvän, nyt se tuo enemmän mieleen jonkun vauvafoorumin... :D
Kirjattu
"Miska, miten paljon tuo kissa painaa?" "Ei tässä puhuta pelkästä painosta, Kai hyvä. Mr. Andersonissa on 156 kiloa täyttä rautaa!"

Fador

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #4 : Heinäkuu 20, 2013, 02:17:52 »

Tässä hieman satunnaisia mietteitä peliin:

Olen kuullut aiheeseen sanottavan, että Naruto.fi oli myös aluksi antiaktiivinen, mutta se oli aika erilaista silloin, ja tämän sivustonhan pitäisi olla aivan yhtä aktiivinen kun ottaa huomioon, että edellisen sivuston (N.fi) käyttäjien olisi pitänyt vain siirtyä tähän sivustoon.

No toki naruto.fi oli aluksi hiljainen koska se oli tarkoitettu lähinnä pienen IRC-yhteisön kotisivuksi ;)
http://fador.be/naruto_sivut.jpg
http://fador.be/naruto_sivut_muokkaus.jpg
Kuitenkin Naruto oli siinä vaiheessa erittäin suosittu ja sivut oli tehty ainoastaan sitä varten niin sinne kerääntyi sitten ihmisiä..
Jo ennen animu.fi siirtymää naruto.fi oli aikalailla kuollu..

Esimerkiksi isoimmille aiheen foorumeille (Aniki.fi, Sangatsu Mangan ja Anime-lehden nettsivut, yms.) voisi laittaa mainostustopicia ja vastaavaa.

Jotenkin muistelisin että aniki.fi ei todellakaan tykännyt naruto.fi-sivustosta (koska kyseessä oli heidän mielestään ware-sivusto....) ja voi olla että animu.fi voidaan muistaa vielä tästä, en tiedä mitä siellä tykätään mainostamisesta ylipäätään ;D Joskus käytin 100e mainosrahaa googlen mainoksiin mutta eipä se pitkälle auttanut.
Naruto.fi oli kyllä hyvin esillä coneissa sillon aikoinaan. Tässä viimevuoden(?) traconissa heitin myös loput naruto.fi haalarimerkit jakoon satunnaisille ihmisille jotka oli pukeutunu naruto-hahmoiks..

Joo, ei mulla muuta. Olisi kiva saada tämä sivu kaivettua haudasta, koska täällä on kivoja ihmisiä ja helppoa lisäillä raapusteluja. :>
Tietenkin olis mukavaa ylläpitää sivustoa jolla pyörii enemmän ihmisiä ja on aktiivisuutta =) Ylläpito sinänsä maksaa mulle useita satoja euroja vuodessa mutta ajattelen tän harrastuksena ;)

- Poll päivityisi useammin.
Onnistuu sinänsä helposti, nykyään pollien lisääminen on vaan niin vaikeeta että olen ainoa joka sen voi edes tehdä =D

- Kilpailu teema kirjoutuksiin ja kuviin.
Kilpailuita varten tarvittaisiin innokkaita järjestäjiä...=/

- Lisää aktiviisuta muilta admineilta (jos kaikkila ei ole kuminkaan aikaa, niin se on okei).
No, aina admineita voidaan ottaa lisääkin jos sillä saisi lisättyä uutisointia ja muuta

- Improt voisi palata.
Nämäkin oli alunperin käyttäjien ideoita ja aktiivikäyttäjät pyöritti koko juttua, ylläpidosta lähinnä tarjottiin mahdollisuus siihen lisäämällä omat kansiot..

- Video osiokin voisi palata.
Mitään videoita en suoraan tälle sivulle halua, ihan liian vähän tilaa kovalevyillä ;) Mutta ajattelin jotain youtube-linkitystä niin että käyttäjät vois lisätä suoraan youtubessa olevan videon tänne sivulle johonkin listaukseen arttien jne tapaan...

- Polli oli kyllä N.fi:ssä jotain mikä jaksoi aina kiinnostaa porukkaa. Ajoittain siitä poiki kunnon keskusteluakin.
    - Polliin ja videoiden palautusehdotukseenkin: Polli yheisestä seurattavasta animesarjasta, josta aina uuden jakson tullessa olisi linkki täällä, ja sen alle syntyisi keskustelua.
Jep, pitää jotenkin tehdä niistä polleista helpompia lisätä..tai sitten tehdä ihan uutisia johon ihmiset vois sitten kommentoida juttuja ;)

- Uutisehdotus takaisin - se oli jotain minkä avulla oli matala kynnys ehdottaa jotain asiaa uutisoitavaksi, ja pahaimmillaan adminit saivat valmiita artikkeleita julkaistavaksi.
Jep, on monta kertaa ollut tarkoituksena laittaa se kuntoon mutta aina loppuu energia ja/tai aika kesken ja sitten koko juttu taas jää.

- Miittejä, hengausta
Näitä varten tarvittaisiin jälleen jotain aktiivijäseniä hoitamaan hommia niinkun aina naruto.fi aikana tapahtui =/

- Muistutusmailit tämänhetkisille jäsenille?
..joo, oli tarkotus tehdä kaikenlaista sähköpostijuttua =/

Tuo kilpailujuttu on hyvä! Mihin ihmeeseen ne on hävinnyt? Kilpailuista voisi sitten ilmoittaa myös näillä muilla foorumeilla. :>
Hävinnyt lähinnä innokkaiden järjestäjien puutteessa =(

Kukahan näitä miittejä sitten silloin ylläpiti ja järjesti?
Miittejä järjesti aina vaan..joku =D Eri coneissa eri henkilöt järjesti miittejä sen mukaan mihin coneihin oli menossa ;) Kaikki miitit ei ollu edes mitenkään "virallisia" eli että ylläpito olis tienny mitään asiasta, ihmiset vaan järjesti semmosia =)

Yks tärkeistä jutuista olisi mun mielestä kanssa tuo käyttäjien seuraaminen, koska se ei taida vielä olla voimassa?
Joo, jääny harmillisesti kesken niinkun moni muukin ominaisuus =(
https://animu.fi/wiki/Animu:Kehitys tässä oli jotain listaa mitä olin miettiny tekeväni joskus..

Kannatan myös edelleen tuon sivun taustakuvion muuttamista johonkin enemmän animeen ja mangaan liittyvän, nyt se tuo enemmän mieleen jonkun vauvafoorumin... :D
Ehdottelet vaan mitä siihen laitetaan.. ;D Ja tässä on vähän sekin että mitä isompi sivusto on, sitä enemmän tekijänoikeudet merkitsee ;) Tietenkin se alkuperänen tumma tausta oli kans ihan ok.

Yleisenä yhteenvetona täytyy vaan todeta että aktiiviset ihmiset on jotenkin saanu itsensä kiireiseks tai sitten ei vaan enää kiinnosta niin paljoa =( Ja aikalailla tosiaan pyörittelen kaikkia tän sivuston juttuja yksin..tai toki muutama muu ylläpitäjä on vielä hieman aktiivinen =) Se miten paljon jaksan käyttää aikaa sivuston kehittämiseen, riippuu siitä että kiinnostaako ketään mitä teen. Välillä tuntuu ettei kiinnosta ;)
Naruto.fi:hin olin tehny kaikenlaista hauskaa taustakoodailua ja se koodi rupes oleen sen verran sekavaa että oli vaan pakko tehdä kaikki uusiks animu.fi siirtymässä, sen takia täältä jäi sitten myös puuttumaan ominaisuuksia mitä naruto.fi:ssä oli..mutta sinänsä oli tarkotus tehdä enemmän ja parempia juttuja tänne ;)
Ehdottomasti paras tapa saada tänne uusia juttuja on kertoa mulle mitä pitäis tehdä ja muistuttaa että jotain tarvitaan =D
Ja jos on jotain mitä haluaa todella tehdä niin kyllä ylläpitoon voidaan ottaa ihmisiä ihan vaan että voi uutisoita asioista paremmin.
Koko sivuston ulkoasua pitäis ehkä päivittää mutta valitettavasti en ole mikään graafikko =(

Hyvä että tästä nyt kuitenkin keskustellaan! ;)
Kirjattu

Kipsi

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #5 : Heinäkuu 20, 2013, 16:50:25 »

Itse voisin toki järkätä kilpailuja (kun niitä oon täällä myöskin kaipaillut), mutta sitten on justiin tuo, että mitä palkinnoksi? :'D Nykyään ei oo enää myöskään sitä chakra -tekniikkaa, jolla annettiin yleensä pisteitä palkinnoksi joten juu.. täytyisi sitten keksiä jotain muuta?
Kirjattu

Fador

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #6 : Heinäkuu 20, 2013, 17:02:21 »

Itse voisin toki järkätä kilpailuja (kun niitä oon täällä myöskin kaipaillut), mutta sitten on justiin tuo, että mitä palkinnoksi? :'D Nykyään ei oo enää myöskään sitä chakra -tekniikkaa, jolla annettiin yleensä pisteitä palkinnoksi joten juu.. täytyisi sitten keksiä jotain muuta?

Hienoa jos onnistuu =) Palkintoja mietittiin myös chatissä. Chakran tilalla täällä on sinänsä olemassa pistesysteemi mutta en oo saanu sitä vielä täysin valmiiks =/
Tietenkin voidaan katsoa jos jotain pientä ostettais palkinnoks tai jotain...
Kirjattu

Kipsi

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #7 : Heinäkuu 20, 2013, 17:17:16 »

Hienoa jos onnistuu =) Palkintoja mietittiin myös chatissä. Chakran tilalla täällä on sinänsä olemassa pistesysteemi mutta en oo saanu sitä vielä täysin valmiiks =/
Tietenkin voidaan katsoa jos jotain pientä ostettais palkinnoks tai jotain...

Niin, sekin. :'D Joissain paikoissa on kans ollut niin, että voittajat saa sitten antaa omia toiveitaan esim. artteihin/ficceihin (vähän kuin ns. tilaustöitä). Tässä tapauksessa ois hienoa, jos saatais kans sellasia jotka ois valmiita tekemään niitä palkintoja sitten. (:
Kirjattu

EgyLynx

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
« Vastaus #8 : Heinäkuu 21, 2013, 16:55:09 »

:-[ eikös täällä ollut yksi joka värkäs niitä Kesä-kilpailluja... ihan kiva sinänsä...

No Fador... kyllä ehkäpä kuukausi ennen ilmoitustas oli kyllä ylätävän hiljanen... uutta sai jo hakea?
Olikohan väki jo kyllästynyt Narutoon? Tuskinpa yksin se...

Youtube linkitystä viellä... miten on (omat vai " katokaa miten hieno videon minä löysin")

Tämmä foorumikin on ylätävän hiljanen... no en kaipaa mitään Elecbyte .com/forum ( yksi gategoria on jouduttu sopimuksella sulkemaan :( spammaus... :( .)
Kirjattu

Afeni

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #9 : Heinäkuu 21, 2013, 20:20:04 »

Tunsin piston sydämessäni :D

Aiemmin tuli järkättyä vähintään kisa tai pari vuodessa, mutta nyt se on jäänyt. Osasyynä varmaan se, etten ole täysin kotiutunut uudelle sivulle ja vakkariaisaparinikaan ei siellä kamalasti ole käynyt. On sitten tullut puuhattua kaikenlaista muuta.

Eilen tosiaan pähkittiin kilpailuasiaa ja palkintoja chatin puolella. Asia jäi vielä vähän mietintämyssyyn. Jonkinlaisen kilpailun voisi tosiaan kyllä järkätä, mutta palkintopuoli on haasteellisempi. Meillä ei ole enää Naruto.fin aikaisia kangasmerkkejä eikä chakrasysteemiä (pisteytys tulee sitten joskus), joten jotain muuta pitäisi keksiä. Tällä hetkellä allekirjoittaneelta ei löydy mitään ylimääräistä animekrääsääkään enkä valitettavasti ehdi tilaustöinä ficcejä raapustella (saati osaa kirjoittaa kaikista mahdollisista fandomeista).

Mutta pohdin tosiaan vielä asiaa.

Miitinhän voi kuka tahansa järjestää vaikkapa Traconiin. Itse en halua olla järjestäjänä, koska olen turhan ujo ja hiljainen siihen puuhaan. Voin kuitenkin jeesata sen verran, että voin auttaa uutisoinnissa, kun tuo "Ehdota uutista" -ominaisuus tällä hetkellä puuttuu. Ja lupaan tulla paikalle miittiin kurkistamaan, jos ajankohta vain on mitenkään omaan ohjelmaan sopiva ;)

Michiyo

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
« Vastaus #10 : Heinäkuu 22, 2013, 00:36:16 »

Esimerkiksi isoimmille aiheen foorumeille (Aniki.fi, Sangatsu Mangan ja Anime-lehden nettsivut, yms.) voisi laittaa mainostustopicia ja vastaavaa.

Jotenkin muistelisin että aniki.fi ei todellakaan tykännyt naruto.fi-sivustosta (koska kyseessä oli heidän mielestään ware-sivusto....) ja voi olla että animu.fi voidaan muistaa vielä tästä, en tiedä mitä siellä tykätään mainostamisesta ylipäätään ;D Joskus käytin 100e mainosrahaa googlen mainoksiin mutta eipä se pitkälle auttanut.
Naruto.fi oli kyllä hyvin esillä coneissa sillon aikoinaan. Tässä viimevuoden(?) traconissa heitin myös loput naruto.fi haalarimerkit jakoon satunnaisille ihmisille jotka oli pukeutunu naruto-hahmoiks..

Anikiin voi saada ilmaiseksi mainostilaa tekstimuodossa, jos täyttää tietyt vaatimukset: jos mainostilan pyytäjä 1) tekee jotain hyvää yhteisön eteen, 2) noudattaa suomen lakia ja yleistä etiikkaa 3) on sisällöltään sovelias esiintymään mediassa, joka parhaimmillaan tavoittaa useita alaikäisiä. Luulen, että N.fi:ssä ongelma oli juurikin laittomat videot, joita säännöllisesti linkitetty uutisiin.

Coneihin saa miittitilaa lähettämällä pyynnön ohjelmatiimille, mikäli tilaa niille vielä on. Ja yhdistyspöytiä yleishyödyllisille yhteisöille, jota voi käyttää levittämään tietoutta nettisivuista.
Kirjattu

Deathwolf

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #11 : Heinäkuu 22, 2013, 21:12:22 »

Yes söör on dewokin vielä mukana kuvioissa o/. Tosin aktiivisuus on kärsinyt 6.3 syntyneen vauvan takia, ei vaimo katso hyvällä jos mie vaan datailen ja hän itse hoitaa vauvaa yksinään  ;). töiden jälkeen ei kauheasti kyllä kerkeää mitään ees datailemaan mutta koitetaan pyrkiä parempaan aktiivisuuteen animun puolella. Pitää tämä foorumi aktiivisuuskin herätellä.

Hyviä ehdotuksia on kyllä tullut jo, itsekin kannatan sitä että vähän anime aiheista taustaa pitäisi sivustolle saada. näytetään kieltämättä vähän tusina sivustolta. maybe jostain fanart tyylisestä ratkaisusta ei tulisi näitä tekijänoikeus ongelmia =D

Fadorillehan saa antaa apua sivuston kehittämisessä jos on yhtään visuaalista/tietotekniikka taustaa. rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä jos on koodaus taitoa.

over and out Deathwolf
Kirjattu

horaaneko

• Newbie
  • *
    • Profiili
« Vastaus #12 : Heinäkuu 23, 2013, 21:18:17 »

Lainaus
Jo ennen animu.fi siirtymää naruto.fi oli aikalailla kuollu..

Ottaen huomioon yleisesti tällaisten pienempien sivujen aktiivisuuden, niin ei ainakaan näin mun (käyttäjän) näkökulmasta. Toki alussa oli aktiivisempaa, mutta esim. niiden kahden(ko) vuoden aikana kun N.fi:tä käytin, en huomannut aktiivisuudessa mitään muutosta, siis en laskua enkä nousua. Sen näkee myös hyvin oman ficcisarjan tykkäämismääristä: ennen keskiarvo oli 20, nyt se on 5.

Lainaus
Nämäkin oli alunperin käyttäjien ideoita ja aktiivikäyttäjät pyöritti koko juttua, ylläpidosta lähinnä tarjottiin mahdollisuus siihen lisäämällä omat kansiot..

Tää on kyllä harmi. :c Muistelisin että improja pyörittänyt ihminen sanoi että uuden sivun takia ei enää vedä improa. Olisi tosi kiva saada tämä takaisin, koska olihan tää sinänsä aika uniikki juttu sivulla. (tietty improja tehdään livenä, mutta näin niinkuin netissä näkee harvoin)

Mun mielestä on vähän turhaa puhua siitä miten vanhat jäsenet eivät ole aktiivisia, koska eihän sivuston aktiivisuuden pitäisi loppujen lopuksi riippua parista ihmisestä. Se on oikeestaan aika mahdotonta, koska meillä kaikilla on elämä (oho :D) eikä voi olettaa eikä kaikki pysyisi aktiivisena kaiken aikaa. Siksi pitää hankkia uusia ihmisiä hommaa pyörittämään, ja niitä uusia ihmisiä saa sivustoa kehittämällä, mainostamalla, ja aktivoimalla kansaa kaikenlaisin keinoin. Mutta se on totta, että siihen aktivoimistiimiin tarvitsee niitä aktiivisia jäseniä. Ha.

Lainaus
Joissain paikoissa on kans ollut niin, että voittajat saa sitten antaa omia toiveitaan esim. artteihin/ficceihin (vähän kuin ns. tilaustöitä). Tässä tapauksessa ois hienoa, jos saatais kans sellasia jotka ois valmiita tekemään niitä palkintoja sitten. (:

Jos tällaiselle tulee joskus tarvetta, niin ainakin mua saa tulla nykimään hihasta. ^^

Lainaus
maybe jostain fanart tyylisestä ratkaisusta ei tulisi näitä tekijänoikeus ongelmia =D

Great idea! Hyviä piirtäjiähän on Suomi pullollaan.

Ja offina, onnea Dewolle vauvan johdosta! :D
Kirjattu

Supatus

• Global Moderator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #13 : Heinäkuu 24, 2013, 17:49:13 »

Ehkä sitä voisi taas joskus järjestää massiivisen kesäkisan.
Kirjattu

Michiyo

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
    • Fanfiction.Net
« Vastaus #14 : Heinäkuu 24, 2013, 21:16:50 »

Hei!

Heitän haasteen kaikille tän topan lukijoille ja vastaajille!

Haastan, että loppuvuoden ajan postaat ainakin kaksi (2) viestiä foorumeille ja kaksi (2) kommenttia uutisiin/ficceihin/artteihin itse sivujen puolella per viikko!

Eli 2+2/vk

Sen lisäksi, jokainen ideoi (ja mielellään toteuttaa) yhden (1) uutisen ja yhden (1) poll-ehdotuksen per kuukausi.

Eli 1+1/kk

Kuinka moni lähtee haasteeseen mukaan? I will!
Kirjattu