Animu.fi foorumi

Tarkempi haku  

Uutiset:

Tervetuloa uudelle Animu.fi foorumille, muista käyttäytyä!

Kirjoittaja Aihe: Aktiivisuuden lisääminen Animu.fi:ssä  (Luettu 311777 kertaa)

Shinji

• Jr. Member
  • **
    • Profiili
Vs: Aktiivisuuden lisääminen Animu.fi:ssä
« Vastaus #15 : Heinäkuu 24, 2013, 21:24:35 »

Itseläni on jo 1 uutinen valmiina. En kuminkaan voi laitaa sitä, koska minulla ei ole lupaa siihen.

En uskalla haasteseen muuten kokonaan lähteä. Itseläni on välillä todella todella vaikea antaa perusteluja. Arteihin (näihin en kovin kovin usein), polleihin ja uutisiin pyrin antamaan jonkinlaista kyllä. Ficcit taas riipuu. En ole laiska lukemaan, mutta minulla on muita tekemisiä netissä, että ne vie aikaa.

Tännekin voin jotakin viestiä laitaa, jos vastaan tulee kiinostava osio. Minä itse olen jo tehnyt monta osiota foorumille, että mielestäni on nyt teidäkin vuoro keksiä aiheita. Yhden aiheen olen toisin keksinyt tänne vielä joskus laitaa.

Kuminkin, ROHKEASTI MUKAAN JENGI HAASTESEEN!   :D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2013, 22:54:14 kirjoittanut Shinji »
Kirjattu
"Ihmiskunnan suurin vihollinen on ihminen itse" Gendo Ikari

Fador

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #16 : Heinäkuu 27, 2013, 20:58:10 »

Kuinka moni lähtee haasteeseen mukaan? I will!

Koitan tehdä parhaani asian eteen! =)

Pollien lisääminen on tällä hetkellä uskomattoman vaikeaa ja olen lisäksi ainoa joka niitä voi lisätä sekä vaihtaa. Tästä syystä pollit eivät päivity niin usein ;) Ei niitä ehdotuksiakaan tosin tule paljoa..=)

Itseläni on jo 1 uutinen valmiina. En kuminkaan voi laitaa sitä, koska minulla ei ole lupaa siihen.
Et voi oikeasti lisätä edes mitään vielä vaikka olisi lupakin ;) Pitää tehdä hieman virityksiä, että systeemi toimii =)
Kirjattu

Afeni

• Administrator
  • Newbie
    • Profiili
« Vastaus #17 : Elokuu 04, 2013, 19:54:11 »

Pyrin olemaan aktiivisempi jatkossa. En kuitenkaan usko, että pystyn ihan haasteen vaatimiin mittasuhteisiin :D

Joka tapauksessa on tarkoitus pyrkiä aktivoitumaan ainakin jonkin verran tuolla varsinaisen sivun puolella... ja ehkä yritän samaa foorumillakin.