Saadaan tännekin puolelle vähän lisää keskustelua, toivoisin?
Elikkäs, mitäs peliä olette pelaamassa tällä hetkellä, onko hyvä peli? Mistä pidät/et pidä siinä?
Itse pelaan tällä hetkellä Assassin's Creedin Ezion trilogiaa.. ja oon edelleen vasta Assassin's Creed II pelissä. Tosin siinä taitaa olla jotain vikaa, koska on nyt jumittanut samaan latauskohtaan jo kolme kertaa eikä siitä pääse mitenkään veke ellei käynnistä koko peliä uudelleen.. muuten toimii ihan hyvin. ,__,'' Että joo. Saa nähä saanko sitä kohtaa mitenkään toimimaan.
Tykkään itse pelissä siitä, että saa kulkea vapaasti ja tehdä niitä tehtäviä, taistelut ja tehtävät on kivoja.. tasohyppelyt välillä pikkasen rasittavia, kun on päässyt johonkin kohtaan ja sitten kun failaa niin joutuu alottamaan sieltä alusta asti. XD
Ja sitten mikä peli on seuraavana ostolistallasi? Mitä odotat kyseiseltä peliltä?
Itse odottelen tässä että seuraava One Piece Kaizoku Musou tulee.. samaten odottelen uutta Batman -peliä. Ja sitten mietin tässä että millon hankin tuon Deadpool pelin. :3
Odotan One Pieceltä erityisesti niitä uusia hahmoja joilla saa pelata, Thriller Bark arc. <3 Toivon myös, että se uusi Batman on yhtä hyvä kuin edeltäjänsä, vaikka pelin tekijä onkin vaihtunut.. ja Deadpoolilta nyt en tiedä mitä odottaisin. Kuhan ei ole ihan randomness niin mikäs siinä. XD