27.12.2010 16:45:28
ASIAA KOLMANNEN KAUDEN IMPROSTA
Kirjoittanut: SaNzU
NYT ON POLLISSA IMPROMANGAN VAIHTOEHDOT, ETTÄ VARSINKIN IMPROON HALUAVAT PISTÄKÄÄ ÄÄNENNE KUULUVIIN!
NOIDEN PERUSTEELLA SITTEN VALITAAN SUOSITUIN KONOHA-IMPRO SEKÄ SUOSITUIN AKATSUKI-IMPRO
Niin ne toisen kauden improtkin saatiin lopetettua ja hienot improt tulivatkin.
Suuret kiitokset tästä kaikille mukana olleille sekä lukijoille!
Harmillista, mutta totta.. Tarkoituksena olisi jälleen aloittaa uusi impro, josta on ollutkin tavallista enemmän puhetta varsinkin sen parantamisen suhteen, mikä on tietysti hyvä asia. Violetu oli esim. pistänyt varsin hyvää palautetta 'Palaute osioon', jossa kertoi mielipidettään sekä ehdotuksia seuraavasta improsta.
_____________________________________________________________________________________
Violetu:
Impromangaa seurailleena on herännyt sellainen ajatus, että jos uutta kierrosta otetaan kuluvien improjen jälkeen kehiin (kuten toivottavasti otetaankin), kierrokset voitaisiin jakaa ykköseen ja kakkoseen käytettävien hahmojen perusteella.
1. Akatsuki.
2.Muut.
(tai toisinpäin, kysymys ei ole minkäänlaisesta arvojärjestyksestä. Toki jaon voisi suorittaa jotenkin muutenkin).
Tätä nykyistä improa (varsinkin ykköstä) seuratessa alkaa nimittäin hiljalleen tuntua, että kyseessä on taistelu siitä, ketkä saavat eniten "ruutuaikaa", akatsukit vai muut.
Elikkä juoni tuntuu jäävän taka-alalle, kun piirtäjät kamppailevat
keskenään tästä.
Kun joku piirtäjä onnistuu omasta mielestään hankkiutumaan jostain hahmosta eroon, toinen tuo saman hahmon seuraavalla sivulla takaisin ("Nännännää, enpäs kuollutkaan!")
Toki tiedän, että se on ihan sallittua ja kaikkea, piirtäjillä on täysi vapaus päättää omien sivujensa sisältö, mutta rupeaa vaan käymään vanhaksi.
Tiedän, että mielipiteeni saattaa kuulostaa natsimaiselta ja dissaavalta, mutta kuten sanottu, se on vaan pienen ihmisen mielipide. Piti avautua, anteeksi.
Idea on heitetty.
_____________________________________________________________________________________
Tämän ja POLL:ssa tehdyn kyselyn, muiden mielipiteiden sekä omien ideoiden perusteella itse olisin ainakin päätymässä vastaavaan:
IMPRO 1
Kertoisi lähinnä Konohalaisista. Tosin muitakin hahmoja voi ottaa mukaan (ei akatsukeja), jos hahmo kaarti ei ole kerinnyt paisua liian suureksi. Siitä on ollutkin puhetta, ettei improon pistettäisi liikaa henkilöitä sen helpottamiseksi, mutta tosin akatsukien pois jättäminen ykkösimprosta auttaa jo paljon.
IMPRO 2
Kertoisi vain Akatsukeista. Uskon, että tästä saataisiin varsin hauska impro aikaiseksi! Heidän yhteisestä arjestaan piilopaikassaan monien eri persoonien kanssa..tulisi varmasti mielenkiintoista! Ja ajaltaan sijoittuisi siihen milloin kaikki olivat vielä elossa.."Tobi" mukaan lukien. (voihan hänessä tietysti ilmetä Madaramaisia vivahteita..Kaksoispersoona!) ..(mielestäni tuon ei pitäisi olla enää spoilia)
_____________________________________________________________________________________
!MUTTA! Jos ihmisille tämä idea kävisi niin se saataisiin vain onnistumaan, jos kumpaankin improon ilmestyisi suunnilleen saman verran ihmisiä. (tai, että toisessa olisi vähintään vähän päälle kymmenen ihmistä) Sellainen on myös varsin sallittua, että jos uskoo pystyvänsä niin voi osallistua kumpaankin improon. Itse ainakin meinasin, kun olen varma, että voisimme kummastakin saadaa hienon impron aikaiseksi :)
..Ja vielä yksi tärkeä asia: VAKAVA VAI EI?
Itse olisin sitä mieltä, että on melko mahdotonta saada improsta vakavaa. (mikä on tullut koettua ja huomattua ^^') Tai sitten pitäisi olla sellainen impo, jossa KAIKKI haluaisivat tehdä vakavaa.
Oma päätökseni olisi, että tehdään suhteellisen järkevää improa, jonne on huumoria höystetty mukaan. Niin pysyy impro kasassa ja mielenkiintoisena :)
Ja nyt haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne, että mentäisiinkö tällä eteen päin vai ei. Toivottavasti tämä ehdotus sopisi kaikille ja olisi mahdollisesti sellainen, joka mielyttäisi lähes kaikkia..mutta jos jollain olisi parempia idoita niin ne olisivat varsin tervetulleita.
Jos tämä idea käy, seuraavaksi listataan kuinka moni haluaisi mihinkäkin improon. (Josta tulee uutinen erikseen)
SaNzU kiittää ja kuittaa <3
EDIT: KIITOKSIA KAIKILLE KOMMENTEISTA! Ne otetaan huomioon :)
Kommentit (Lataa vanhempia)
Nuti
- 2010-12-27 16:53:37
Jako Akatsukiin ja epä-Akatsukiin on mielestäni hyvä :) 'Tsuki-fanit pääsevät leikkimään omillaan, ja ne, joiden hermot menevät akatsukeista, saavat olla rauhassa. Vakavuuden puolesta kannatan "järki mukana ja hahmot IC"-linjaa, mutta huumorista ei voi eikä kannata täysin hankkiutua eroon.
En itse taida osallistua tähän improon, sillä tulevana keväänä tulee olemaan ihan riittämiin tekemistä koulunkin puolesta.
En itse taida osallistua tähän improon, sillä tulevana keväänä tulee olemaan ihan riittämiin tekemistä koulunkin puolesta.
Kipsi
- 2010-12-27 17:12:58
Hyvä idea. Auttaa piirtäjiäkin varmasti paljon enemmän se, että hahmokaartia rajataan. Akatsuki-impro kuulostaa huvittavalta. En voi sitä ainakaan itse vakavasti ottaa. :D
Nuti
- 2010-12-27 17:32:05
Kipsi: Eipä voikaan ottaa. Jo asetelma Akatsukeista piilopaikassaan yhdessä hengailemassa on todella OOC. C'moon, he ovat vaarallisia rikollisia, jotka tekevät duunia järjestönsä hyväksi suunnilleen 24/7, eivät he ole mitään samassa solussa eläviä opiskelijoita! En edes usko, että he edes kokoontuvat minnekään yhteen kovinkaan usein (siis niin että ihan kaikki tai edes suurin osa olisivat yhdessä), kun heillä on se hologrammitekniikka, jolla hoituu näppärästi sekä kokoukset, tehtävänannot kuin myös bijuuiden erottelu jinchuurikeista. Miksi ravata maailman toiselta laidalta jonnekin luolaan, jos saman tien käsketään palaamaan takaisin sille laidalle? On myöskin turha puhua YHDESTÄ piilopaikassa, sillä Gaaran pelastus -arcin mukaan piilopaikkoja on useita.
Kiitos tilaisuudesta pilata Akatsuki-fanien mielikuvat tosikkomaisuudella :D
Kiitos tilaisuudesta pilata Akatsuki-fanien mielikuvat tosikkomaisuudella :D
Kipsi
- 2010-12-27 17:40:15
:DD Niinpä niin. En tosin ole koskaan ottanut Akatsukeja kovinkaan vakavasti. Jäsenet on kaikki sen verran huvittavia jo itsessään (ja lisätäänpä tähän vielä sitten se miten he puhuvat toisilleen, Painia kohtaan oli tuskin mitään kunnioitusta joiltakin suunnilta. :D).
Karen_White
- 2010-12-27 18:00:38
Mielestäni tuo jako on hyvä.
Silloin heidän, jotka eivät Akatsukeista niin paljoa välitä, ei tarvitsisi piirtää ja lukea heistä.
Akatsuki-improssa tosiaan on se ongelma, kuten Nuti ja Kipsi sanoivat, että Akatsukit eivät tosiaankaan ole koko ajan kaikki paikalla. Luulen kuitenkin, että tähänkin ongelmaan löytyisi aika helposti jokin ratkaisu kun improa alettaisiin piirtää.
Minä ainakin voisin jompaan kumpaan improon liittyä, luultavasti tuohon Akatsuki-versioon. Voisi harjoitella heidänkin piirtämistä.
Silloin heidän, jotka eivät Akatsukeista niin paljoa välitä, ei tarvitsisi piirtää ja lukea heistä.
Akatsuki-improssa tosiaan on se ongelma, kuten Nuti ja Kipsi sanoivat, että Akatsukit eivät tosiaankaan ole koko ajan kaikki paikalla. Luulen kuitenkin, että tähänkin ongelmaan löytyisi aika helposti jokin ratkaisu kun improa alettaisiin piirtää.
Minä ainakin voisin jompaan kumpaan improon liittyä, luultavasti tuohon Akatsuki-versioon. Voisi harjoitella heidänkin piirtämistä.
Minna7
- 2010-12-27 18:01:46
Minusta homma kuulostaa hyvältä! 8D Vakavuus onnistuu kans mutta se pitää sitten ilmaista impro säännöksissä selkeesti! X3
Mutta Minä ainakin haluaisin olla mukana pääsen sitten vakavaan tai ei vakavaan! ( >w<)/ Osaan tehdä molempia, vaikka komediaksi useasti meneekin. 83
Mutta Minä ainakin haluaisin olla mukana pääsen sitten vakavaan tai ei vakavaan! ( >w<)/ Osaan tehdä molempia, vaikka komediaksi useasti meneekin. 83
Nuti
- 2010-12-27 18:08:54
Karen White: Tähän ratkaisu olisi luultavasti juuri tuon sopivan OOC-määrän lisääminen, eli emme menisi täysin sarjan mukaan. Kuten sanottu, Akatsuki-tarinaa tuskin saadaan pysymään vakavana.
Suzura
- 2010-12-27 18:46:42
Idea kuulostaa tosi hyvältä! :D Vaikka sen toisen impron jätinkin kesken, niin silti haluisin uudestaan impro kakkoseen mukaan jos onnistuis. :>
Hen-chan
- 2010-12-27 23:22:42
Kannatan jakoa Akatsukin ja muiden hahmojen välillä. Silloin improssa saisi selvän kuvan hahmojen laajuudesta sekä juonesta.
Tottakai olisi kiva jos joissain improjen sivuissa esiintyisi ns. "vierailevia tähtiä".
Ja ei improjen tarvitse olla vakavia, kun itse kyseessä oleva sarja on jo omalla tavallaan vakava.
Huumoria peliin! (Varsinkin mustaa huumoria >:3)
Tottakai olisi kiva jos joissain improjen sivuissa esiintyisi ns. "vierailevia tähtiä".
Ja ei improjen tarvitse olla vakavia, kun itse kyseessä oleva sarja on jo omalla tavallaan vakava.
Huumoria peliin! (Varsinkin mustaa huumoria >:3)
Hiddenryu
- 2010-12-28 09:26:28
Violetu on kyllä aivan oikeassa noissa mielipiteissään. Itselläni on kans pistänyt silmään, miten improssa hypitään paikasta toiseen parin sivun välein, eikä keskitytävarsinaisen juonen etenemiseen yhdessä paikkaa kerrallaan.
Tuo muut hahmot ja akatsuki-jaottelu on hyvä idea. Kyseistä organisaatiota fanitetaan nykyään niin sun peevelisti että hohhoijaa. Väen vängälläkin saattaa jossain päin improa hypätä esiin Itachi tai muu vastaava, joten ne - jotka haluavat piirtää lähinnä improa Akatsukeista, voivat mennä tuohon toiseen osioon.
Mulla olisi kans yksi kpyyntö koskien improa. En ole varma - onko tätä jo otettu puheenaiheeksi, mutta minun mielestäni yaoi / shounen-ai ja yuri / shoujo-ai pitäisi kieltää näissä perus improissa, koska kaikki ei siitä tykkää. Eihän originaalissakaan Naruto-sarjakuvassa ole shounen-aita tai muuta vastaavaa (lukuunottamatta jo ensimmäisessä pokkarissa huumorilla höystetyssä Naruton ja Sasuken pusi pusi kohtausta).
Meikäläinen voisi tällä kertaa yrittää piirtää improa, koska luen sitä aina onnellisena kuset housussa :"D
Tuo muut hahmot ja akatsuki-jaottelu on hyvä idea. Kyseistä organisaatiota fanitetaan nykyään niin sun peevelisti että hohhoijaa. Väen vängälläkin saattaa jossain päin improa hypätä esiin Itachi tai muu vastaava, joten ne - jotka haluavat piirtää lähinnä improa Akatsukeista, voivat mennä tuohon toiseen osioon.
Mulla olisi kans yksi kpyyntö koskien improa. En ole varma - onko tätä jo otettu puheenaiheeksi, mutta minun mielestäni yaoi / shounen-ai ja yuri / shoujo-ai pitäisi kieltää näissä perus improissa, koska kaikki ei siitä tykkää. Eihän originaalissakaan Naruto-sarjakuvassa ole shounen-aita tai muuta vastaavaa (lukuunottamatta jo ensimmäisessä pokkarissa huumorilla höystetyssä Naruton ja Sasuken pusi pusi kohtausta).
Meikäläinen voisi tällä kertaa yrittää piirtää improa, koska luen sitä aina onnellisena kuset housussa :"D
ABeKoBe
- 2010-12-28 09:32:58
Jos alatte vakavaa vääntämään, niin siitä tulee vaan eeppistä xD
hauskaa sen olla pitää!! :D
hauskaa sen olla pitää!! :D
horaaneko
- 2010-12-28 10:30:56
Hiddenryu, samaa mieltä kanssas s-aista, yaoista ja yurista tämän impromangan suhteen. Olen kuullut valituksia aiheesta. :I
Nuti
- 2010-12-28 11:09:58
Jos otetaan jako vakava/epävakava, niin luontevalta tuntuisi tällainen jako:
1. Konoha/Vakavampi/Ei YaoitaYuriaS-aita
2. Akatsuki/Vähemmän vakava/YaoitaYuria(?)S-aita
Kuten nimittäin sanottu, jo tuo Akatsuki-impron asetelma on niin OOC, että sen voisi heittää jo suoraan hullunmyllyksi ja pitää sitten valmiiksi IC:mäisemmän tarinan asiallisempana. Tämä on tosin vain eräs ajatus, päättäkkee työ immeiset asiasta, kun minä en ole liittymässä improjengiin.
1. Konoha/Vakavampi/Ei YaoitaYuriaS-aita
2. Akatsuki/Vähemmän vakava/YaoitaYuria(?)S-aita
Kuten nimittäin sanottu, jo tuo Akatsuki-impron asetelma on niin OOC, että sen voisi heittää jo suoraan hullunmyllyksi ja pitää sitten valmiiksi IC:mäisemmän tarinan asiallisempana. Tämä on tosin vain eräs ajatus, päättäkkee työ immeiset asiasta, kun minä en ole liittymässä improjengiin.
Thgilnoom
- 2010-12-28 13:50:17
Jako kuulostaa hyvältä. Tosin Akatsuki-improssa on se ongelma, että mitä he tekevät? Kuten Nuti tosiaan sanoi, he eivät asu missään yhteisessä opiskelija-asunnoissa. Ja kun heillä on yksi tavoite, bijuuiden keruu, voi tekeminen käydä vaikeaksi. Elleivät tee jotain randomia.
Kakkoskauden improjenhan piti muistaakseni olla akatsukittomia (ja muistaakseni myös vakavammanhenkisiäkin), mutta tämä rikkoutui kummassakin.
Innolla odottelen, josko impron sivuja alkaisi tänne ilmestyä joskus.
Kakkoskauden improjenhan piti muistaakseni olla akatsukittomia (ja muistaakseni myös vakavammanhenkisiäkin), mutta tämä rikkoutui kummassakin.
Innolla odottelen, josko impron sivuja alkaisi tänne ilmestyä joskus.
Violetu
- 2010-12-28 14:53:13
Ymhymm... *mutinaa*
Jos s-ait kielletään,niin tasa-arvon nimissä pitäisi sitten kieltää kaikki romantiikka... ei kaikki tykkää hetistäkään.
Ei mielestäni tähänastisissa improissa ole ollut liikaa/häiritsevissämäärin romantiikkaa samansukupuolisten välillä. *mutinaa*
Ei kukaan pieneen vihjailuun kuole ja se nyt lienee aika selvää, ettei impron ikäraja varmasti seksin/sun muun sellaisen osalta nouse mihinkään K-15 kuitenkaan.
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Jos s-ait kielletään,niin tasa-arvon nimissä pitäisi sitten kieltää kaikki romantiikka... ei kaikki tykkää hetistäkään.
Ei mielestäni tähänastisissa improissa ole ollut liikaa/häiritsevissämäärin romantiikkaa samansukupuolisten välillä. *mutinaa*
Ei kukaan pieneen vihjailuun kuole ja se nyt lienee aika selvää, ettei impron ikäraja varmasti seksin/sun muun sellaisen osalta nouse mihinkään K-15 kuitenkaan.
Antaa kaikkien kukkien kukkia.
mango
- 2010-12-28 17:20:22
Jako on hyvä, sillä se on ihan veemäistä yrittää hahmottaa mistä pitäisi jatkaa jos joka puolella on jotain häppeninkiä. viimeksikin otti päähän sen verran tarpeeksi että tungin itsekkin sitten lisähahmon paikalle että varmasti on joka paikassa jotain >__<''
Et kyl tässä seuraavassa improssa pitäis olla jonkinnäköinen kaava. Olisi kiva, jos joku reipas vaikka yrittäisi saada jonkinnäköisen pohjan improa varten (en kyl tiiä millasen en jaksa ajatella) ettei siitä tule taas ihan helvetin sekavaa.
Tuosta Nutin jaotuksesta yaoi/yurin suhteen... Seksiä ei, sillä nuohan nimenomaan tarkoittavat seksuaalista kanssakäymistä saman sukupuolen edustajan kanssa, mutta Shounen-ai/Shoujo-ai kyllä menee pienessä määrin vaikka vihjailuna.
pelkään vaan pahoin fanityttöongelmaa jossa paritetaan sitten niitä pareja mistä osa ei saata pitää. T__T Ne fanityttötaistelut mitä olen todistanut ovat olleet ihan naurettavia, mutta sitä ei ole kyllä ikävä sitten nähä...
Pohtisin myös tämän shounen-ai jutun puolesta ikäkysymystä piirtäjien kohdalla, mutta eihän tänne kyllä edes saisi rekisteröityä alle 12-v porukkaa joten emmätiiä.
Tässä mun mielipire ja oon hiljaa ja pahottelen jos käytin taas karskia kieltä. moi.
Et kyl tässä seuraavassa improssa pitäis olla jonkinnäköinen kaava. Olisi kiva, jos joku reipas vaikka yrittäisi saada jonkinnäköisen pohjan improa varten (en kyl tiiä millasen en jaksa ajatella) ettei siitä tule taas ihan helvetin sekavaa.
Tuosta Nutin jaotuksesta yaoi/yurin suhteen... Seksiä ei, sillä nuohan nimenomaan tarkoittavat seksuaalista kanssakäymistä saman sukupuolen edustajan kanssa, mutta Shounen-ai/Shoujo-ai kyllä menee pienessä määrin vaikka vihjailuna.
pelkään vaan pahoin fanityttöongelmaa jossa paritetaan sitten niitä pareja mistä osa ei saata pitää. T__T Ne fanityttötaistelut mitä olen todistanut ovat olleet ihan naurettavia, mutta sitä ei ole kyllä ikävä sitten nähä...
Pohtisin myös tämän shounen-ai jutun puolesta ikäkysymystä piirtäjien kohdalla, mutta eihän tänne kyllä edes saisi rekisteröityä alle 12-v porukkaa joten emmätiiä.
Tässä mun mielipire ja oon hiljaa ja pahottelen jos käytin taas karskia kieltä. moi.
Elyas
- 2010-12-28 18:21:44
Lienen varmaan niitä ainoita ihmisiä joita kiinnostaisi semivakava IC Akatsuki-impro ilman faniparituksia, joten jätänkin tämän debaten suosiolla valtaväestön päätettäväksi~
mango
- 2010-12-28 18:40:28
^Olen Elyaksen kanssa samaa mieltä vaikka tuohon akatsuki juttuun en haluakaan mukaan :B
Wedu
- 2010-12-28 21:08:08
Eikö olisi kohtalaisen järkevää tehdä noiden paritusjuttujen kanssa silleen, et "vakavemmiksi" parituksiksi sallitaan vain ne, joita on itse sarjassakin (esim Asuma x Kurenai, Minato x Kushina jne). Muut (sekä het, shonen-ai että shoujo-ai) "lievempinä" ja merkityksettömimpinä.
Ite ainaki tykkäisin sellasesta perusvakavasta menosta, ettei ihan sirkusmeininkiä olisi vaan sopiva sekoitus vakavaa ja huumoria.
Ja ehdottomasti olen sillä kannalla että niiden, jotka improon haluaa, olisi hyvä olla edes 90 % varmoja että pystyy oman osuutensa ajoissa tekemään. Yllättäville esteille ei tietenkään kukaan voi mitään, mutta aika ilkeää kakkoskaudella oli seurata kun varmaan puolet skippasi ja sivujen ilmestymisväli saattoi olla parikin kuukautta. :I
Tuo Akatsuki/Muut jako on hyvä, mutta tykkäisin jos molemmissa saisi olla edes hiukan muitakin. Esim. Muut-improssa välillä joku voisi mennä listimään jotain akatsukikaksikkoa ja Akatsuki-improssa Hidanin ja Kuzun kävelyretkellä sattuisi tulemaan vastaan vaikkapa Sasuke.
.....mullaki vaa Suket mielessä <''D
Olisikohan ihan hullu idea, jos improihin keksittäisiin jo valmiiksi jotkin löyhät juonet?
Ite ainaki tykkäisin sellasesta perusvakavasta menosta, ettei ihan sirkusmeininkiä olisi vaan sopiva sekoitus vakavaa ja huumoria.
Ja ehdottomasti olen sillä kannalla että niiden, jotka improon haluaa, olisi hyvä olla edes 90 % varmoja että pystyy oman osuutensa ajoissa tekemään. Yllättäville esteille ei tietenkään kukaan voi mitään, mutta aika ilkeää kakkoskaudella oli seurata kun varmaan puolet skippasi ja sivujen ilmestymisväli saattoi olla parikin kuukautta. :I
Tuo Akatsuki/Muut jako on hyvä, mutta tykkäisin jos molemmissa saisi olla edes hiukan muitakin. Esim. Muut-improssa välillä joku voisi mennä listimään jotain akatsukikaksikkoa ja Akatsuki-improssa Hidanin ja Kuzun kävelyretkellä sattuisi tulemaan vastaan vaikkapa Sasuke.
.....mullaki vaa Suket mielessä <''D
Olisikohan ihan hullu idea, jos improihin keksittäisiin jo valmiiksi jotkin löyhät juonet?
Bai-Ju-Li
- 2010-12-29 08:28:44
Minä itse lukijana ainakin kannattaisin enemmän Nutia, joka ei halua S-aita,yuria tai yaoita improon. Sellaista on nähty jo ihan liikaa, kuten ficcipuolen kansioista näkyy.
Ja mitä tulee Akatsukien hengailuun piilopaikassa, en halua lukea siitäkään. Sitäkin on jo tullut niin paljon että jää paha maku suuhun. Tämäkin kaikkine parituksineen.
Joten:
-Helpottaaksemme improa niiden kannalta jotka haluavat nähdä romantiikassa näitä S-ai, Shoujo-ai, yaoi jne, ja myös niitä jotka haluavat heteroa, niin ehdolla voisi olla myös idea siitä, että impro olisi joko osiossa 1 tai 2 romanssitonta.
-Ne jotka haluavat vähän vakavampaa meininkiä improon, sitä voisi hankkia joko 1 tai 2 osioon mutta itse suosittelen sitä Akatsukeille, sillä nyt kun mietin tarkemmin..... He ovat rikollisia, heidän pitää olla työssään vakavia, sillä s-luokan rikollisina bijuuiden keräily ei varmastikaan ole ruusuilla tanssimista. Sellainen huumori sopii enemmään Koohaan, jossa ollaan huomattavasti leppoisempia.
-Eli: ettei tämä touhu ryhtyisi ihan tylsäksi, voisimme laittaa asioita ristiin:
Akatsukien kanssa voisimme laittaa vakavuutta mutta myös mausteeksi s-aita, jne ja romantiikkaa.
-Kun taas Konohassa on huumoria mutta ei romantiikkaa. Tai sitten romantiikka on heteroa, ja vain vihjauksina.
Anteeksi niille jotka eivät tykkää tästä ideasta of mine, voitte olla lukematta ja ajattelematta asiaa, mutta kirjoitin tämän tänne lukijan mielipiteenä.
Ja mitä tulee Akatsukien hengailuun piilopaikassa, en halua lukea siitäkään. Sitäkin on jo tullut niin paljon että jää paha maku suuhun. Tämäkin kaikkine parituksineen.
Joten:
-Helpottaaksemme improa niiden kannalta jotka haluavat nähdä romantiikassa näitä S-ai, Shoujo-ai, yaoi jne, ja myös niitä jotka haluavat heteroa, niin ehdolla voisi olla myös idea siitä, että impro olisi joko osiossa 1 tai 2 romanssitonta.
-Ne jotka haluavat vähän vakavampaa meininkiä improon, sitä voisi hankkia joko 1 tai 2 osioon mutta itse suosittelen sitä Akatsukeille, sillä nyt kun mietin tarkemmin..... He ovat rikollisia, heidän pitää olla työssään vakavia, sillä s-luokan rikollisina bijuuiden keräily ei varmastikaan ole ruusuilla tanssimista. Sellainen huumori sopii enemmään Koohaan, jossa ollaan huomattavasti leppoisempia.
-Eli: ettei tämä touhu ryhtyisi ihan tylsäksi, voisimme laittaa asioita ristiin:
Akatsukien kanssa voisimme laittaa vakavuutta mutta myös mausteeksi s-aita, jne ja romantiikkaa.
-Kun taas Konohassa on huumoria mutta ei romantiikkaa. Tai sitten romantiikka on heteroa, ja vain vihjauksina.
Anteeksi niille jotka eivät tykkää tästä ideasta of mine, voitte olla lukematta ja ajattelematta asiaa, mutta kirjoitin tämän tänne lukijan mielipiteenä.
Nuti
- 2010-12-29 09:37:11
Hmmm, tästähän voisi tehdä jonkinlaisen äänestyksen aiheesta, abouttiarallaa näin (sanamuotoja voi parannella):
Mikä seuraavista impromangoista sinua kiinnostaisi eniten?
* Humoristinen Akatsuki-impro, ei romansseja
* Humoristinen Akatsuki-impro, romansseja
* Semivakava Akatsuki-impro, ei romansseja
* Semivakava Akatsuki-impro, romansseja
* Humoristinen muut-kuin-Akatsuki-impro, ei romansseja
* Humoristinen muut-kuin-Akatsuki-impro, romansseja
* Semivakava muut-kuin-Akatsuki-impro, ei romansseja
* Semivakava muut-kuin-Akatsuki-impro, romansseja
* Ihan sama
* En seuraa impromangaa
Täällä kun kuuluu mielipidettä vähän ristiin rastiin, joten jonkinlainen tilastointi voisi olla hyväksi.
Mikä seuraavista impromangoista sinua kiinnostaisi eniten?
* Humoristinen Akatsuki-impro, ei romansseja
* Humoristinen Akatsuki-impro, romansseja
* Semivakava Akatsuki-impro, ei romansseja
* Semivakava Akatsuki-impro, romansseja
* Humoristinen muut-kuin-Akatsuki-impro, ei romansseja
* Humoristinen muut-kuin-Akatsuki-impro, romansseja
* Semivakava muut-kuin-Akatsuki-impro, ei romansseja
* Semivakava muut-kuin-Akatsuki-impro, romansseja
* Ihan sama
* En seuraa impromangaa
Täällä kun kuuluu mielipidettä vähän ristiin rastiin, joten jonkinlainen tilastointi voisi olla hyväksi.
Nuti
- 2010-12-29 09:40:37
Edellisestä äänestyksestä vielä: Voisi tehdä vaikka niin, että otetaan toiseksi improksi eniten ääniä saanut vaihtoehto ja toiseksi sen vaihtoehdon "peilikuva". Esimerkiksi jos humoristinen Akatsuki-tarina romantiikalla saa eniten ääniä, toiseksi vaihtoehdoksi tulisi semivakava ei-Akatsuki-tarina ilman romanssia. Tai jos kaksi (suunnilleen) eniten ääniä saanutta vaihtoehtoa ovat riittävän erilaiset, niin sitten ne.
Karen_White
- 2010-12-29 14:42:26
Itse varmaan liittyisin mieluiten tuohon humoristiseen Akatsuki-improon ilman romansseja.
En ainakaan henkilökohtaisesti halua alkaa mitään yaoita piirtämään, shounen-aitakaan en oikein viitsisi piirtää. Mutta lukea kyllä voisin!
En ainakaan henkilökohtaisesti halua alkaa mitään yaoita piirtämään, shounen-aitakaan en oikein viitsisi piirtää. Mutta lukea kyllä voisin!
SaNzU
- 2010-12-29 15:44:20
Hurjasti on tullut hyviä ideoita ja paljon kiitoksia siitä!
Nutin idea, jossa voisi tehdä POLL:iin kyselyn olisi varsin hyvä. Saisi vähän tarkempaa käsitystä siitä, mihin ihmiset olisivat kallistumassa :) Sen voisi tehdä tässä piakkoin.
Nutin idea, jossa voisi tehdä POLL:iin kyselyn olisi varsin hyvä. Saisi vähän tarkempaa käsitystä siitä, mihin ihmiset olisivat kallistumassa :) Sen voisi tehdä tässä piakkoin.
Violetu
- 2010-12-30 12:26:15
Pollia kannatetaan.
Itse kokisin s-ai-vihjailun kieltämisen auttamattomana rajoitteena ja mieluummin heittäisin niitä konoha ja muut -improon, koska ainakin tässä joku aika sitten akatsukiparitukset valuivat jo korvista.
Kannatan siis joko... noh, jos polli saadaan, niin siellähän se on hyvä ilmaista.
Humoristista akatsukia ilman parituksia ja semivakavaa konohaa paritushöysteillä.
Paritukset konohaan joka tapauksessa... hmm.
Jos vaikka jopa osallistuisi (viime ykkösimproon piirtelin jatkoa ihan vaan omaksi iloksi, eikä se niin vaikeaa ollut).
Itse kokisin s-ai-vihjailun kieltämisen auttamattomana rajoitteena ja mieluummin heittäisin niitä konoha ja muut -improon, koska ainakin tässä joku aika sitten akatsukiparitukset valuivat jo korvista.
Kannatan siis joko... noh, jos polli saadaan, niin siellähän se on hyvä ilmaista.
Humoristista akatsukia ilman parituksia ja semivakavaa konohaa paritushöysteillä.
Paritukset konohaan joka tapauksessa... hmm.
Jos vaikka jopa osallistuisi (viime ykkösimproon piirtelin jatkoa ihan vaan omaksi iloksi, eikä se niin vaikeaa ollut).
horaaneko
- 2010-12-30 15:33:46
Vähän hankalaksi menee. Joku tuossa heittikin hyvän kommentin, että jos ei tule s-aita, niin silloin hettikin tulisi jättää pois, koska kaikki ei siitä pidä. Itse olen samalla kannalla. Ajatus, että sarjaan tulisi vain hettiä, kuullostaa jotenkin... Homoseksuaalivastaiselta ajatukselta.
Olen Akatsuki-improssa suht vakavan, pienellä huumorilla höystetyn kannalla. Akatsukithan on aikuisia, joten mitään teinikämppäelämää en suosi. Mutta niiden pahisluonteista voisi saada oikein mukavaa tilannekomikkaa. :)
Ja ainahan siellä (jos MadaraTobi ei olisi vielä kehissä) on Tobi, joka voisi tuoda huumoria peliin.
Akatsukeista saa helposti sarkasmia, mutta mihinkään ihkuun shounen-ai-huumoriin en lähtisi. Ja tämäkin täytyy muistaa: kuinka mahdollista oikeasti on, että yhdeksän s-luokan rikollisen joukkossa kaikki paitsi Zetsu seurustelee jonkun samassa jengissä olevan kanssa. Jos samassa improssa vihjailtaisiin esim Saso/TobiDeistä, ItaKisasta, KakuHidanista ja PainKonanista, niin saattaisi mulla jäädä impro lukematta. Tässäkin siis täytyisi säilyttää jokin järki. Paritusmäärän voisi esim sopia jotenkin. Improssa voisi siis olla vaikka vain kaksi paritusta.
Muiden hahmojen kanssa suosisin huumoria, mutta romanssista en tiedä. Esimerkiksi; vihaan SasuNarua, ja joillakin nyt vaan on pakkomielle tunkea sitä kaikkialle. Paritukset on aika vaikea juttu tällaisessa asiassa... >__<
Kannatan POLL:in tekemistä tästä asiasta. :D
Olen Akatsuki-improssa suht vakavan, pienellä huumorilla höystetyn kannalla. Akatsukithan on aikuisia, joten mitään teinikämppäelämää en suosi. Mutta niiden pahisluonteista voisi saada oikein mukavaa tilannekomikkaa. :)
Ja ainahan siellä (jos MadaraTobi ei olisi vielä kehissä) on Tobi, joka voisi tuoda huumoria peliin.
Akatsukeista saa helposti sarkasmia, mutta mihinkään ihkuun shounen-ai-huumoriin en lähtisi. Ja tämäkin täytyy muistaa: kuinka mahdollista oikeasti on, että yhdeksän s-luokan rikollisen joukkossa kaikki paitsi Zetsu seurustelee jonkun samassa jengissä olevan kanssa. Jos samassa improssa vihjailtaisiin esim Saso/TobiDeistä, ItaKisasta, KakuHidanista ja PainKonanista, niin saattaisi mulla jäädä impro lukematta. Tässäkin siis täytyisi säilyttää jokin järki. Paritusmäärän voisi esim sopia jotenkin. Improssa voisi siis olla vaikka vain kaksi paritusta.
Muiden hahmojen kanssa suosisin huumoria, mutta romanssista en tiedä. Esimerkiksi; vihaan SasuNarua, ja joillakin nyt vaan on pakkomielle tunkea sitä kaikkialle. Paritukset on aika vaikea juttu tällaisessa asiassa... >__<
Kannatan POLL:in tekemistä tästä asiasta. :D
Nuti
- 2010-12-30 19:30:51
Wedu: Olisin itsekin löyhän juonen kannalla. Edellisessä improssa yritin epätoivoisesti pitää pystyssä jonkinlaista runkojuonta, mutta turina haarautuu lukemattomiin sivujuoniin... selkeästi rajattu aihe tyyliin "Team Kakashi ja Team Gai menevät InsertJotainMaahan tekemään InsertJotainMuuta, mutta kuinkas sitten kävikään?" voisi suitsia sivujuonia. Voisi myös rajata niin, että tietyn hahmomäärän jälkeen hahmoja ei saisi lisätä kaartiin.
horaaneko
- 2010-12-30 22:52:18
Hyvä idea Nuti. Viime improa seuratessa (mitä nyt jaksoin seurata...) ärsytti, kun jotkut piirtäjät keksi kokoajan kaikkea uutta ja tunki sarjaan uusia hahmoja, ja jotkut sitten yritti pitää kiinni alkuperäisestä ideasta ja saada juonta eteenpäin. Lopputulos oli melko sekava. :\
Dadoo-Dattoo
- 2011-01-04 04:12:21
Joo tota.. Heitän tänne ihan oman kommentin teidän juttujen väliin, mutta.. Tota..
Olis ehkä parempi, että koko improssa ei ois mitää parituksia, koska kaikki paritukset ei välttis kelpaa kaikille, jotkut vihaa kertakaikkiaan heteroparituksia, toiset taas homo- ja lesboparituksia. Ehkä noi kannattaa pitää vaan vahinkohalien ja -pusujen tasolla. Ettei mitää yhtäkkistä kommenttia Itachilta, missä se suorastaa rukoilee Kisamee suutelee sitä, etc. Se menee kans liian OOC'ks.. :'D
Toivottavasti saitte selkoo, kun mun tekstit tässä aamukuuden aikaan ei oo aina niitä selkeimpiä.. @u@'
Olis ehkä parempi, että koko improssa ei ois mitää parituksia, koska kaikki paritukset ei välttis kelpaa kaikille, jotkut vihaa kertakaikkiaan heteroparituksia, toiset taas homo- ja lesboparituksia. Ehkä noi kannattaa pitää vaan vahinkohalien ja -pusujen tasolla. Ettei mitää yhtäkkistä kommenttia Itachilta, missä se suorastaa rukoilee Kisamee suutelee sitä, etc. Se menee kans liian OOC'ks.. :'D
Toivottavasti saitte selkoo, kun mun tekstit tässä aamukuuden aikaan ei oo aina niitä selkeimpiä.. @u@'
Jaoizwei
- 2011-01-05 17:10:12
AAA ;o;
Minusta hyvä idea että ne jaetaan, itse en ainakaan kovin paljon pidä akatsukeista, ja tykkäisin kuitenkin piirtää impromangaa ~
Vakavuusasiasta... Voisi olla hyvä jos olisi vaihteeksi jotain vakavampaa, mutta kaikkea huumoria ei kuitenkaan kielletä.
Ja sitten mielestäni pitäisi pitää huolta, ettei piirtäjät heitä ihan random juttuja, joita ainakin viime impromangassa oli.
Ja sitten hahmojen pitäisi olla enemmän omanlaisiaan, eikä esimerkiksi piirretä jotain hyvin rauhallista ja vakavaa ihmistä riehumaan hullun lailla.
Ja parituksista, mielestäni impromangan pitäisi miellyttää sen tekijöitä ja lukioita, joten vihjaukset kaikinlaisista parituksista pitäisi miltei täysin perustua sarjaan. Esimerkkinä nyt Hinatan ihastus Narutoa kohtaan, Naruton ihastus Sakuraa kohtaan, mutta ei suoria parituksia (ei varmaan kaikki tahdo nähdä random SasuNarusuutelointia ihan yllättäen?)
Tuota akatsukijuttua kommentoisin, miksi ihmeessä aikuiset miehet käyttäytyisivät kuin murrosikäiset teinipojat?
Toisinaan on hauskaa, kun Akatsukit tekevät tyhmää tarinoissa ja sarjakuvissa, mutta seriously?
Akatsukit on tarkoitettu pahiksiksi, ja niitä ne myös ovat.
Ja pahamaineinen rikollisjärjestö tuskin juovat muumilimua ja syövät pipareita vapaa-ajallaan?
Nämä asiat on tullut nyt ilmi monessa kommentissa, mutta ei liene yksi lisää pahitteeksi.
Ymmärtäkää nyt ihmiset 8D
(ja pakko vielä sanoa, ei taida olla ihan kyse pelkästää s-aista, yurista ja yaoista, vaan myös heteroparituksista. Jos kielletään homosuhdevihjaukset, niin heterosuhdejutut pois kans :--) )
kiitos.
Minusta hyvä idea että ne jaetaan, itse en ainakaan kovin paljon pidä akatsukeista, ja tykkäisin kuitenkin piirtää impromangaa ~
Vakavuusasiasta... Voisi olla hyvä jos olisi vaihteeksi jotain vakavampaa, mutta kaikkea huumoria ei kuitenkaan kielletä.
Ja sitten mielestäni pitäisi pitää huolta, ettei piirtäjät heitä ihan random juttuja, joita ainakin viime impromangassa oli.
Ja sitten hahmojen pitäisi olla enemmän omanlaisiaan, eikä esimerkiksi piirretä jotain hyvin rauhallista ja vakavaa ihmistä riehumaan hullun lailla.
Ja parituksista, mielestäni impromangan pitäisi miellyttää sen tekijöitä ja lukioita, joten vihjaukset kaikinlaisista parituksista pitäisi miltei täysin perustua sarjaan. Esimerkkinä nyt Hinatan ihastus Narutoa kohtaan, Naruton ihastus Sakuraa kohtaan, mutta ei suoria parituksia (ei varmaan kaikki tahdo nähdä random SasuNarusuutelointia ihan yllättäen?)
Tuota akatsukijuttua kommentoisin, miksi ihmeessä aikuiset miehet käyttäytyisivät kuin murrosikäiset teinipojat?
Toisinaan on hauskaa, kun Akatsukit tekevät tyhmää tarinoissa ja sarjakuvissa, mutta seriously?
Akatsukit on tarkoitettu pahiksiksi, ja niitä ne myös ovat.
Ja pahamaineinen rikollisjärjestö tuskin juovat muumilimua ja syövät pipareita vapaa-ajallaan?
Nämä asiat on tullut nyt ilmi monessa kommentissa, mutta ei liene yksi lisää pahitteeksi.
Ymmärtäkää nyt ihmiset 8D
(ja pakko vielä sanoa, ei taida olla ihan kyse pelkästää s-aista, yurista ja yaoista, vaan myös heteroparituksista. Jos kielletään homosuhdevihjaukset, niin heterosuhdejutut pois kans :--) )
kiitos.
Jaoizwei
- 2011-01-05 17:12:03
Itse olisin ainakin mielelläni mukana vakavassa tai epävakavassa improssa jos sallitte
(mielummin sellaisessa jossa ei akatsukeja ole~ )
(mielummin sellaisessa jossa ei akatsukeja ole~ )
Jaoizwei
- 2011-01-05 17:15:56
Voi, unohtui aikaisemmista viesteistäni tämäkin..
Minua kiinnostaisi eniten vaihtoehdoista tämä;
Semivakava muut-kuin-Akatsuki-impro, ei romansseja.
Akatsukit on niin nähty jo.
Romansseja on impromangaan vaikea luoda niin, että kaikki siitä pitäisivät.
Koska mieltymyksiä on erilaisia.
(tosin itse katselisin melkein mitä tahansa parituksia. voisin väittää että mikä tahansa paritus menee. )
Minua kiinnostaisi eniten vaihtoehdoista tämä;
Semivakava muut-kuin-Akatsuki-impro, ei romansseja.
Akatsukit on niin nähty jo.
Romansseja on impromangaan vaikea luoda niin, että kaikki siitä pitäisivät.
Koska mieltymyksiä on erilaisia.
(tosin itse katselisin melkein mitä tahansa parituksia. voisin väittää että mikä tahansa paritus menee. )
Sivut © Fador ja kumppanit, Sisältö © käyttäjät. fador [ät] iki.fi saa yhteyttä.
Joitakin ikoneita otettu osoitteesta http://wefunction.com/2008/07/function-free-icon-set.
Rekisteriseloste
Joitakin ikoneita otettu osoitteesta http://wefunction.com/2008/07/function-free-icon-set.
Rekisteriseloste
